Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם זאת לא פונטו איבו, אז זה בוודאות רכב כלשהו שאינו מצויד בשעון חום, ומעבר לכך אני כבר יכול לפי התמונה לומר שעשית עיסקה רעה: מי קונה רכב שנורת חום המנוע שלו דולקת?! אם היה שעון חום אז זה לא היה קורה!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אם זאת לא פונטו איבו, אז זה בוודאות רכב כלשהו שאינו מצויד בשעון חום, ומעבר לכך אני כבר יכול לפי התמונה לומר שעשית עיסקה רעה: מי קונה רכב שנורת חום המנוע שלו דולקת?! אם היה שעון חום אז זה לא היה קורה!

חם חם :)

קובי

:-)

פורסם

עזוב מה קנית, יש מצב שיש לי קונה לאלמרה...דבר איתי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

טוב אז ככה.

חלק צדקו, חלק צדקו יותר. ה"הכפתור" המצולם אכן משמש למילוט והוא משגר, אבל לא לאוויר.

זה כן T, והנקודה האדומה היא ייחודית לדגם הזה, שנקרא בלשון היצרנית "ספורטינג" (כנראה שהוא אמור להיות ספורטיבי, אנא עארף)

זאת אכן פונטו, והיא כמעט לבנה, מישהי תיארה את הצבע כ"מלט" ואני חושב שזה תיאור מאוד מדוייק. מין הכלאה מוזרה בין לבן לאפור מאוד בהיר עם גוון מסויים של תכלת. מה זה אומר? שלהתאים צבע כשאני אדפוק אותה יהיה יקר... אבל, זאת לא ההיא שפורמסה כאן.

לזאת גם יש מנוע 1.4 אבל מהסדרה של ה"הרבה אווירים", ומשודך אליו טורבו. קטן, חביב, שמעלה את ההספק מ-105 ל-135 כ"סים.

 

אז אני היד השלישית של הפיאט פונטו איבו מולטיאייר טורבו ספורטינג (כן כן, זה השם המלא שלה. אללה ירחם), היא יצאה משערי המפעל בטורינו (או איזה כפר נידח ליד, אף אחד לא באמת יודע) במרץ של שנת 2011. הבעלים המקורי הוא חבר פורום, שאם ירצה יחשף, ששמר עליה ברמה שטרם יצא לי לפגוש, על כך יעידו כל הקבלות על הטיפולים שנעשו למכונית מאז שעלתה לכביש. עכשיו בטח תגידו "נו אז מה, גם לי קבלות". סבבה, פה יש גם את הקבלה של הרכישה המקורית של המכונית, כמובן עם טופס ההזמנה, קטלוג טכני ואבזור מלא מאולם התצוגה (יענו כמו PDF אבל על נייר), שובר לאיזה מספר דו ספרתי של שטיפות שהתקבל עם המכונית, וכל, אבל כל הניירת של המכונית מאז שהיא יצאה מסמל"ת.

 

רוצים עוד? בבקשה. השמועות ברחוב סיפרו על ארגז מלא בחומרי דיטיילינג שגר כדרך קבע בבגאז', שטיפות ידניות בלבד, ווקס כל ירח מלא ופלסטלינות לרוב. אותו חבר פורום גם חובב (או היה חובב) אודיו לא קטן, וראיה לכך היא הכבל של המגבר ששוכב בבגאז' (הוא נראה קצת עצוב למען האמת) והאיטום של דיינאמט שסוגר כל מ"מ מרובה במכונית. אשכרה צריך לפתוח חלון כדי לשמוע מה קורה בחוץ.

 

הבעלים הקודם קנה את הרכב לפני קצת יותר מארבעה חודשים ונקלע לקשיים כלכליים, אז הוא החליט למכור אותה. המחיר בו המכונית נקנתה היה מאוד (מאוד מאוד) אטרקטיבי. אני לא מתכוון לחשוף אותו (גם לא בהודעה פרטית) כי זה ירסק את מחיר המחירון שלה ושל הפונטו טורבו השניה שהצטרפה לפורום לא מזמן.

 

בקיצור, עכשיו מתחילה תקופה שאני מאמין שתהיה מאוד מאוד יפה ומעניינת עם מכונית מאוד מאוד מגניבה, שבינתיים נראה כאילו תפורה עליי כמו כפפה. נוחה יחסית (קצת קשיחה, אבל לא נורא), קטנה, חזקה למדי, וידנית. אני מקווה שאני אוכל לשמור עליה כמו שצריך ובסטנדרט שאליו היא הורגלה.

 

מה אני לא אוהב בה? יש כמה דברים, שוליים, אבל קיימים. קודם כל זה פיאט, אז יש מלא חלודה, ופח דק ואין ספור בעיות חשמל ובאפן כללי חרא של אוטו. אבל בתכל'ס - יש כמה קילופים נקודתיים של הלכה, כנראה מקקי של ציפורים, אז את זה אני אצטרך לסדר. מערכת ה-Start/Stop לא נכנסת לפעולה, אבל אני חושב שאני יודע מה הסיבה - בסלון מותקנות נורות LED שממשיכות לפעול גם כשהן צריכות להיות מכובות, יכול להיות שזה גורם לזליגת מתח ומחליש את המצבר למצב שהוא לא יכול להפעיל את המערכת - יבדק. ואת אותן נורות לד אני כנראה אחליף חזרה לנורות רגילות, כל האור הלבן הזה מרגיש הרבה יותר מדי Fancy.

 

יש היום מזג אוויר דיי מחורבן, אז תמונות יפות יצטרכו לחכות. בינתיים הנה שלוש תמונות מהטלפון.

עכשיו אני הולך לטוני, שיתקן את זה שוב.

 

IMG_20150114_142503[1].jpgIMG_20150114_142559[1].jpgIMG_20150114_142606[1].jpg

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

תתחדש. היא באמת יפה והצבע מיוחד מאוד.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

תתחדש הרכב נראה מעולה!

לגבי מערכת START&STOP נראה לי עדיף לך לומר תודה שהיא לא עובדת :p

הרבה אנשים מתלוננים שהיא לא חוזרת לפעולה, והמצבר של זה יחסית יקר לעומת הנורמה (1200-1500 ש"ח).

רכב מדליק ביותר, הלוואי והייתי נופל על אחת כזו בזמן החיפושים, הצבע והג'נטים יפים ביותר

Opel Adam S 2017

פורסם

תתחדש!

המדבקה של נורבורגרינג הייתה מהבעלים הקודם? אם כן, מחובתך לבצע גם

 

--

מורזילקה, אהבתי את החתימה!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
פיאט פונטו ספורט אינג'קשן טורבו דיזל ראלי אינטרספטור פול לד צ'ארג'ר לימיטד אדישן.

 

מעולה !

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
תתחדש!

המדבקה של נורבורגרינג הייתה מהבעלים הקודם? אם כן, מחובתך לבצע גם

 

אם תסתכל טוב תגלה שזו הגרסה לעניים, neverbeen.

 

תתחדש! בהחלט בחירה ראוייה!!

אגב זה רק נראה או שהיא באמת מונמכת קלות?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...