Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפשרות לייבוא סדיר לפוקוס RS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה לבחור או ביצועים או פרימיום? יש גם וגם

 

אני אישית בחיים לא ישקיע על רכב שאינו פרימיום סכום כל כך גבוה. באותו מחיר אני יעדיף m235 ואם אני ימתח את התקציב כבר מחכה הקיימן/בוקסטר (החלום הבא שלי).

איך אתה מגדיר פרימיום?

אישית ישבתי בm2 ולהגיד לך שהייתי שם 600 אלף על הרכב הזה, ממש לא(מבלי להתייחס כרגע לביצועי הרכב)

אם ה235 דומה לה אני לא רואה איך היא רחוקה כ"כ מהפוקוס.

יש הרבה רכבים שנחשבים פרימיום ואישית אני ממש לא רואה מה פרימיום בהם מלבד השם, נהגתי בjcw ולדעת אנשים רבים זה פרימיום, לדעתי ממש לא,במיוחד במחיר שלה.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בלובינסקי לפחות יש את הדגמים הנחשקים,לא משנה עכשיו אם קונים או לא...יש !

ולא משנה אם השירות כן או לא טוב.

אתה רוצה תקנה,יקר לך אל תקנה ,אבל יש.

פורסם
חכו לי, כבר מגיע. רץ למלא טופס לוטו...

 

קודם שהרכב יעלה על אוניה בדרך לארץ,אחרי זה תגייס מרשרשים ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
איך אתה מגדיר פרימיום?

אישית ישבתי בm2 ולהגיד לך שהייתי שם 600 אלף על הרכב הזה, ממש לא(מבלי להתייחס כרגע לביצועי הרכב)

אם ה235 דומה לה אני לא רואה איך היא רחוקה כ"כ מהפוקוס.

יש הרבה רכבים שנחשבים פרימיום ואישית אני ממש לא רואה מה פרימיום בהם מלבד השם, נהגתי בjcw ולדעת אנשים רבים זה פרימיום, לדעתי ממש לא,במיוחד במחיר שלה.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

 

איך אני מגדיר פרימיום? זה לא איך שאני מגדיר אלא איך שאחרים מגדירים.. לדוגמא ישאלו אותי באיזושהי סיטואציה על איזה רכב אני נוסע ואני יגיד פורד מה יחשבו? ואם אני יגיד במוו? מבין את ההבדל?

 

דבר נוסף אף אחד לא אמר שהייתי שם 600 אלף על m2 במחיר הזה הייתי קונה בוקסטר s מאובזרת.

M235 בטוח מרגישה יותר יוקרתית מהפורד, כנ״ל גם איכות חומרים.

 

בקשר למיני שנהגת, בתור בעלים של קופר s אני חייב לציין שהיא מרגישה יוקרתית

זה ממש לא הסיבה שקניתי אותה אבל לא יצא לי לנהוג על רכב שמושך יותר תשומת לב מהמיני, כנראה שבכל זאת בעיני אנשים היא נתפשת כמשהו יוקרתי שקשה להשגה.

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

 

 

זה ממש לא הסיבה שקניתי אותה אבל לא יצא לי לנהוג על רכב שמושך יותר תשומת לב מהמיני, כנראה שבכל זאת בעיני אנשים היא נתפשת כמשהו יוקרתי שקשה להשגה.

 

אולי אנשים מסתכלים עליה ונדים בראשם מי נוסע בכזה ג'וק.

 

יוקרה, לא יוקרה, זה בראש של האנשים, לא בהכרח במציאות בשטח.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תתפלא אבל לא הייתה נסיעה אחת שלא החמיאו על הרכב ( מי ישמע אני נוסע על פרארי). ולא אני לא נוסע בשכונות מצוקה אלא במרכז בלבד.

כמובן שיש את הערסים שחותכים ושואלים כמה עולה ואיזה רכב פצצה (במילים שלהם), היו כמה שפשוט צילמו את הרכב בזמן הרמזור ויש עוד שלל דוגמאות הזויות. לסיכום לא רכב למי שמחפש להיות מתחת לרדאר.

 

 

** יש פייאסטה st למי שהתעניין באיילון מוטורס

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם

אני חייב לציין שנסעתי על הקופר s לפני כמה ימים (של חבר מהעבודה) ובאמת היא מושכת תשומת לב יחסית מאוד גבוהה, כמובן שביחס לקטגוריה שהיא נמצאת המחיר מאוד יקר אבל בסך הכל הכללי ישנם רכבים שעולים פי 2 ופי 3 ולא מתקרבים לכזאת תשומת לב בכל זאת ב 240k יש הרבה רכבים.

 

לגבי הפוקוס rs אישית גם לא הייתי רוכש רכב כזה ב350k ב280 אני חושב שזאת עסקה מעולה אבל מעבר לזה אני לא מוכן לשלם על סמל הפורד.

פורסם

זו בדיוק הבעיה שלכם, מצידי שיהיה סמל של דייהולט מקדימה, כל עוד הרכב הזה אוכל רכבים כמו rs3 וגולף r לארוחת בוקר את מי זה מעניין מה הסמל שבחזית?

אפילו יותר טוב, קנית קופר jcw? עם כל הלוקסוס שלה "כולה" פורד אוכלת אותה לארוחת בוקר.

אישית אני חושב שרמת גימור הפנים במיני מביישת את התג מחיר שלה.

אנחנו בפורום רכבים או בפורום מותגים?

 

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מצחיק אותי שאתה קובע שהפורד אוכלת רכבים כאלו ואחרים רק על פי עיתונאי רכב ולא על פי התרשמות אישית אמיתית.. מה בדיוק הופך את הפורד לטובה יותר למשל מהאודי?

 

ומה הבעיה ברמת הגימור במיני? החדשה כמובן

פורסם

 

** יש פייאסטה st למי שהתעניין באיילון מוטורס

והמחיר הוא ?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מצחיק אותי שאתה קובע שהפורד אוכלת רכבים כאלו ואחרים רק על פי עיתונאי רכב ולא על פי התרשמות אישית אמיתית.. מה בדיוק הופך את הפורד לטובה יותר למשל מהאודי?

 

ומה הבעיה ברמת הגימור במיני? החדשה כמובן

מילא זה היה רק מגזין אחד, תקרא ביקורות.

מה הופך את את הפורד לטובה יותר? התנהגות טובה יותר במקרה של האודי.

שוב, מקריאה של ביקורות בלבד, ואני נוטה להאמין להם במיוחד שרוב הסוקרים הם נהגים טובים יותר מ99.9 אחוז מהאנשים בפורום.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

זה ויכוח של חירשים-אילמים. הפורד לא יותר או פחות טובה מRS3 או 135, היא פשוט נותנת חבילה שונה. מי שמחפש את הדינאמיות, עדיפה לו (אולי) הפורד, היתר ימצאו מבוקשים במותגי היוקרה. ואגב, אני לא בטוח שלרוב הנהגים, ההנאה היא לא לחיצה בקו ישר, ואז גם בסעיף הדינאמי הRS3 לוקחת (לא רק כאובייקט). אני רואה חפיפה מאוד מובהקת בין לקוחות המגאן RS לבין הלקוחות של הפוקוס RS. לאחרים זה לא ישנה הרבה.

 

האם הייתי שם 300-350 על הפוקוס? אולי בהחלטה של "לעזאזל הכל, בוא נלך על זה". רציונלית, במבט על השימוש הכולל, ההנאה שהייתי מפיק מRS כזו קטנה בהרבה מההנאה שהייתי מפיק מ135\235.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...