Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלילי, אין לדים מקדימה, פנסי full led נמכרים בתוספת של 13,900 והזמנה מיוחדת של 4חד׳ מראש. לדעתי מיותר ומוגזם.

בדגם הFR הן סטנדרט

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בטח ראית את המחיר של הידנית. אין מצב שזו האוטומטית (סיאט לאון, החל מ...).

 

בוודאות היה מדובר במחיר של הDSG. אעשה צילום משם שאראה את זה פעם נוספת

פורסם

תתחדש, אני אישיתי הייתי מזמין מהאינטרנט את פנסי ה FULL LED... אני יודע שזאת פרוצדורה אבל זה פשוט משדרג את הרכב

( סתם לינק שראיתי על הדרך http://www.ebay.com/itm/Seat-Leon-5F1941007-VOLL-LED-Scheinwerfer-5F-Links-Original-2014-Full-LED-/251759347397?pt=DE_Autoteile&hash=item3a9e06c6c5 )

ולא הבנתי, במסך המולטימדיה של הלאון אפשר לראות את הוויז ? איך זה בדיוק עובד?

אוטו-מאניה :-)

פורסם
תתחדש, אני אישיתי הייתי מזמין מהאינטרנט את פנסי ה FULL LED... אני יודע שזאת פרוצדורה אבל זה פשוט משדרג את הרכב

( סתם לינק שראיתי על הדרך http://www.ebay.com/itm/Seat-Leon-5F1941007-VOLL-LED-Scheinwerfer-5F-Links-Original-2014-Full-LED-/251759347397?pt=DE_Autoteile&hash=item3a9e06c6c5 )

ולא הבנתי, במסך המולטימדיה של הלאון אפשר לראות את הוויז ? איך זה בדיוק עובד?

 

לא מספיק להזמין רק את הפנסים, זה מתאמים עניינים וכאלה לפי מה שהבנתי.

וכן אפשר לראות וויז במסך של המולטימדיה.

פורסם

אכן הפנסים זה או מקורי מהמפעל או כלום, אין אפשרות להוסיף בהמשך לצערי.

יש וויז אבל גם הצלחתי לפתוח את המערכת לקצת (הרבה) מעבר

כרגע בנוסף לתצוגה המקורית במערכת יש כפתור שאמור היה להעביר לוויז אבל הוא מעביר למה שתראו בתמונה 8)

 

leon2.jpgunnamed (3).jpg


×
×
  • תוכן חדש...