Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים

בעוד מספר שעות לא רב ,מחוגי השעון יעמדו על 00:01 ושנת 2014 תהפוך להיסטוריה.

אז קצת לפני , אשתף אתכם בפעילות סניף הצפון של מועדון ה 5 החל מיום המעבר למפגשנו החדש

בקפה Greg חוצות המפרץ.

 

המוטו שלנו במפגש הוא "קפה ומכוניות אספנות" או כמו שנאמר :" לשם כך התכנסנו" ואנחנו מיישמים זאת הלכה למעשה.

למפגש מוזמנים כל מי שהנושא מעניין אותו בין אם הוא בעל רכב אספנות או לאו.

 

הזדמנות לומר תודה להנהלת המועדון על התמיכה, הסיוע והפתיחות , לחברי המועדון ממחוזות אחרים המכבדים אותנו בנוכחותם ולא רק באירועים,

לאורחים ולמתעניינים שמגיעים מרחבי הצפון , להנהלת מתחם חוצות המפרץ וצוות Greg המארחים אותנו כל יום שישי

ואחרונים חביבים :חבריי ,חברי סניף הצפון של מועדון ה5 (ללא שמות פן אשכח מישהו).

תהנו מהסרטון (למרות אורכו) .

 

ושהשנה הבאה תהייה טובה יותר בכל האופנים בוודאי בכל מה שנוגע לרכבי אספנות ושימור המורשת המוטורית

האירוע הראשון כבר בשישי הקרוב: קבלת פנים למרצדס 380 של חברנו חנן ארד, במידה ולא ירד גשם .

איתמר

 

[video=youtube_share;IK98k43EIbw]

עריכה אחרונה על ידי איתמר שורקי
פורסם

איתמר,

כל הכבוד על ה"סרט" האיכותי והנחמד שערכת לנו.

הסרט משקף את הפעילות המוצלחת שהיתה לנו בסניף רובה כתוצאה מהמאמצים שלך.

שתהיה לכולנו שנה טובה ומאושרת.

שלמה

שלמה דן גדרון

פורסם

רק מילה אחת:

אדיר !

 

כל הכבוד על הרעיון, איסוף החומר והעריכה.

=================================

גם אני מגיע קבוע למפגש שישי הצפוני של מועדון ה-5, Outlet חוצות המפרץ קפה Greg :lol:

Classic car parts hunter

פורסם

מעבר לסרטון המושקע, זו הזדמנות להודות לאיתמר (וגם לנתי) על ההשקעה ביצירת מפגש קבוע שלנו, שתופס נפח ומתפתח משבוע לשבוע.

 

מאחל לכולנו, החולקים את התחביב הממכר הזה, באי הפורום וחברי מועדון החמש, שנה אזרחית טובה, רוויית חוויות ופעילויות לרוב.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...