Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

נהג חדש הסתיים לפני מס' חודשים

מחפש רכב ראשון בתקציב של 35-7k

בחור בן 19,לכן גודל הרכב לא משנה

התקציב נטו לרכב (יש בצד עוד 10k לביטוח,ישור קו וכו')

 

דרישות,

זריז (ביצועים בקו ישר,לא מחפש רכב ספורטיבי מידי)

יחסית חסכוני (10-12 ק"מ לליטר יהיה בסדר גמור)

 

מתלבט האם ללכת לכיוון מאזדה ספיריט משעממת שאומנם תתן ביצועים בקו ישר אך תיהיה רגילה מידי ולא מתאימה לבחור צעיר

או לנסות למצוא רכב טורבו (מעדיף בהרבה)

יחסית צעיר,עם כוח,ואמינות עד כמה שאפשר

 

ההגבלה היחידה זה אוטומטי בלבד,תודה לעוזרים :)

פורסם

בתקציב הזה לא הייתי מחפש גודשת (אחזקה יקה יותר, ומרבית האקזמפלרים עברו שחיטה יסודית),

הייתי מחפש ספיריט 2.0 ליטר או פוקוס 5 דלתות גם 2.0 ליטר אחלה מכוניות, יאריס ספורט גבולי בתקציב אבל שוב הנאה מובטחת.

פורסם

תודה רבה,

עשיתי קצת מחקר בשעות האחרונות על מאזדה ספיריט נראית לי כול כך מיושנת,רגילה,אטמוספרית משעממת ולא חסכונית בעליל

מלבד ביצועים סבבה- ואמינות מופתית (שזה אומנם חשוב ) היא לא נראית כמתאימה לרווק בן 19.

אשמח להמלצות נוספות :)

פורסם

בבעיה שאתה מחפש רק אוטומטית..

אז למעט משפחתיות עם המנוע הבכיר אין ממש אופציות לפחות בתקציב הזה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דיברתי עם ההורים מוכנים להוסיף לי 10k במידה וזה ישנה משהו קריטי מבחינת האופציות

ב45-7 יש אופציות טובות יותר,שוב טורבו זריז צעיר?

פורסם

תנסה פיאט פונטו איבו רובוטית,יש את ה 150TH הדגם הגודש 1.4 ליטר...

או פיאט בראבו 120 כ"ס גם היא גודשת.

רכבים חביבים וגודשים עם גיר רובוטי ,נראה לי יכנס לתקציב שלך או שאולי לא יכנס.

אין לי מושג לגבי המחירון שלהם האמת ולא בדקתי,אבל נראה לי במחיר שרשמת.

פורסם

הבראבו נראית לי אופציה טובה, ובמחיר סביר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הבראבו נראית כמו מכונית מצויינת אבל המראה החיצוני לא לטעמי בכלל

מה לגבי איביזה משנתונים 10-11 עם מנוע 1.2 בשילוב dsg.

שמעתי שבעיית האמינות די נפטרה. השאלה אם נפתרה רק בשנתונים החדשים או גם בשנתונים הראשונים בעזרת עדכון תוכנה

פורסם

^ האיביזה מהשנתונים הנ"ל קצת בעייתית מבחינת הגיר ובנוסף, דווח כאן על בעיות בשרשרת הטיימינג / מותחן (בעיקר עד שנת 2011).

 

אם בכל זאת הבחור יחליט ללכת על איביזה, אז שווה לבדוק את הנקודות הבאות:

 

1. הרכב עבר קמפיין החלפת המכטרוניק של הגיר

2. האם רצועת הטיימינג / מותחן, הם מסדרת הייצור הבעייתית

3. בדיקת מצב הקלאצ'ים - לוודא שאין רעידות בהתחלת הנסיעה ולוודא שהעברת ההילוכים חלקה

פורסם

לאחר הצצה ביד 2.

אני רואה שלמרות המוניטין המאוד בעייתי של הגיר כול המוכרים דורשים מחירון/קרוב מאוד למחירון.

לרוב הרכבים יש 70-110 אלף ק"מ זאת אומרת שכשאני אצטרך למכור את הרכב אתמודד עם רכב שגם גמע ק"מ גבוה (נניח בעוד 3 שנים עשיתי 60 אלף ק"מ) אז יש לי רכב עם מוניטין בעייתי מאןד+ק"מ מכובד שכמובן משפיע לרעה על האמינות.

אני חושב שאפזול לאופציות נוספות

 

מה אתם אומרים על המיטו האוטומטיל משנתונים 2010-11 שמעתי שגם היא לא חפה מבעיות אך לא ברמת ה dsg למישהו יש חוות דעת על הרכב?

×
×
  • תוכן חדש...