Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפשרות לייבוא סדיר לפוקוס RS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער לומר אבל לא יקרה. לא משנה מה נעשה. יש כל כך הרבה מכשולים בדרך. היבוא לא רוצה ולא משתלם לו, הכמות תהיה זניחה, יש רשימות המתנה ענקיות בעולם, כך שגם אם נניח ויביאו המחיר יהיה כל כך גבוה שכבר לא יהיה שווה לקנות אותה. כי עם כל הכבוד, אם להעמיד אותה במחירים מול אאודי RS3 וA45, לא משנה כמה היא טובה, הייתי מתבאס לקנות אותה. במחירים שהם סבירים עד 300 זו מציאה לדעתי מכונה מטריפה. מעבר לזה, כבר באסה. אז כן, קיבלת מכונת נהיגה אבל מצד שני שילמת 350-400 אלף ואתה פאקינג נוהג על פורד כשיכולת לנהוג באאודי או במרצדס.

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

"למה לא מביאים פיאסטה ב-130 ? למה לא מביאים ST ב-200 ? למה לא מביאים מיאטה ב-190 ? אם היבואן רק היה מביא היה מעיף מאות רכבים..."

וכמובן שהסיבה היא שהיבואן מטומטם ולא מבין את מה שכולנו פה בפורום יודעים, שהוא יכול להרוויח מלא אם רק יביא את הרכבים האלה.

אנשים מתעלמים מפרט קטן ושולי, יבואן לא מקבל רכבים בחינם וכל מה שנשאר לו להחליט זה אם בא לו להביא וכמה גרידי להיות עם הרווח.

אולי אם לא מגיע רכב מסויים זה כי לא משתלם לו להביא אותו ? כי אין לו אפשרות להביא אותו במחיר שיהיה מספיק תחרותי בשביל להביא למכירות בכמות שתצדיק את ההתעסקות ?

אם יש משהו שאתם יכולים להיות בטוחים זה שכל החברות האלו רוצות להרוויח. ועוד הנחה סבירה זה שהם לא מטומטמים שם כולם ולכן אם יש הזדמנות לרווח היינו רואים את הרכבים ואם הם לא פה, כנראה שלא משתלם להם.

 

יכול מאוד להיות שכמו רכבים אחרים שצויינו, גם הפוקוס לא תגיע לפה מאותם שיקולים.

מה שבטוח שכרגע מצב הרכב בעולם לא לטובתנו ומקשה על יבוא במחיר אטרקטיבי (גם מהיבוא המקביל לא שמענו בשורות למרות עשרות אנשים שמשגעים אותם על בסיס יומי).

אם דלק כן היו מביאים אבל תוקעים מחיר של 350 המצב היה יותר טוב ? היינו גם מכסחים אותם כמובן ובצדק (בלי קשר אם הסיבה היא גרידיות או קושי להשיג מחיר טוב).

אז כרגע לא מביאים. אפשר להבין.

תזכרו שגם בחו"ל הרכב לא באמת זמין ובכל השווקים הלקוחות הפוטנציאליים עסוקים רק בהקצאות ורשימות המתנה וזמני אספקה ארוכים (ובמקרה של ארה"ב גם מחירים מנופחים).

אני רק יכול לקוות לשיפור התנאים העולמיים (קצב ייצור גבוה בעיקר) שיוביל אולי לאפשרות שהיא כן תגיע בהמשך.

פורסם (נערך)

הרוב גם סיפורי מקלדת.

"אם היבואן היה מביא ב190 זה היה נמכר כמו לחמניות חמות" וכל מיני ציטוטים שהם חרטא. הרי אם מחר תהיה X במחיר לחמניות שננקב רוב הנוקבים לא ילכו לרכוש אותה. סתם כיף להתלונן בפורום.

אני הראשון שחושב שיבואנים חזירים בני חזירים [בעיקר בגלל חלפים, פחות בגלל רכבים] - אבל לא תמיד אנחנו יודעים את התמונה הגדולה.

הנה נפתח לו שרשור PUT YOUR MONEY WHERE YOUR MOUTH IS ואותי אישית מסקרן לדעת את אורך הרשימה שיצאה מהפורום הזה, בעקבות השרשור הזה [עוד כשהייתה אמונה שזה יקרה באזור ה300K].

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אורך הרשימה :lol:

לרשימה הדו-ספרתית שלי הגעתי תוך יום שלא בעזרת הפורום.

לפורום באתי בשביל השלמות וקיבלתי עוד 3.

פורסם

יש שתי גישות במסחר

 

האחת בוא נהיה בוטיק

 

נמכור 50 יחידות ברווח חזירי של 50K ליחידה = 2500K רווח

 

השניה בוא נהיה בסטה

 

נמכור 500 יחידות ברווח סביר של 20K ליחידה = 10000K רווח

 

ברור שעדיפה האופציה השניה , וגם אח"כ יש לנו 500 לקוחות לחלפים ....

 

אבל מה קורה אם היבואן מקבל הקצאה של 50 יחידות? 30 יחידות?

 

ניחשתם נכון הוא בוחר את האופציה הראשונה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני לא בא בטענות ליבואן. ברור לי שזה ארגון למטרת רווח ושכל יבואן ימכור את הרכב במחיר שיתן לו את מירב הרווח (יחידות כפול רווח). כל יבואן מעסיק כלכלנים והם יודעים לבצע הערכות כאלה.

 

אני מדבר מהזווית שלי כקונה פוטנציאלי. אם אני יכול לרכוש פורשה בוקסטר או Audi RS3 (נניח) ב-400 אלף ש"ח ופורד פוקוס RS ב(נניח) 350 אלף ש"ח, אני אעדיף את הפורשה וה-RS3 למרות שהם (לכאורה) רכבים פחות טובים כי מבחינתי הם הרבה יותר ייחודיים וקלאסיים ובוודאי שמספקים את הסחורה מבחינת הנאה בנהיגה. לדעתי הרבה מרוכשי רכבים ספורטיביים מסתכלים על כל התמונה שכוללת כמובן ביצועי כביש אבל גם אבזור, יוקרה ותדמית.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

הפורשה הכי זולה לפי מה שאני זוכר מתחילה מ430 אלף.

אעדיף תמיד רכב טוב יותר מאשר סמל מנצנץ בחזית.

לפי כל המבחנים הrs3 לא מספקת את הסחורה לעומת הrs,אין פה לכאורה, מדובר ברכבים נחותים יותר מבחינת ניהוג.

אז אולי הם יותר מאובזרים או נראים יוקרתיים יותר.

 

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אצלי ואני בטוח שאצל רבים אחרים, התדמית, היוקרה והסמל הם דווקא הדבר השלילי בלקנות רכב יקר. מבחינתי להוציא את הסכום הזה זו התאמצות גדולה מאוד והתפשרות על הרבה דברים אחרים ורכבים כמו האודי או המרצדס ישדרו דברים אחרים לגמרי מבלי לדבר על זה שאני קונה רכב שהוא מבחינתי נחות לעומת הרכב שאני רוצה בפרמטרים החשובים לי באמת.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם
אני בדיוק שוקל להזמין במוו M135 אחרי שהתייאשתי מלחכות לפוקוס.

FYI, אי אפשר להזמין יותר M135. מוחלפת בM140.

פורסם
אצלי ואני בטוח שאצל רבים אחרים, התדמית, היוקרה והסמל הם דווקא הדבר השלילי בלקנות רכב יקר. מבחינתי להוציא את הסכום הזה זו התאמצות גדולה מאוד והתפשרות על הרבה דברים אחרים ורכבים כמו האודי או המרצדס ישדרו דברים אחרים לגמרי מבלי לדבר על זה שאני קונה רכב שהוא מבחינתי נחות לעומת הרכב שאני רוצה בפרמטרים החשובים לי באמת.

 

אני כמובן מכבד את זה, אבל לדעתי ישנם רבים אחרים שבהחלט מסתכלים על נושא התדמית והוא חלק מהשיקולים שלהם.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

הפורד הזו ,זה בעצם WRX STI הדור הבא ,מכונת נהיגה נטו ,לא פרימיום בשום צורה ,לא מבפנים ולא מבחוץ.רכב שלדעתי במחיר של 350 לא ימכר יותר מכמה יחידות בודדות . חבל באמת שהיבואן לא מתחיל קודם כל ביבוא של הפיאסטה ST שתמכר בכמויות יפות ביותר במחיר הגיוני!

פורסם

מסכים עם זה מעליי , בכל יום הייתי מעדיף a45 או m135 או קיימן או rs3 לא משנה כמה הפורד הזאת טובה , רק מראייה של איך כל הפוקוס הקודמות מתיישנות כולל הRs ואיך האוטו מרגיש זול/ליסינג , תודה אני מעדיף פרימיום אפילו שזה בא על החשבון הביצועים.

פורסם

זה עניין של העדפה.

אם אתה רוצה ללכת על רכב שנחשב פרימיום, ולא על רכב שהוא יותר ביצועים זה עניין שלך.

אין קשר בין הרכב הזה לגרסאות הליסינג בשום צורה,ובלי קשר הרכבים האלו מזדקנים טוב יותר מכל בימר ובמיוחד וואגיות.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

למה לבחור או ביצועים או פרימיום? יש גם וגם

 

אני אישית בחיים לא ישקיע על רכב שאינו פרימיום סכום כל כך גבוה. באותו מחיר אני יעדיף m235 ואם אני ימתח את התקציב כבר מחכה הקיימן/בוקסטר (החלום הבא שלי).

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

פורסם
אני כמובן מכבד את זה, אבל לדעתי ישנם רבים אחרים שבהחלט מסתכלים על נושא התדמית והוא חלק מהשיקולים שלהם.

 

לגמרי מסכים. בגלל זה במחיר הזה אסור להם להביא אותה.

הימים הקשים חלפו :-)


×
×
  • תוכן חדש...