Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפשרות לייבוא סדיר לפוקוס RS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה לא פולו gti. זה רכב שנחשב לטוב מהסוג שלו עם רשימות המתנה לשנה קדימה. גם אם דלק יסכימו לייבא את המכונה הזאת עדיין זה יצרוך מהם מאמצים שפשוט לא משתלמים להם. זה לא כמו להזמין עוד רכב שהוא מיוצר ונמכר בצורה רחבה.

פורסם

אני בדיוק שוקל להזמין במוו M135 אחרי שהתייאשתי מלחכות לפוקוס.

אני כרגע יעצור ויראה לאן היוזמה הזאת תקח אותנו.

 

אני מאמין שבדלק מוטורס דווקא יש אנשים שמקשיבים למה שהשוק רוצה, לא מזמן הגיע לארץ הבמוו 125 שלא האמתי שנראה פה.

 

לכן אני כרגע נכנס לרשימת המתעניינים הרציניים ויראה אם זה ייצא לפועל, מתי ובאיזה מחיר.

נכון יש הרבה דברים שיכולים לשבש את ההגעה שלה לפה, יש רשימות המתנה ארוכות בחול, המחיר שלה צריך להיות תחרותי למחיר בפועל (לא על הנייר) של 135 ידנית שלדעתי יורד מ-300 אלף, הזמן אספקה שלה צריך להיות סביר ולא להגיע לשנה מהיום.

מחכה בקוצר רוח לתשובה הסופית של היבואן ולראות שבאמת נגיע למספר המינימאלי של מתעניינים רציניים שבאמת מוכנים לשים את הסכום המדובר.

פורסם

כל הכבוד על היוזמה, מבורכת מאוד!

כל דגם חדש שמגיע לארץ הקודש יתקבל בברכה, נשאר רק לקוות לתנאי רכישה סבירים.

פורסם

peter אין שום סיכויי למתחת ל-300K ‚ זה רכב שאין מגזין אחד בעולם שלא מתלהב מימנו ‚ זה רכב שבכל מדינה יש לו פאקינג רשימת המתנה וזה ברכב שהוא לא זול בכלל ‚ למה אתה חושב שפורד העולמית תיתן ליבואן בארץ מחיר טוב ? וגם היבואן הרי אם יקבל הקצעה עם כמות מצומצמת של אולי 20 רכבים ‚ שימכרו תוך כמה ימים ‚ אני חושב שאם זה יהיה בסביבות ה-320K ולא ב-350K כל מה שיגיע לארץ יימכר ומהר .

פורסם

אם אתה צודק, כל אחד יצטרך לחשוב האם שווה לו לשלם כ-40-60 אלף שקל יותר עבור הפורד מול הבמוו.

ב-350K זה מעמיד את הרכב מול הרכבים היקרים יותר שהקהל הישראלי יכול להיות יותר אוהב כמו אודי RS3, מרצדס A45.

לדעתי יהיה להם קשה יותר למכור אותה, גם תכניס למשוואה את איילון מוטורס, שבניגוד למקרה של במוו, אודי, כן יש יבואן מקביל שיכול ליצור תחרות.

לדעתי הם יהיו חכמים למכור אותה במחיר סופי בטווח של 280-300.

פורסם

Peter, המבחן די הוכיח שהפורד לא נופלת מהמרצדס ובטח לא מהאודי.

 

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם
Peter, המבחן די הוכיח שהפורד לא נופלת מהמרצדס ובטח לא מהאודי.

 

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk

 

אף אחד לא מתייחס לקופרה ,שהעפילה כמעט לשלושה הראשונות !:-P

בכל מקרה הפורד זה שוס רציני ,לא חושב שתמכר מתחת ל 330-350 בארץ ,ומי שמחפש גם פרימיום ברכב ספורט שלו ,לא נראה שימצא את מבוקשו בפורד!

פורסם

יש אנשים שמחפשים את האיכויות מבחינת נהיגה וכו' ויש כאלו שמוכנים להקריב טיפה ולקבל עוד דברים כגון פאר, מותג וכו'.

היום קיבלתי הצעת מחיר עבור A45 ממרצדס, אמנם לפני הנחות ומיקוחים אבל המחיר הרבה מעבר ל - 350K של הפורד.

לטעמי בעולם מקביל נניח והפורד הייתה מיובאת סדיר ארצה מבלי צורך להתחנן ליבואן, השוואה של הפורד מול ה135 היא כמו להשוות את המגאן RS לגולף GTI, מבחינת קהל היעד. בשני המקרים שתי המכונות חזקות, מהנות וכו', אבל באחת יש יותר אבזור ואיכות ומדברת לסוג מסוים של אנשים, בעוד השנייה היא PURE DRIVING MACHINE שמתעלה על הראשונה, אך מבחינת איכויות ו"פאר" היא בעמדה פחות טובה. מי שיקנה RS3 לא ירכוש פוקוס כי עם כל הכבוד אאודי זה לא פורד מבחינת סטייל, פאר והאפשרות של הפוזה.

פורסם

לא מובן לי איך הגעתם למחיר של 350 ולמה שמישהו יהיה מוכן לשלם אותו בעבור הפוקוס, בחו''ל היא נמכרת ב5-10 אחוז יקר יותר מהקופרה. איך זה מתורגם למעל 100 אלף שקל?

 

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

פורסם

hold your horses, חבל על הויכוחים, יש לי בשורות עדכניות מדלק מוטורס.

 

אבל קודם כל נעשה קצת סדר מה המצב בעולם.

למי שלא יודע, פורד מתעללת בכולם והמחיר הוא די תיאורטי.

השיווק באנגליה התחיל ב-29 אלף פאונד ואת כל הבילד-אפ של כתבות השקה עשו עם המחיר הזה.

חודש אחרי, איך שכל המגזינים יצאו עם הכתבות המתלהבות, ואחרי שמעט אנשים הספיקו לשים הזמנה, הקפיצו את המחיר ל-30 אלף.

החל מהיום המחיר התעדכן ל-31 אלף פאונד.

המצב באנגליה הוא שהמכסות ל-2016 בדיוק נגמרות ואנשים רק עכשיו התחילו לקבל את הרכבים (כלומר, יש אנשים שהזמינו באוקטובר ועדיין לא קיבלו).

בארה"ב המצב גרוע יותר, אין כבר מכסות, אף-אחד עדיין לא קיבל ובזכות השוק החופשי שהיא, הדילרים דופקים איזה מחיר שבא להם. כל סוכנות כזאת מקבלת איזה 2-3 הקצאות במקרה הטוב ובהתאם לביקוש דורשים אלפים רבים מעל, מה שנקרא dealer markup.

בממוצע 5 אלף דולר מעל ה-36 אלף דולר sticker price :shock:

לפורד די נוח כנראה עם המצב הקיים והם נהנים מכל הרעש והרשימות המתנה הארוכות - 'לא עומדים בביקוש' - רק שתכל'ס המספרים היו מגוכחים מלכתחילה והיה ברור שיווצר לחץ כזה.

 

מה זה אומר לגבינו ?

אז אנחנו להזכירכם בביצה שלא מעניינת יותר מדי את היצרנים ועם מיסי רכב גבוהים מאוד.

כדי שהיבואנים יספקו לנו רכבים במחיר אטרקטיבי הם צריכים הנחות גדולות מהיצרנים וכרגע עם הפוקוס RS פורד ממש לא במצב של להתגמש יותר מדי עבורנו.

 

מה הבשורות הטובות ?

שבניגוד אולי לתפיסה המקובלת ובאופן שהפתיע אותי מאוד, בדלק מבינים מצויין את המצב של השוק, את הביקוש החם לרכב, את המתחרות הרלוונטיות ואת ההצלחה שיכולה להיות לו פה בתמחור הנכון (כן, הם יודעים טוב מאוד באיזה מחיר הם יעיפו רכבים כמו לחמניות ומפנטזים עליו כמונו).

הם מאוד רוצים להביא את הרכב אבל כרגע אין להם אפשרות להביא אותו במחיר טוב מספיק.

הם לא רוצים למכור את הרכב ב-350 אלף ומבינים שזה יהרוג אותו.

אז כרגע הבשורות הרעות הן שלא נראה את הרכב פה השנה.

אפשר רק לקוות שלקראת שנה הבאה פורד תשים את הרגל על הגז, תשחרר את הפקק ותאיץ את הייצור ושדלק תצליח להגיע למחירים שהיא רוצה ובמחירים האלה אני יודע שרוב המתעניינים שאספתי ירוצו לשים הזמנה.

 

 

ניר

פורסם

ניר, אין לי הרבה מה לתרום חוץ מלהחמיא לך הן על התפעול, והן על כך שאתה באופן קונסיסטנטי כותב מעניין ולעניין. סחטיין :mm_yeah:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
,

 

 

מה הבשורות הטובות ?

שבניגוד אולי לתפיסה המקובלת ובאופן שהפתיע אותי מאוד, בדלק מבינים מצויין את המצב של השוק, את הביקוש החם לרכב, את המתחרות הרלוונטיות ואת ההצלחה שיכולה להיות לו פה בתמחור הנכון (כן, הם יודעים טוב מאוד באיזה מחיר הם יעיפו רכבים כמו לחמניות ומפנטזים עליו כמונו).

הם מאוד רוצים להביא את הרכב אבל כרגע אין להם אפשרות להביא אותו במחיר טוב מספיק.

הם לא רוצים למכור את הרכב ב-350 אלף ומבינים שזה יהרוג אותו.

אז כרגע הבשורות הרעות הן שלא נראה את הרכב פה השנה.

אפשר רק לקוות שלקראת שנה הבאה פורד תשים את הרגל על הגז, תשחרר את הפקק ותאיץ את הייצור ושדלק תצליח להגיע למחירים שהיא רוצה ובמחירים האלה אני יודע שרוב המתעניינים שאספתי ירוצו לשים הזמנה.

 

 

ניר

 

ניר,

 

סחטיין על המאמץ. גם אני הייתי פעם בסרט הזה מול דלק מוטורס...

 

כן, אותה דלק שהתחרבשה עם פוקוס ST, לא מייבאת את ליין ה-ST הנוכחי ודופקת מחירי הפטרה למיאטה.

 

הדגמים הספורטיביים לא מעניינים את שחר שמש, שהוא האיש הקובע מה ואיך יביאו, כך שנראה לי ש"מרחו" אותך במלים יפות.

 

ולוואי ואתבדה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ניר תודה על המאמץ.

 

דלק מוטורס מפקששים.

שיתחילו ביבוא של ה ST וילמדו להתנהל בפלח. זה גם יקל בעתיד להבין את השוק לדגמים עתידיים, ול RS.

יש רמזים שהפוקוס ST תזכה בקרוב לשדרוג כולל הספק.

 

שלא לדבר על קיט mountune שאינו פוגע באחריות בניכר. יכלו קצת להרוויח עליו ולהכנס לנישה נוספת של אלו שרוצים משהו עוד יותר מיוחד.

 

חבל.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...