Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ועל זה רוצים 3 מליון?  בקרית אונו? מצאו שם זהב?

יש איזה משהו בסביבה שם שאנשים ישלמו כל כל הרבה כדי לגור בדירה כזאת?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה מה שלא ברור לי.

ברחוב ליד, נמכרות דירות 4 חדרים מרווחות יותר, כ100-110 מ׳ נטו אבל בנות 5-8 ולא חדשות מקבלן, תמורת 2.9-3.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא רואה בזה שום יתרון. אתה קונה דירה שאף אחד לא גר בה לפניך, זה אומר שאתה תתמודד עם כל הליקויים שיתגלו. בניין זה לא רכב של- 5-8 שנים יש משמעות בגיל. שלא לדבר על איחורים באכלוס וכל מיני דברים כאלה.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני גם לא מצליח להבין למה שמישהו ישלם 10-15 אחוז יותר עבור דירה חדשה שצריך להשקיע בה עוד סכום נכבד כדי להשמיש למגורים, לאכול את כל התקלות, בשביל כמה שנים צעירה יותר? ועוד שטח קטן בהרבה?

הזיה.

פורסם
לפני 27 דקות, Step כתב:

כלומר, מדובר בדירות 68 מטר נטו, פלוס מרפסת 12 מ

טוב, לא כך מודדים שטח של דירה.

לפי חוק המכר, דירות נמדדות כולל עובי קירות חוץ.

בכל מקרה - גם ב85 מ"ר אין שום אפשרות לעשות דירת 4 חדרים טובה.

אפשר לעשות דירת 3 חדרים סבירה. 

היזם פה התחזר, או שזו דרישה תב"עית.

 

לפני 40 דקות, G. P. Magnus כתב:

לך תראה את הפרוייקט של שבירו בקריניצי

הוא ככל הנראה מיועד לאנשי מוסד, כי אני לא מצליח לאתר גו"ח של הפרויקט.

בכל מקרה - אני מבטיח לך שיש שם קווי בניין של לפחות 4 מ' (כלומר 8 מ' בין בניינים).

בתמונה שצורפה, קווי הבניין הם במטר-עין משהו כמו 2 מ' (כלומר, סה"כ 4 מ' בין הבניינים).

אולי פרופורציות לא מוצלחות גורמות שם לתחושה צפופה, אבל זה לא בהכרח באמת צפוף כמו פה.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

 

לפני 12 דקות, Nemesis כתב:

אני גם לא מצליח להבין למה שמישהו ישלם 10-15 אחוז יותר עבור דירה חדשה שצריך להשקיע בה עוד סכום נכבד כדי להשמיש למגורים, לאכול את כל התקלות, בשביל כמה שנים צעירה יותר? ועוד שטח קטן בהרבה?

מסכים לגמרי.

אולי יש תנאי מימון נוחים וזה קוסם לאנשים.

כמו כן, הבניינים בפרויקט הזה אמורים להיות ממש על תחנת מטרו עתידית, אולי בונים על עליית ערך משמעותית. למרות שאני די בטוח שהייתי רוצה לגור ממש על התחנה.

 

לפני 2 דקות, natco כתב:

טוב, לא כך מודדים שטח של דירה.

לפי חוק המכר, דירות נמדדות כולל עובי קירות חוץ.

זה ברור לי, לא טענתי שהקבלן משקר ומנפח את המספרים.

רציתי להבין כמה מתוך ה82 האלו ממש מנוצלים לשטח שאפשר לחיות עליו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כמו שנכתב 82 זה ממש קטן ל4 חדרים. למרות שהדירה יחסית ריבועית ואין בה שטח גדול שמבוזבז על מסדרונות, היא זעירה ברמה שאין מקלחת ושירותי הורים.

מקבלים לפחות מחסן במחיר הזה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

@ברווז בפעם האחרונה שבדקתי - לפני הרבה שנים - קווי הבניין בחיפה היו 4 מ׳, כלומר 8 מ׳ מקיר אל קיר. בשגרתי בשכונה של רבי קומות (סביוני דניה) התחושה שלי היתה שהמרווחים יותר גדולים, אבל לא התעמקתי בדרישותֶשל שכונה זו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, natco כתב:

טוב, לא כך מודדים שטח של דירה.

לפי חוק המכר, דירות נמדדות כולל עובי קירות חוץ.

בכל מקרה - גם ב85 מ"ר אין שום אפשרות לעשות דירת 4 חדרים טובה.

אפשר לעשות דירת 3 חדרים סבירה. 

היזם פה התחזר, או שזו דרישה תב"עית.

 

הוא ככל הנראה מיועד לאנשי מוסד, כי אני לא מצליח לאתר גו"ח של הפרויקט.

בכל מקרה - אני מבטיח לך שיש שם קווי בניין של לפחות 4 מ' (כלומר 8 מ' בין בניינים).

בתמונה שצורפה, קווי הבניין הם במטר-עין משהו כמו 2 מ' (כלומר, סה"כ 4 מ' בין הבניינים).

אולי פרופורציות לא מוצלחות גורמות שם לתחושה צפופה, אבל זה לא בהכרח באמת צפוף כמו פה.

 

 

https://www.shbiro.co.il/project/קרינצקי-רמת-גן/

כנראה שאני במוסד כי הפרוייקט כבר מאוכלס מסוף 2023 .... 

image.thumb.jpeg.f227ed0abdebf4130f314b175038d66c.jpeg

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הגובה והחזרתיות גורמים לזה להראות קרוב יותר, בפועל יש שם 8 מ' בין בניינים, במקום הכי קרוב.

חוץ מזה שבמחירים האלה עדיף לקנות דירה ברחוב קריניצי ולא בחור הזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, SlowRide כתב:

הגובה והחזרתיות גורמים לזה להראות קרוב יותר, בפועל יש שם 8 מ' בין בניינים, במקום הכי קרוב.

חוץ מזה שבמחירים האלה עדיף לקנות דירה ברחוב קריניצי ולא בחור הזה.

 

בפועל, יש שם את הבניינים שבמרכז הקבוצה שמוקפים לחלוטין וגם מ-8 מטר לא כל כך כיף לראות את השכן מתקלח או עושה בר ביו קיו עם מוזיקה רועשת ב-24 בלילה. אין חולק שהמחירים שם הזויים ...

עריכה אחרונה על ידי G. P. Magnus
תוספת

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

פורסם

ואם זו שכנה צעירה 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 38 דקות, G. P. Magnus כתב:

כנראה שאני במוסד כי הפרוייקט כבר מאוכלס מסוף 2023

שוב, קטלוגיים שיווקיים גם אני מצאתי.

אפילו באתר מדלן יש נתונים.

גו"ח, או לפחות רחוב ומספר בית- אין.

 

אם היה, היינו נכנסים לארכיון, שולפים תכנית, ורואים כמה זה באמת קרוב במציאות.

 

זה פרויקט עירוני, באיזור צפוף.

קווי הבניין בישראל אפילו נדיבים לעומת מרכזי ערים באירופה.

אני בספק אם תמצא באותו איזור משהו פחות צפוף.

בכל מקרה- זה נקבע על-ידי מתכנן התב"ע. ליזם אין כמעט השפעה על זה.

 

 

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...