Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מצב שזה הקולטן של השלט נוחות שלך.

האם באמת יש לך שלט נוחות לרכב? הכוונה לא למקורי שבא עם המפתח אלה לאחד חיצוני.

בדרך כלל מרכיבים נורית כזו בצד הדשבורד, יכול להיות שאצלך מיקמו אותה שם.

אם אכן יש בידך שלט נוחות חיצוני לרכב רוב הסיכויים שזה מה שאמרתי, כמובן שיכול להיות שאני טועה.

אבל אני דיי בטוח כי הנורית הזו מאוד מוכרת לי, אני נמצא במגע עם רכבים שיש להם שלטים חיצוניים וככה הקולטן נראה בדיוק.

פורסם

אם מדובר ברכב ליסינג אז זה מה שאני חושב שזה, זה הקולטן של השלט.

אין לך שלט לרכב? אם לא אז זו הוכחה שפעם היה.

ולא זו לא תקלה:wink:

תקלוט מציגות את עצמן על ידי נורת "CHECK ENGINE"

פורסם
ניראה כמו מערכת מיגון..כספת או משהו בסיגנון. הרכב היה ליסינג או השכרה?

 

כספת זה רכיב פאסיבי. קופסת ברזל ללא שום דבר חשמלי.

 

 

 

 

כלומר היחידה הנ"ל היא ככל הנראה כן קשורה למערכת מיגון, אבל לא כספת.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...