Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

הגיע הזמן לעשות שיפוץ גיר לפונטיאק גרנד פרי שלי.

מחפש המלצה על מקום שיבצע שיפוץ מלא .

הבעיות שיש בגיר:

 

1.כמעט ואין הילוך רביעי(אובר דרייב) מחליק כמעט תמיד, ויש החלקות קטנות בין ההילוכים.

2.יש שבר מכני באזור הoutput shaft הגורם לרעשים בנסיעה ובהחלפת ההילוכים, החל מעומס קל ובמצבים שונים אבל כמעט ולא בנסיעה עדינה.

3.יש דפיקה מהטורק בשילוב D או R וגם בקיק דאון.

4.ריח של שרוף במאמץ בינוני ומעלה.

 

אני מחפש לעשוות שיפוץ מלא ולא נקודתי הכוונה להחליף את כל מכלולי התיבה.

 

תודה מראש

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

אני מרמת גן ,אז באזור המרכז בבקשה

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

תודה על ההמלצה.

יש למישהו ניסון עם סופר גיר בתל אביב?

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם (נערך)

בגדול כן,

פשוט אני אוהב את הרכב הזה ,ולאחרונה עשיתי לאוטו ראשי מנוע בעצמי ,והחלפתי עוד כמה חלקים.

אז כרגע לא כלכלי לקנות רכב אחר.

מבחינת דלק פחות חשוב כי הרכב מוסב לגפ"מ.

סביר להניח שאשמור אותו עד שיהפוך לאספנות.

בעלות שיפוץ לא אוכל לממן מחליף הולם,אלה רק בתוספת רצינית מאוד שכרגע אין לי.

עריכה אחרונה על ידי mike6

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

פורסם

השקעות עבר לא בהכרח מצדיקות השקעות נוספות. מערכת גפ"מ משנה את המשוואה, אבל ניתנת להעברה לרכב אחר.

אני לא מכיר כל כך מקרוב את הדגמים האמריקאים של אותם שנים, אבל לדעתי רכבים חדשים יותר עשו קפיצה גדולה מבחינת בטיחות. ושיפוץ גיר זה סכום די נכבד.

 

ולהאהבה שלך לרכב, שטיפלת בו בעצמך - אני יכול רק להתחבר!

פורסם

אני עוד זוכר שלפני 4 שנים חשבתי לקנות ממך את הרכב בזמנו כשהיייתה לך תקלת EGR.:wink:

כמה שרציתי כזה רכב!

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רכבים חדשים כמובן יותר בטיחותים ומתקדמים, אבל גם הפשטות היחסית של רכבים ישנים יותר קורצת לי.

את האמת אני מאוד מתלבט אם לקנות אחר או להשאר עם שלי.

הבעיה שאני לא אפרד מהרכב והוא ישאר אצלי,מהסיבה שלמכור אותו במחיר מוצדק לא אצליח ולזרוק אותו לברזל או משהו אין לי לב.

אני גם מכיר את הרכב ועשיתי בו כמעט הכל בעצמי.

   R.I.P -PONTIAC G.P 1994 LPG     MIATA NC ex     SUBARU GC8 ex,     bmw m140     corolla 2022

×
×
  • תוכן חדש...