Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפשרות לייבוא סדיר לפוקוס RS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף לשאר וכל הכבוד על היוזמה,חבל באמת שלא ייצא מזה משהו השנה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש רמזים שהפוקוס ST תזכה בקרוב לשדרוג כולל הספק.

 

מה שפוקוס ST צריכה לפני כל דבר אחר זה LSD נורמלי, על מנת שתוכל להוריד את תנובתה לכביש כראוי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ואיך דלק מוטורס תעזור בזה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
הדגמים הספורטיביים לא מעניינים את שחר שמש, שהוא האיש הקובע מה ואיך יביאו, כך שנראה לי ש"מרחו" אותך במלים יפות.

לתחושתי כשיש משהו שלא מעניין אותך אתה מנסה לנפנף, לא משקיע זמן רב (של אדם בכיר מאוד) בהסברים מפורטים והצגת ידע מקיף ומדוייק באותה נישה שכביכול לא מעניינת אותך.

תמיד יכול להיות שמורחים אותנו אבל אולי באמת הרצון קיים אבל היכולת בעייתית (מבחינת התנאים שהיצרן יכול לספק ברכבים הנישתיים).

בכל מקרה, כרגע מהיכרותי את המצב בחו"ל ההסבר מאוד מאוד הגיוני ומספק (לצערי).

האם לקראת השנה הבאה התנאים יבשילו ליבוא סדיר בתנאים אטרקטיביים ? נדע בעתיד.

 

smiro, דיברתי איתם בזמנו והשארתי פרטים ובינתיים לא שמעתי מהם.

אין ספק שמישהו יביא את הרכב בסוף אבל כרגע בלי קשר למחיר, לא פשוט בכלל לשים יד על הרכב בחו"ל.

 

 

ניר

פורסם

NMP תודה על ההשקעה והרצון להרים את זה.

לי גם ההסבר נראה מאוד הגיוני.

לגבי איילון אני גם פניתי אליהם מספר פעמים, כל פעם הבטיחו שיחזרו אלי, בפועל לא שמעתי מהם. גם תשובה שלילית זאת תשובה.

להתעלם מלקוח זה בזיון, בדיחה, תקראו לזה איך שתרצו.

 

אני מקבל את מה שאנשים אמרו פה על ההשוואות לרכבים בסגמנט, אין ספק שהפורד הרבה יותר מכונת נהיגה מהבמוו, אני הייתי מעדיף את הפורד.

הקופרה בהחלט מאוד מרשימה על הנייר, תמורה מעולה למחיר, אבל לא עושה לי את זה, אני מעדיף רכב שיכול להיות קצת יותר "חוליגן" שאני רוצה, ולא רק מכונה מהירה ומשחיזה, אלה איפשהו בין מכונה לרכב שיודע לעשות שטויות.

לעצמי אני לא רואה חלופה כרגע ל 135 בארץ לצערי. לא במכלול שהיא מציעה בטווח מחירים הזה.

 

אני בספק שתהיה לי את הסבלנות לחכות שנה בשביל ה"אולי" שתגיע פורד.

שוב תודה NMP על היוזמה.

פורסם
ניר, אין לי הרבה מה לתרום חוץ מלהחמיא לך הן על התפעול, והן על כך שאתה באופן קונסיסטנטי כותב מעניין ולעניין. סחטיין :mm_yeah:

+מיליון.

שאפו!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
תמיד יכול להיות שמורחים אותנו אבל אולי באמת הרצון קיים אבל היכולת בעייתית (מבחינת התנאים שהיצרן יכול לספק ברכבים הנישתיים).

 

הרצון לא קיים.

 

אם היה קיים, היית רואה לפחות מוסטנג באולמות התצוגה של דלק, שלא לדבר על דגמי ה-ST.

 

אפילו איילון, בהתנהלותם המצ'וקמקת, העלו לא מעט מוסטנגים על הכביש.

 

גם ביבי נאם פעם בבר אילן. אז נאם...

עריכה אחרונה על ידי 504L

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ראשית כל הכבוד על היוזמה.

בזמנו בדקנו את האפשרות לייבא את הרכב והמחיר הריאלי לרכב בארץ היה כ - 349,000 שקלים לרכב חדש.

אנחנו בטוחים שאם היבואן הרשמי יתאמץ הוא יוכל לייבא את המכוניות בקרבת המחיר האמור.

אבל אנחנו זורקים רעיון לאוויר, להמתין כחצי שנה פלוס, ולהתחיל לברר על ייבוא אישי לרכב משומש, בכזה מקרה רוב הסיכויים הם שניתן להפחית לא מעט מהמחיר הרשום למעלה.

SMC

פורסם

ניר, תנסה להכניס לבד את הרכב, אל תהיה תלוי בדלק מוטורס.

אנשים הכניסו לפה דברים הרבה יותר מיוחדים.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

SMC, לגבי יבוא של משומש עוד חצי שנה זה הרבה פעמים נכון אבל במקרה הזה של רכב עם רשימת המתנה אל תוך 2017 אני לא מאמין שמחירי המשומשות יהיו נמוכים אם בכלל יוצעו למכירה.

 

 

ניר, אין לי הרבה מה לתרום חוץ מלהחמיא לך הן על התפעול, והן על כך שאתה באופן קונסיסטנטי כותב מעניין ולעניין. סחטיין :mm_yeah:

+מיליון.

שאפו!

 

תודה :mm_yeah:

פורסם

חלק מהסיבה שהרכב נחשב כל כך מוצלח הוא המחיר האטרקטיבי. בהנחה שמחיר הרכב יהיה 350 אלף זה כבר מעמיד אותו מול מתחרות הרבה יותר ייחודיות ויוקרתיות. כנראה תמיד יהיו כמה שיעדיפו את הפוקוס אבל אחרים (לדעתי הרוב) יעדיפו משהו עם יותר תחושת פרמיום ולא חסרים רכבים כאלה ברמת המחיר הזאת.

 

כמובן שאני מברך על היוזמה ליבא את ה-RS אבל המצב היום בשוק הישראלי בסך הכל די טוב, אפשר לרכוש כמעט כל דגם של Audi, BMW או מרצדס וגם יבואנים אחרים מייבאים לא מעט דגמים ספורטיביים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

רוצים? דלק מוטורס? יש בי ספק כל כך גדול...עד עכשיו לא רשמתי כלום (התאפקתי)

אבל לדעתי,קודם כל שיביאו את הפיאסטה ST שיש ואפשר לייבא לארץ וכבר יש תקינה

והכל.

אני בטוח שימכרו לא פחות מהפוקוס אם לא יותר והמחיר יותר קטן בהרבה ונגיש בכל

זאת להרבה מאיתנו או כמונו.

אני בדרך כלל אופטימי או נאיבי לגבי כותרות כאלה ונופל בפנים,הפעם אני לא נופל ולא מאמין.

סורי,אני בשביל לרשום את עצמי(כקניין RS רציני) צריך לוותר על שני רכבים שאני אוהב

ולוותר עליהם למען הפוקוס,אבל למען הפיאסטה ST אני לא מוותר על כלום,אלה מוסיף.

אני אומר ,שיביאו פיאסטה קודם אז נבין שזה רציני,מסורבת עלייה שכמוה וחבל.


×
×
  • תוכן חדש...