Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפשרות לייבוא סדיר לפוקוס RS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פורד שעולה פי 10 וגם פי 100 היא לא פרימיום. היא גם לא מתיימרת להיות, זה רכב ספורט נטו וזהו. בניגוד למתחרים הגרמניים שהם רכבי ספורט יוקרה.

 

אני בתור בעלים של אלפא דו מושבית שעולה כחדשה חצי מיליון פלוס לא מחשיב אותה כרכב יוקרה כי היא לא. ( דרך אגב אם מישהו מעוניין היא למכירה אני יפרסם בקרוב).

פורסם

4c? O_o

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
זאת 4C שנת 2015, אם מישהו מכיר מישהו שמעוניין באמת ורציני שישלח לי הודעה פרטית.

 

סליחה על השאלה, אבל למה למכור קלאסיקה כזו כל כך מהר? אין שום דבר כמוה בארץ (אובייקטיבית, פורשה קיימאן טובה יותר אבל רגשית, האלפא הזו מסתכלת לפרארי בלבן של העיניים).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם (נערך)

זה רכב הארדקור מידי, לשם השוואה שנסעתי באיטליה על 458 היא הייתה יותר נוחה.

 

יש לרכב הרבה יתרונות וחסרונות אבל בסופו של יום החסרונות גברו על היתרונות.

יתרונות: עיצוב, כוח, התנהגות, ,תחושה, סאונד

חסרונות: בידוד רעשים, אבזור, איכות חומרים, נוחות

 

הרכב שימש אותי בעיקר בסופי שבוע, ניסיתי מידי פעם באמצע שבוע אבל זה פשוט סיוט, לנסוע עם הרכב הזה בפקק פשוט הייתה חוויה לא נעימה עד כדי כך שבזמן הפקק קינאתי ביושבי הליסינג. בנוסף ההגה הוא ללא תגבור והוא כבד מאוד לכן בנסיעה יומיומית זה יכול מאוד לעייף.

 

בקיצור רכב לסופ"ש בלבד אלא אם אתם חובבי הגה ברמות קשות. (וחובבי הארדקור)

 

** דרך אגב אני בהחלט מתלבט בנוגע לבוקסטר או הקיימאן החדשות (נטייה לבוקסטר שיהיה אופציה גם לגג נפתח מידי פעם).

עוד אופציה זה כרגע לא לרכוש כלום לחסוך ובעוד כמה שנים לקנות איזה משהו רציני יותר. (עדיין לא החלטתי מה לעשות)

עריכה אחרונה על ידי CarAddict
פורסם

אני יודע ומכיר עכשיו,מה יהיה בעוד כמה שנים שיתווספו לי עוד כמה שקלים???

לא יודע מה יקרה מחר בוקר.

היום! אני לא אוהב לדחות סיפוקים 8)

פורסם

מרוב הביקוש לדגם, מסתבר שגם דילרים רוצים מחיר יקר יותר מהמחירון.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=220103580&isSearchRequest=true&categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2016-01-01&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=20&pageNumber=1&fnai=prev

 

45,000 יורו - לא כולל מיסים מקומיים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כשחושבים על כך, פער המחירים בין פוקוס RS למוסטנג GT (עם V8 ו-435 כ"ס) אינו עולה על 10%.

 

בהפרש כזה, הייתי בוחר במוסטנג, רק שגם היא אינה מיובאת ע"י דלק...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
למה בוחר במוסטנג?

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

 

בעיני היא נחשקת וסקסית יותר, שלא לדבר על מנוע ה-V8 וההנעה האחורית.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...