Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מקווה שבשלב מסוים יגיע עדכון שמוסיף למערכת

חיווי קולי של כל חלופה והתזמון שלה לפני כל צומת מרכזי או פיצול בין כביש אגרה לכביש רגיל.

המשתמש יבחר את המסלול המועדף עליו בקול אנושי או לחיצה על החלופה הרצויה במסך.

 

לא סביר:

 

1. טכנית - זה כנראה יעלה בכמה סדרי גודל את נפח התקשורת של האפליקציה ויעמיס בצורה לא סבירה על השרתים.

2. מבחינת חווית משתמש זו אופציה די נוראית.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני דווקא לא חושב שוייז יודעים להתחשב ביותר מדי פרמטרים.

כתבתי על זה כאן בעבר -בהרבה הזדמנויות וייז שולח אתי לרמזורים שמתחלפים פעם ב2-3 דק', ואז מעדכן את זמן ההגעה בהפתעה מוחלטת.

וזו רק דוגמא אחת

 

אישית אני עדיין משתמש בזה למיפוי מצלמות, או ניווט למקומות לא מוכרים, אבל מנסיוני ב99.9% מהנסיעות הוא רק מזיק.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לא סביר:

 

1. טכנית - זה כנראה יעלה בכמה סדרי גודל את נפח התקשורת של האפליקציה ויעמיס בצורה לא סבירה על השרתים.

2. מבחינת חווית משתמש זו אופציה די נוראית.

 

חיווי על כל חלופה קיים בגוגל מאפס.

בכל מומת יש דגלון שמראה את החלופה והאם זה יותר זמן, אם זה פחות הוא יחליף נתיב.

נמאס לי מוויז שבכל עדכון צריך שוב להכניס משתמש, זה זלזול הלקוח!!

לאחר ששוב פעם הגרסא האחרונה של וויז לא תואמת ללויפופ ולא רואים את הנתיבים (טלפון 64 סיביות).

אני עברתי סופית לגוגל מאפס.

Kia Niro 2017

פורסם

למה בכלל להשתמש באפליקציה הזו כשגוגל מאפס עושה עבודה הרבה יותר טובה?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
עושה רושם שמהיום בו גוגל רכשו אותם חטיבת הפיתוח יצאה לסוג של פגרה. כבר חודשים שלא משתחררות גרסאות בטא, אין תמיכה במכשירים עם צגי QHD (שכבר נמצאים לפחות שנה בשוק), בעיות עם ההנחיות הקוליות ועוד.

 

^^

 

נראה שמאז האקזיט הם שכחו מאיפה באו,ובעיות מצד המשתמש לא ממש מעניינות אותם.

חבל,הייתה אפליקציה טובה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

פעם שמתי לב שהוא מחשב לפי 60 קילומטר לשעה. בזמנים שהם לא עמוסים או ללא פקקים

חלומות גדולים ברכב קטן :wink:

פורסם

מסומן אצלי בהגדרות להימנע מכבישי אגרה , אתמול נסעתי בכביש 1 היה פקק הוא כיוון לנתיב המהיר והייתי צריך לשלם.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם
אני מנסה להבין את מנגנון "זמן הגעה משוער" של WAZE.

לרוב המערכת נותנת אומדן קרוב למצב האמיתי.

מעניין אותי לדעת האם המערכת לוקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים חוץ ממצב התנועה בדרך:

- האם המערכת יודעת מה היא המהירות הממוצעת שלי?

- אם שינתי את מהירות הנסיעה שלי, האם זמן ההגעה יעודכן בהתאם?

- הרמזורים במסלול נלקחים בחשבון כ "אדומים" או ירוקים" בזמן שהרכב מגיע אליהם?

 

אני לא יודע אם היא מתחשבת במהירות הממוצעת שלך או לא.

לא מאמין

הרמזורים לא נלקחים בחשבון. רק פקקים ותיזמונים של רכבים במסלול.

פורסם

בתור אחד שרשומים לו כבר מעל 80 אלף ק"מ בשנתיים עם המשתמש הזה ובטח עוד 100 אלף במשתמש הקודם

יש לה את השיגעונות שלה ותמיד צריך גם להפעיל שיקול דעת אבל בגדול היא עושה את העבודה,

אני נוסע איתה פתוח גם בלי לנווט כי אתה אף פעם לא יכול לדעת מתי כמה ק"מ לפניך יש תאונה רצינית שיכולה לתקוע אותך הרבה זמן

( וגם שתתריע על משטרה או על מכמונות שלא שמתי לב )

פורסם
אני לא יודע אם היא מתחשבת במהירות הממוצעת שלך או לא.

לא מאמין

הרמזורים לא נלקחים בחשבון. רק פקקים ותיזמונים של רכבים במסלול.

 

לדעתי הרמזורים כן נלקחים בחשבון.

בנסיעה בעיר, בלי תנועה יוצאת דופן, זמן ההגעה המשוער קולע לא רע. בנוסף, שמתי לב שאם יוצא לי לעבור כמה רמזורים בירוק ברצף אז זמן ההגעה מתקצר. לעניות דעתי זה אומר שרמזורים כן נלקחים בחשבון.

 

לגבי המהירות הממוצעת האישית של המשתמש. נראה שהיא לא נלקחת בחשבון. את כביש 6 אני תמיד מסיים עם זמן הגעה מאוחר יותר מזה שהתחלתי אותו. המהירות הממוצעת שלי בו היא סביב 105-110, שזה כנראה מתחת למהירות הממוצעת שוויז לוקחת בחשבון.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

אני מאמין שהוא מחבר זמני נסיעה של משתמשים קיימים שעושים את הדרך כרגע.

במידה והדרך פנויה הוא מחשב לפי מהירות מותרת.

פורסם

שלא לדבר שיש רמזורים עם סימון של חץ ישר, שמותר לנסוע רק ישר, והוא אומר לי פנה ימינה, קרה לי הרבה פעמים בת''א, והוא מאריך לי את הדרך, סתם עושה לי עיקופים, לא יודע מה כולם מתלהבים ממנו.

פורסם

אני משתמש ב-waze המון שנים והוא בדרך כלל מדויק.

 

הכי מתלהב ללחוץ "כן" כשהוא שואל בתחילת נסיעה האם היעד הוא הבית שלי..

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם (נערך)

"אז עד כמה פופולרית waze? על-פי מידע שהגיע לידי "גלובס", עולה כי 2.9 מיליון



ישראלים משתמשים באפליקציה מדי חודש, ו-850 אלף ישראלים משתמשים בה מדי יום".



נהג הישראלי משתמש 8 שעות בחודש באפליקציית הניווט ובממוצע פותח את האפליקציה

17 פעמים בחודש".



 

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

כמה רכבים יש על הכבישים בישראל ?

 

"אז עד כמה פופולרית waze? על-פי מידע שהגיע לידי "גלובס", עולה כי 2.9 מיליון



ישראלים משתמשים באפליקציה מדי חודש, ו-850 אלף ישראלים משתמשים בה מדי יום".



נהג הישראלי משתמש 8 שעות בחודש באפליקציית הניווט ובממוצע פותח את האפליקציה

17 פעמים בחודש".



 


×
×
  • תוכן חדש...