Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איתמר, צודק... התמונה בטלפון קטנה מידי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

תתחדש ותהנה.

רכב מעולה שסוגר את תלונת:"האיבו רכב מצויין אבל חסר לו כוח"...

יצא לי לראות יותר מפעם אחת את האקזמפלר הספציפי ואפילו לשוחח עם בעליו הנחמד בשולי הדרך.

הצבע אכן מיוחד ומגיע גם באבארת.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם (נערך)

תודה לכולם על האיחולים. אני מקווה, כמו שאמרתי, שאני אצליח לעמוד בסטנדרט שאליו הבובל'ה הזאת התרגלה.

אלפא_דראקו - היא לגמרי כמעט אבארת, זה בדיוק מה שרציתי. יש לה אפילו הספק דומה לפונטו אבארת (170 כ"ס) בזכות תוכנה מצ'ופרת שהבעלים המקורי שם. I have half a mind לעשות עליה ביום מן הימים פרוייקט הסבה ולהפוך אותה לאבארת חמש דלתות, סתם בשביל הקטע. אבל אני עצלן, ועני, אז כנראה שזה לא יקרה.

 

איתמר, יש מצב שהיא נמוכה יותר מהפונטו ה"רגילות" (מי ישמע היא מיוחדת), אבל לא ידוע לי על הנמכות אפטרמרקט. בהיסטוריית טיפולים מופיע החלפת בולמים (כי בטח נזלו, פיאט, הכל מתקלקל), אבל מקוריים. אני חושב שמה שיוצר את האשליה הוא הפגושים/חצאיות, שנראים לי קצת יותר נמוכים (חצאיות בוודאות, פגושים לא יודע) ואולי הגלגלים הקצת יותר גדולים.

 

אלעד, לא. הרכב לא ירושלמי במקור. אם הבעלים יחליט שהוא רוצה להגיד איפה הוא גר הוא יחלוק. אני מעדיף שלא.

 

מר שנקלי, אני מבקש לא לפגוע בכבודה של האלמרה. היא עדיין שומעת הכל, ותכלס היא עשתה את עבודתה נאמנה. קצת בא לי לא למכור אותה בכלל.

 

הבעלים המקורי, מתנאל, שאיתו דיברתי בבוקר הרכישה ושמרתי על קשר הדוק מאז ביקש ממני להעביר לעם את הודעתו הבאה (כי מסתבר שיש כח נסתר כלשהו שמעביר כל שרשור שאני פותח לאוף טופיק, אפילו כשאותו שרשור עוסק - באופן חריג למדי - במכוניות):

 

היי, שוב תתחדש!!

 

מכיוון שמשום מה אין לי גישה לאוף טופיק אשמח אם תעביר את ההודעה הבאה בשמי:

 

אז כן, אני הבעלים הראשון של הרכב.

לראות תמונות שלה כשהיא נמצאת בידיים אחרות קצת צובט בלב, אבל אין מה לעשות, זו המציאות.

לפחות אני יכול להתנחם בעובדה שאני יודע שהיא הגיעה לידיים טובות.

 

בהחלט השתדלתי לשמור עליה כהלכה, כמו גם לשמור את כל ההיסטוריה שלה למען הידיים הבאות, שמח שיש מי שמעריך את זה.

 

מקום העבודה הקודם שלי אפשר לי תנאים נוחים לביצוע שטיפות ושאר טיפולי יופי למינהם ואכן, כל ה3 שנים וקצת שהיא הייתה בבעלותי היא נשטפה ידנית על ידי בחומרים טובים. כמו שצוין, כחלק מרכישת המכונית סמל"ת נתנו לי באדיבותם שובר לביצוע 18 שטיפות במכוני שטיפה המשתמשים במכונה. מיותר לציין שהשובר נשאר מיותר ולא השתמשתי בו ולו פעם אחת.

 

לצערי, או לשמחתי (תלוי איך מסתכלים על זה) עברתי שינוי בחיי האישיים והמקצועיים, שכרתי דירה והתחלתי התמחות מקצועית לאחר שסיימתי את לימודיי האקדמיים שהכריחה אותי לעזוב את המשרה הקודמת שלי שפרנסה אותי לא רע והביאה אותי לרכוש רכב שכזה חדש. עצוב שעבודה שלא דורשת לימודים אקדמיים הכניסה לי פי 2 ממה שאני מכניס בעבודה אשר דורשת תואר אקדמי, מקווה שההשקעה הזו בלימודים והתמחות תביא אותי לעתיד טוב יותר, כלכלי לפחות.

בגלל הסיבות המנויות כאן נאלצתי למכור ולרכוש רכב זול יותר.

 

הרכב עצמו נהדר, אהבתי אותו מאוד, עבורי הוא היווה את השילוב המושלם של חסכון וביצועים.

הרכב אנונימי מאוד ולא מושך המון תשומת לב ולכן אין כמו לראות לדוגמא את הפרצוף ההמום של נהג הונדה אקורד כאשר אתה משאיר אותו הרחק מאחור.

 

מקווה שאוכל לרכוש אותה בחזרה ביום מן הימים.

 

עכשיו קצת תודות.

אז בתור התחלה, אני רוצה לשלוח תודה ענקית ל-Murzilka, שהודעה קטנה של "יש מצב שאני מגיע לעשות סיבוב על הפונטו שלכם כדי לראות שהיא מספיק נוחה?" הפכה תוך מספר ימים בודדים לשיחות צפופות על מכוניות ספציפיות, והמון המון המון עזרה שהמגה גברת הזו הושיטה לי, עד כדי איתורו של מתנאל. על כך, תודה. וזכות ראשונים ביום המכירה.

תודה גם למתנאל, שענה בשמחה על כל השאלות ההזויות שזרקתי עליו בבוקר היום שבו הלכתי לראות את המכונית, שלא הסתיר ממני שום מידע, והיה, בתכל'ס, גבר רצח.

ל-Tzvika-Pick שבא איתי עד לבני ברק הקרובה לראות מכונית אחת ואז לרשל"צ הקצת יותר רחוקה לראות את המכונית הזו. ייעץ, עזר, תמך, ולא שכח לרגע להזכיר שפיאט זה חרא אוטו, מלא חלודה, אבל זאת ספציפית דווקא לא רעה.

ל-DiscoTD5 שעזר לי בתחומו שלו, ויש סיכוי שימצא מוכר לאלמרה. שאגב, כמובן, למכירה. אחלה אוטו בכלום כסף.

תודה להורים שלי שהביאוני עד הלום ונתנו לי בוסט כלכלי קטן שסגר לי פינה עד שאני אמכור את האלמרה.

עריכה אחרונה על ידי Spire

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

תתחדש. רכב לא שגרתי. הרכב היה משווק ביבוא סדיר או זו הזמנה מיוחדת?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

היה משווק, אבל לא הצליח מי יודע מה, בעיקר בגלל מחיר די גבוה (140 אש"ח). הוא שווק גם בגרסה בלי טורבו עם 105 כ"ס וקצת פחות אבזור (סאנרוף, עור להגה ועוד כמה דברים).

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רכב יפה, נראה שמור ביותר. שרק תהנה ממנו.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

תתחדש ותהנה.

תמימה ונאה עם יכולת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מוזר מאד. ראיתי היום בחיפה אחת כזו בדיוק רק בלי הנקודה האדומה בT. אף פעם לא ראיתי פונטו בצבע הזה לפני.

הצבע מאד יפה, גם מיוחד וגם לא bling.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...