Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים,

ברשותי יונדאי i35 2015 הרכב שנה ו4 חודשים על הכביש עבר 20,000 ק"מ. ברכב מותקנים צמיגים של הנקוק שמגיעים עם הרכב מהחברה.

יש לצמיגים האלה תופעה שהם פשוט מתקלפים ומתפוררים זה קרה לי גם בi35 הקודמת (2012) שם הספקתי למשוך איתם 50,000 קמ עד ההחלפה של השניים הקדמיים.

לאחרונה, שמתי לב שיוצא לי למלא את השניים הקדמיים כמעט 10 psi בשבועיים!! חשוב לציין שאין בורג בגלגלים והשימוש ברכב הוא רגיל בהחלט אני לא נוסע על חצץ או בדכים לא סלולות.

החלטתי להחליף צמיגים למרות שהרכב יחסית חדש ולהימנע מסיכון מיותר השאלה שלי אם יש אפשרות להתנהל מול החברה שיקחו על זה אחריות ובכלל מאיזה סיבה נגרם האיבוד אוויר? לא נראה לי סביר והגיוני לבצע החלפת צמיגים אחרי 20,000 קמ בלבד, אשמח לשמוע את דעתכם, בתודה מראש לעוזרים!

עריכה אחרונה על ידי daniel204

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

כדאי לך לקנות חדשים ולא להתעסק עם האחראיות.

עד כמה שאני יודע האחראיות על הצמיגים היא על ידי היבואן.

בגלל שהצמיגים משומשים (נגיד 50%) יתן לך צמיגים חדשים ב-50% ממחיר "מחירון" (שהוא יקר בהרבה ממחיר השוק)

פורסם

אתה יכול לעלות תמונה?

אתה מורח עליהם משהו?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על התשובות.

אני לא מורח עליהם שום דבר גם לא הקצף שמבריק אותם.

אני מחר באור יום אצלם את הצמיג, בעיקרון הסוליה ממש מתקלפת יש נקודה שזה מרגיש שהחור מגיע כמעט עד הברזל!

מחיפוש ברשת גם הבנתי שאני לא היחיד שחווה עם הצמיגים האלה אחיזה נמוכה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

תמונה פה תהייה ממש מעניינת. אגב - כמה מהצמיגים מתפוררים אצלך ?

קשה לי להאמין שתוכל לממש איזושהי אחריות על הצמיגים. אולי רק אם תוכח תקלה סדרתית בייצור (יש אולי מידע בפורומים בחו"ל ?)

גם אני הייתי מחליף את הצמיגים התקולים.

alfa 156 2.5.

פורסם

מחר אעלה תמונה.

לא בדקתי בפורומים מחו"ל אבל פה בפורום מצאתי כמה עם i35 שהחליפו צמיגים בק"מ דומה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

גם אצלי באיביזה מותקנים צמיגים של הנקוק, והקדמיים מעט מתפוררים באיזור הביטנה, אבל מהתייעצות עם פנצ'ריה המצב סביר - כלומר ההתפוררות שיטחית ולא מסוכנת (הצמיגים בני שנתיים ו-24k). האחוריים כמו חדשים.

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם

הרכב עדיין באחריות לא ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

א. באמת לא נראה כמו שחיקה תקינה. נראה כמו נזק ממשהו חד בכביש. אם היה רק במקום אחד, הייתי אומר שעלית בטעות על משהו לא ידידותי לצמיג. אם זה בכמה מקומות זה כבר לא הסבר סביר.

 

ב. אם ביונדאי יקחו על זה אחריות, אני מחליף ליונדאי :lol:. צמיגים בד"כ מוחרגים ספציפית מכמעט כל אחריות / ביטוח. אולי אולי אם תוכל להראות שזו תקלה אופיינית בכמה רכבים כאלה.

 

ג. אם בנוסף לנזק הזה יש לך גם בריחה של 10psi בשבועיים, אני במקומך הייתי קודם מחליף את הצמיגים ואח"כ שואל שאלות. בטח בחורף.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

למה יש לי הרגשה שזה כשל בייצור הצמיגים. כי לא סביר שצמיג יגיע למצב כזה

במידה ואתה לא עולה על אבנים גדולות להנאתך.

פורסם

נראה כתוצאה של נסיעה על אבנים או חומר חד אחר.

3 תמונות הן של אותו מקום.

 

האם זה רק בצמיג אחד?

 

זה שזה קרה גם ברכב הקודם מחזק השערה שיש לך מסלול בעייתי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...