Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קליאו?

שו קליאו?

זאת אופל אסטרה !!!

 

----

חוצמזה ממתי ברכבי מבחן נוסעים משפחה שלמה?

בד"כ ברכב מבחן יש בןאדם אחד נוהג.. וזהו..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מה זה הקליאו הזה..?

 

זה עיצוב פרטי של מישהו או שזה מתוכנן לייצור סדרתי בעתיד (וחבל שכך..)?

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

איכס....

חשבתי שאולי ישפרו את ההופעה העגומה של הפולו הנוכחית.

 

הקליאו מזעזעת שבעתיים. שמישהו יגיד להם שם ברנו שהמודוס מכונית מכוערת , וכפועל יוצא מכך - כל מה שמתבסס עליה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
פולו תמיד הייתה, וכנראה שהחליטו שגם תמיד תיהיה מכונית מכוערת...מדוע ?

 

(לא להעלב אייל :-) )

לא מבין אותך גרשון, אם זו הפולו החדשה אז אני מצדיע לVW! :mm_yeah:

 

 

ממש יפה!!!

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

הפרסומת של הM6 מטריפה...

 

הסאונד עוצר נשימה, והכתוביות בסוף...בכלל... שווה צפיה.

 

בכל אופן הנה התמונה שלה

 

wallpaperbmwm6044xx.th.jpg

 

והגדלה של התמונה להלן:

http://img11.exs.cx/my.php?loc=img11&image=wallpaperbmwm6044xx.jpg

דברי הבלים אינם מזיקים כאשר אין אוזניים לשמעם...

 

הדבר הכי מעצבן בעולם זה שאחותי הקטנה פורסת את הלחם עקום! צריך ללמד את זה בביה"ס!!

פורסם

פולו, לא תמיד הייתה מכוערת. לי יש את הדגם של שנת 2002 עם הפנסים המרובעים (לא הנוכחית זו עם הפנסים של מרצדם שדומה לצפרדע!) וכל הזמן אני רק מקבל מחמאות על כמה שהאוטו יפה.

חבל שלא מתקנים את הטעות שהם עשו לפולו הנוכחית. במקום לעשות פולו לצעירים (שבתכלס סופרמיני מיועדות לצעירים) עשו מהפולו רכב לגימלאים. פשוט חבל...

פורסם

מסכים עם איתמר. אני רציתי פולו (2000) רק בגלל שהיא נראתה לי המכונית היפה ביותר. הדגמים החדשים (2003 והלאה) נראים גדולים ומכוערים יותר.

פולו 1.6 שנת 2000

פורסם

ואגב- יש פולו לצעירים - שמה לופו !!! אבל צ'מפיון לא מיבאים.

 

הסקודה פביה החדשה דומה עדיין לפולו הישנה. מכונית חמודה ביותר, מאסיבית ובאיכות בנייה מעולה.

 

ליאור

פולו 1.6 שנת 2000

פורסם
ואגב- יש פולו לצעירים - שמה לופו !!! אבל צ'מפיון לא מיבאים.

 

הסקודה פביה החדשה דומה עדיין לפולו הישנה. מכונית חמודה ביותר, מאסיבית ובאיכות בנייה מעולה.

 

ליאור

הפאביה אוטו מצויין, הרבה יותר אטרקטיבי מהפולו כיום וגם בעבר, ועולה עליו בכל הבחינות. לדעתי העיצוב קצת שמרני, אך כל השאר פשוט מכסה על זה והופך את הפאביה לאוטו מצויין.

פורסם
הסקודה פביה החדשה דומה עדיין לפולו הישנה. מכונית חמודה ביותר, מאסיבית ובאיכות בנייה מעולה.

 

ליאור

 

1. ראיתי לופו בארץ.

 

2. הפביה לא ממש דומה לפולו הקודמת והיא לא מתבססת עליה , אלא על הפולו ה"חדשה".

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...