Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לילה טוב לחברי הפורום, חייב לפרוק את הסיפור הבא...

חשוב לומר שאני בכלל אבל בכלל לא גזעני.

 

אז הסתיים לו יום כיפור ואני והחברה יצאנו לאכול בשווארמה באזור התעשיה הישן בראשון לציון .

הגענו לשם בשעה 22:00 ויצאנו ב - 3:00 ( מקום של חבר ואנחנו שם כמו בני בית ) , בערך ב - 2:45 נכנסו 6 אריתראים בני 16-17 לאכול , עד פה הכל בסדר .

 

חברה שלי שעוזרת לבעל המקום לפנות שולחנות וכו' עוברת ליד השולחן שלהם ואחד מהם נוגע בה , חברה שלי יצאה עליו בצעקות ואני כמובן התערבתי - שאלתי אותו " מה הבעיה שלך גבר? למה אתה שולח ידיים" .

בזמן שהם שילמו לבעל המקום אחד מהם סימן לי שיש לו סכין בכיס וצחק, התעלמתי וחשבתי שבזה זה יגמר .

בעוד שאני יושב ליד החלון של המסעדה הם מחכים לי ומראים לי סיימני הרג כמה וכמה פעמיים, אחד מהם נכנס ואמר לי לצאת החוצה.

אני לא גיבור, כמובן שלא יצאתי בכל זאת הם 6 ואני אחד ואישית אני לא טיפוס אלים .

 

הרכב שלי חנה בחנייה של המקום, האמת? פחדנו לצאת לרכב.

רציתי להזמין משטרה אבל בעל המקום שכנע אותי להתעלם ושהוא יטפל בזה.

 

בסופו של דבר אחרי 20 דקות הם הלכו, הגענו הביתה בשלום אבל אני חושב לעצמי, זה היה יכל להיגמר שאני דקור בבית חולים ואולי גם יותר גורע .

 

מה אתם הייתם עושים במקומי?, שהיה לכולנו לילה טוב ושקט.

איציק.

עריכה אחרונה על ידי HiTRuN

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה מה שקורה שמוכנים "להעניק מקלט" לבניאדם, אבל אוסרים עליהם לעבוד ולהתפרנס, מה שנשאר להם זה פשיעה ושיעמום.

 

או שתגידו להם בגבול "אין כניסה" או שתכניסו אותם ותתנו להם אשרות עבודה, אבל להכניס אותם ולשלול מהם את היכולת לעבוד?, איך הממשלה חושבת שהם יאכלו?, פשוט טמטום שגובל ברשלנות של ממש מצד הממשלה שלנו.

 

וזו לא "תופעה" הם בניאדם ואם הכנסנו אותם בשערינו, אנחנו צריכים לספק להם אמצעים שיקיימו אותם בכבוד, כיאה לבניאדם.

 

טוב עשית שלא ניכנסת איתם לעימות, זה באמת יכל חס וחלילה להסתיים אחרת.

פורסם
זה מה שקורה שמוכנים "להעניק מקלט" לבניאדם, אבל אוסרים עליהם לעבוד ולהתפרנס, מה שנשאר להם זה פשיעה ושיעמום.

 

או שתגידו להם בגבול "אין כניסה" או שתכניסו אותם ותתנו להם אשרות עבודה, אבל להכניס אותם ולשלול מהם את היכולת לעבוד?, איך הממשלה חושבת שהם יאכלו?, פשוט טמטום שגובל ברשלנות של ממש מצד הממשלה שלנו.

 

וזו לא "תופעה" הם בניאדם ואם הכנסנו אותם בשערינו, אנחנו צריכים לספק להם אמצעים שיקיימו אותם בכבוד, כיאה לבניאדם.

 

טוב עשית שלא ניכנסת איתם לעימות, זה באמת יכל חס וחלילה להסתיים אחרת.

 

בכל הקשור למדינה אתה צודק במאה אחוזים ואין בכלל ויכוח,המדינה באמת צריכה לדאוג למי שהיא מכניסה לארץ אריתראים, סודנים וכו' .

אבל ההתנהגות שלהם כבני אדם לא מוצדקת, אני מכיר גם ישראלים שאין להם עבודה והם גרים ברחוב - אבל הם לא מתנהגים ככה.

החינוך וההתנהגות שלהם פשוט ברברית, מה סך הכל שאלתי? למה הוא נגע בחברה שלי? .

 

יוצא לי להיות הרבה באזור, לאכול, פאבים וכו' , הם כנראה מתגוררים שם בסביבה והאמת אני פוחד להיתקל בהם .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

הפעם אלה היו אריתראים (או סודאנים) אבל תופעות כאלה נפוצות בכל המגזרים וכל המוצאים.

 

אני במקומך כן הייתי מתקשר למשטרה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בעיה שאין לה פיתרון וגם לא יהיה לה בעתיד הקרוב אם בכלל (אנחנו כבר לא ילדים, אפשר להיות מציאותיים).

 

יש מספיק בעיות בארץ ואסור לתת לאנשים זרים מקלט (ללא קשר לצבע עורם).

 

אני מודע לסיפורי הזוועה של ארצות אפריקה העניות, אבל אלו לא צריכות להיות הצרות שלנו. נשמע לא נעים/יפה/הומניטרי, אבל יש לנו פה מספיק צרות משלנו.

פורסם
זה מה שקורה שמוכנים "להעניק מקלט" לבניאדם, אבל אוסרים עליהם לעבוד ולהתפרנס, מה שנשאר להם זה פשיעה ושיעמום.

מבחינת החוק הבינ"ל, מקלט נותנים לפליטים, כולל אישורי עבודה. אם הם היו מוכרים כאן כפליטים, שיעבדו פה בכיף ויקבלו את כל הזכויות עד יעבור זעם, ויחזרו לארצם.

אממה-אלו מסתננים בלתי חוקיים שכל מדינה אחרת הייתה סוגרת בפניהם את הגבול ורק אנחנו משחקים אותה יותר צדיקים מהאפיפיור.

 

או שתגידו להם בגבול "אין כניסה" או שתכניסו אותם ותתנו להם אשרות עבודה, אבל להכניס אותם ולשלול מהם את היכולת לעבוד?, איך הממשלה חושבת שהם יאכלו?, פשוט טמטום שגובל ברשלנות של ממש מצד הממשלה שלנו.

 

אין שום סיבה לתת להם אישורי עבודה. זכותה של המדינה להחליט מה לעשות עם מי שמגיש בקשה למקלט, ואם המדינה החליטה לא לתת להם לעבוד אלא לתת להם את כל התנאים הבסיסיים שמגיעים להם על פי אמנות בינ"ל (מקום לינה, מזון, וכן-זו זכותה של המדינה להחליט אם לתת להם אישורי עבודה) אז שיגידו תודה.

 

וזו לא "תופעה" הם בניאדם ואם הכנסנו אותם בשערינו, אנחנו צריכים לספק להם אמצעים שיקיימו אותם בכבוד, כיאה לבניאדם.

האמצעים האלה לא כוללים אישורי עבודה אלא מקום ללון, מזון, ואפשרות גישה לארגונים בינ"ל שמיועדים לפתרון הבעיה שלהם כי הם לא פליטים אלא גנבי גבול.

 

טוב עשית שלא ניכנסת איתם לעימות, זה באמת יכל חס וחלילה להסתיים אחרת.

 

אני הייתי מזמין משטרה ושיתפוצצו.

פורסם

מחזק את מתןFR בכל הנקודות

 

לך תדע אם הם לא דקרו מישהו אחר באותו הלילה/יום אחרי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
הפעם אלה היו אריתראים (או סודאנים) אבל תופעות כאלה נפוצות בכל המגזרים וכל המוצאים.

 

אני במקומך כן הייתי מתקשר למשטרה.

בלי לחשוב פעמיים - שיחה למשטרה כי במקרה אחר הם יכולים לדקור מישהו אחר,

מי שמסתובב עם סכין בכיס זה לא למטרות קילוף תפוח מהעץ.

קובי

:-)

פורסם

חד משמעית משטרה.

שיטפלו במקרה הזה כמו שצריך, ואולי היית מציל את ההיתקלות הבאה.

 

הרוב הגדול של המקרים המשטרה עושה עבודה מעולה, רק שזה פחות מעניין את הציבור לשמוע ולהכיר, הרבה יותר "מגניב" לשמוע איך עוד פעם המשטרה פישלה.

פורסם
זה מה שקורה שמוכנים "להעניק מקלט" לבניאדם, אבל אוסרים עליהם לעבוד ולהתפרנס, מה שנשאר להם זה פשיעה ושיעמום.

 

או שתגידו להם בגבול "אין כניסה" או שתכניסו אותם ותתנו להם אשרות עבודה, אבל להכניס אותם ולשלול מהם את היכולת לעבוד?, איך הממשלה חושבת שהם יאכלו?, פשוט טמטום שגובל ברשלנות של ממש מצד הממשלה שלנו.

 

וזו לא "תופעה" הם בניאדם ואם הכנסנו אותם בשערינו, אנחנו צריכים לספק להם אמצעים שיקיימו אותם בכבוד, כיאה לבניאדם.

 

טוב עשית שלא ניכנסת איתם לעימות, זה באמת יכל חס וחלילה להסתיים אחרת.

 

נתנו להם ממה לחיות במתקן חולות. בג"צ סגר את הבאסטה מסיבות לא מובנות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

מדוע פותח השרשור בטוח שאלו אריתראים?אולי הם היו אתיופים בכלל?

בכל אופן ללא ספק מזמין משטרה באותו רגע.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אתה בטוח שהם לא היו אתיופים? לא יצא לי לראות מסתננים כ"כ צעירים.

בכל מקרה, היום כל ילד הופך להיות ל "כל דאלים גבר".

שלא תבינו, אני לא בעד התופעה הזאת, אבל שלמשטרה כרתו את הביצים (מישהו אמר מח"ש?), מה אתם מצפים שיהיה פה?

ובג"צ הזה...די אין לי כח לזה.

פורסם

תשמע, ילד לא ילד.. סכין זה סכין.

 

ובקבוצת נערים שיכורים שיקול הדעת די נמוך.

 

גם לדעתי טעה פותח השרשור שלא הזמין משטרה ולא הבנתי למה בעל המקום ניסה למנוע את זה ממנו (פחד?!)

 

יש רק מקום אחד בראשון שפתוח בשעות האלו - בא.ת ישן והוא באמת מושך אליו כל מיני טיפוסים

פורסם

לא מכיר אותך אבל במקומך הייתי מתקשר לכמה חברים ומראה להם מה אנחנו חושבים על מי שבא לבית שלנו ומאיים עלינו.

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 


×
×
  • תוכן חדש...