Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשביל לקבל צליל קצת יותר מעניין, איזה מבין השניים יעשה עבודה טובה יותר?

 

קראתי קצת והבנתי שלדאון פייפ בבניה מותאמת יהיה את האפקט הכי טוב, אבל זה מעבר לתקציב.

 

התקציב הוא עד 1500 ש''ח.

 

תודה לעוזרים.

פורסם

פורק לחץ ופילטר פתוח יתנו לך 2 צלילים שונים לחלוטין,

הפילטר יתן לך צליל יניקה עמוק יותר, פורק לחץ יתן לך צליל פריקה (טססס) כשהטורבו פורק אוויר.

צנרת בכלל תתן לך צליל *פליטה* רועש ובעל נוכחות, לא ממליץ זה יחפור לך בשלב מסויים, בכללי לא הייתי נוגע כי האוטו חדש ואולי היבואן יתנער מאחריות בגלל שביצעת שינויים, אם אתה מתעקש הייתי ממליץ לשים פילטר פתוח בתחילה לסאונד נעים ולא מושך כחולים ופורק לחץ בהמשך כיוון ששילוב איכותי יכול להגיע ל3000 שח

צנרת שלמה תמשוך משטרה ותמשוך הורדה מהכביש

עברתי לסקייטבורד

פורסם

תודה על התשובה.

 

אני בהחלט לא מחפש למשוך אליי את המשטרה או כל גורם אחר, מהאחריות והטסט אני לא דואג (יש עוד כמעט שנתיים לטסט).

 

הפילטר יכול לגרום נזק למכלולי הרכב?

 

אשמח גם למקום אמין להתקנה.

 

תודה.

פורסם

בדיוק כמו הסיכוי שאשתי תסכים לצרף עוד 3 בחורות אלינו למיטה.

פילטר ייתן לך רעש של יניקה ובנוסף תחושה של קצת פחות מחנק בסל"ד גבוה אבל לא משהו דרסטי.

פורק יעשה רעש פריקה בכל עזיבת גז לאחר שבנית גדישה.

 

בהצלחה.

פורסם

לא יודע עד כמה זה יעזור לך, אבל במוסכים של יונדאי לא אמרו לי כלום על הפילטר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

פילטר פתוח שאני בעצמי התקנתי. כלום ושום דבר. אבל שוב, זה ביונדאי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אם תהיה תקלה יש אפשרות להחליף לפילטר המקורי ללא בעיה?

 

כמו כן, אשמח גם להמלצה על מקום אמין באיזור המרכז להתקנה.

 

תודה

פורסם

אין שום בעיה לפרק את הפילטר ולהרכיב את הקופסא המקורית לפני כנסיה למוסך במקרה של תקלה.

ישנן מס' סדנאות טובות באיזור המרכז.

אם אתה באיזור בני ברק יש לך את E&A בבני ברק (גילוי נאות, הם הסדנא שבחרתי באופן אישי לעשות לי פרוייקט של טורבו גדול, יהיה מעניין :) )

פורסם
לא יודע עד כמה זה יעזור לך, אבל במוסכים של יונדאי לא אמרו לי כלום על הפילטר.

 

כנ"ל בשקודה ובפורד. לא אכפת להם בכלל.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אם תהיה תקלה יש אפשרות להחליף לפילטר המקורי ללא בעיה?

 

כמו כן, אשמח גם להמלצה על מקום אמין באיזור המרכז להתקנה.

 

תודה

 

 

שמע, אם אתה יודע להשתמש במברג/מברגה ויש לך חוש טכני בסיסי, תוכל לעשות את זה לבד לחלוטין.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

×
×
  • תוכן חדש...