Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ראשית תודה על העזרה הענינית והמקצועית שנותנים כאן החברים

 

 

אני מתלבט ברכישת מכונית חדשה סופר מיני ולא ממש מצליח להחליט

 

 

במקרה ראיתי במגרש מכוניות בירושלים

הורוביץ מכוניות

 

רנו פלואנס 2013 61,000 קמ

מליסינג

שחורה

במחיר של 47,000

 

 

האם לאחד שלא מבין הרבה במכוניות כדאי להכנס לעסקה הזו מכמה בחינות

 

המכונית עצמה איך היא

 

האם זה נתון טוב למכונית יד 2 , האם ניתן לסמוך על מצב המכונית כפי שנראית וכו'

 

האם המחיר כדאי, אני מניח שניתן יהיה להוריד עוד.

 

תודה.

 

תודה

פורסם

במה אתה מתכוון למצב המכונית איך שהיא? לפי איך שהיא נראית במגרש? ברור שלא!.

 

נדרש לקחת את הרכב לבדיקה במכון בדיקה מסודר(עדיף יחסית רחוק מהמגרש - הייתי מתעקש על תלפיות לדוגמא) ולבדוק היסטורית טיפולים במוסך מורשה יבואן(ומורשה יבואן בלבד! שלא ימכרו לך שהחברת ליסינג טיפלה במוסך שלה שהוא מורשה משרד התחבורה , מוסך של חברת הליסינג לרוב יטפל רע יותר ברכב ובחלקים זולים משמעותית - מה שפחות טוב לרכב לטווח הרחוק).

איזה מנוע הרכב? הרכב הגיע ב3 גירסאות, 1,600 בנזין 2,000 בנזין ו1,500 דיזל:

- גירסאת ה1,600 בנזין הייתה נפוצה לתקופה מסויימת בליסינג והיא הכי פחות משתלמת לרכישה(מנוע מיושן,כבד וזולל דלק).

- מנוע ה2,000 מומלץ יותר אבל נדיר יותר בשוק היד שניה

- מנוע הדיזל הוא המומלץ ביותר אבל נדיר למצוא אותו במחיר טוב עם קילומטרז כ"כ נמוך.

 

מאמין שמדובר במנוע ה1,600.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

להוסיף מידע על noknok, גם ל1.6 קיימות שתי גרסאות:

1. מנוע 1.6 של רנו משודך לגיר אוטומטי 4 הילוכים.

2. מנוע 1.6 שמגיע מניסאן ג'וק, משודך לגיר רציף.

המנוע השני חדש יותר ובשידוך לגיר הרציף הוא חסכוני יותר.

 

כמו שנאמר כאן, הגרסאות המומלצות הן 2.0 או 1.5DCI.

מציע גם לחפש דגם מאובזר, כי בדגם הבסיסיים נעדרים הרבה דברים כמו בקרת שיוט, בקרת אקלים, שליטה מההגה וכו'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

תודה

 

מדובר ברכה 1600 בנזין 115 כס

 

ממה שהבנתי בשנה הזו המכונית עברה שדרוג

 

יש ברכב מולטימדיה

 

 

 

המגרש הוא הורוביץ מכוניות, סמוך לכניסה לעיר.

 

 

האם לא הגיוני שהמוכר יערוך בדיקה של הרכב במיוחד כשמדובר בסוחר?

עריכה אחרונה על ידי hayimbr
פורסם

לא, משפחתית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
תודה

 

מדובר ברכה 1600 בנזין 115 כס

 

ממה שהבנתי בשנה הזו המכונית עברה שדרוג

 

יש ברכב מולטימדיה

 

 

 

המגרש הוא הורוביץ מכוניות, סמוך לכניסה לעיר.

 

 

האם לא הגיוני שהמוכר יערוך בדיקה של הרכב במיוחד כשמדובר בסוחר?

 

סוחרי רכב בארץ הם לא בדיוק הדוגמא לאמינות אישית,

רובם מקושרים למכוני בדיקה כדי להוציא לרכבים שקנו בדיקות "נקיות" יותר והיום רבים מהם בעיקר קונים נבלות יוצאות ליסינג(כאלו שהחברת ליסינג עצמה לא מוכנה למכור) במחירי שחיטה ומוכרים למרבה במחיר.

 

המלצה שלי להימנע מרכישה במגרש שכזה(שהיא לא רשת גדולה) - אפשר למצוא רכב כזה בשוק הפרטי במצב דומה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

^

יש לי חבר שקנה אצלו לפני שנים מיצובישי לנסר והוא עדיין איתה והוא מרוצה,

 

בגדול הוא סוחר רכב, אמנם לא סוחר פח שמעלה לכביש טוטאלוס וכאלה, אבל עדיין סוחר.

 

יש לו מכונאי פרטי שמיישר קוו למכוניות שאצלו, ממליץ לך לבדוק את הרכב במכון מרוחק או מוסך שיש לך היכרות איתו.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

הדגם הוא 2013

קומפורט

 

בנזין

125 כס

אז זה הדגם המשופר יותר?

יש שם מולטימדיה רדיו נפרד

אם אני לא טועה המחיר הרגיל הוא 61,000

אז האם הליסינג מוריד ככה ל47,000

זהו המחיר הסביר של זה?

פורסם

אם זה הפלואנס 1.6 עם תיבה אוטומטית 4 הילוכים בשתי מילים

אל תתקרב!!!!!

פשוט זבל של רכב.. עושה אחד ל8 משולב... גרוטאה חסר לו המוון כוח..

ובנוסף להכול לא אמין

לעומת זאת ה1.5 DCI רכב מדהים.. מומלץ בחום..

היה לאבא שלי את שתיהם וזה הבדלים שמיים וארץ.. אל תשכח שגם אין לו בכלל שוק.. ביום שתרצה למכור אתה תפסיד המון..בשונה מהדיזל ששומר מאוד טוב על המחיר שלו.

בהצלחה..

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם

איך אפשר להוציא 1:8 משולב ממנוע 1.6, צריך לרמוס את הדוושה ולנהוג בלי רחמים על הרכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני חייב לציין שאוסף של כל כך הרבה אי דיוקים בהודעה אחת מזמן לא ראיתי.

 

הערותיי באדום

 

אם זה הפלואנס 1.6 עם תיבה אוטומטית 4 הילוכים בשתי מילים

אל תתקרב!!!!!

 

ב-2013 הוחלפו המנוע והגיר בפלואנס למנוע וגיר רציף של ניסאן הרבה יותר חסכוני מהצירוף הקודם ( משולב 1:11.5 )

 

פשוט זבל של רכב.. עושה אחד ל8 משולב... גרוטאה חסר לו המוון כוח..

ובנוסף להכול לא אמין - פשוט לא נכון

לעומת זאת ה1.5 DCI רכב מדהים.. מומלץ בחום..המחיר אחר וסביר להניח שלא ימצא מכוניות עם קילומטראז' דומה

 

 

 

לגבי קניה מסוחרים - הכלל "כבדהו וחשדהו" נכון גם פה. בדרך כלל המידע שיש לסוחרים על הסחורה שהם מוכרים הוא די מוגבל ומסתכם בד"כ במה שהם מקווים לגבי מצב הרכב.

 

יש לקחת את הרכב לבדיקה מטעמך במכון גם אם מוצגת לך בדיקה מטעם המגרש.

 

בסה"כ מדובר ברכב לא רע, במחיר די אטקרטיבי בגלל שוק לא מי יודע - בלי סיבה אמיתית חוץ מהמוניטין הלא טוב (ולא מוצדק במקרה של הפלואנס) של דגמי הבנזין של רנו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...