Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור שקיימת בעייתיות בכך שהם נמצאים פה ולא יכולים לעבוד כחוק.



איך המדינה יכולה לתת לאדם שהסתנן אליה שלא כחוק, לעבוד בה כחוק?!

אני רק אניח את זה פה. וגם את זה. טוב נו.. וגם את זה

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יבגני, קראתי בקצרה את הכתבות שצירפת ולא כל כך הבנתי את הקשר.

 

אם לא הבנת את צורת הביטוי שלי, כתבתי את מה שכתבתי כתגובה למלינים על כך שלא נותנים להם לעבוד כחוק.

הכוונה היא שזה ברור שלא נותנים להם לעבוד כחוק, הרי לא ניתן לתת לאדם לעבוד כחוק במדינת ישראל כאשר

עצם כך שהוא נמצא במדינה מהווה עבירה על החוק.

 

בנוגע ל"ייבוא" עובדים זרים - כל עוד הדבר מעוגן בחוק ואותם עובדים מגיעים לכאן עם אשרת עבודה, אהלן וסהלן.

פורסם

הבנתי את מה שכתבת. השאלה הבסיסית שצריך לשאול (וכבר דנו כאן בה בעבר, אפשר לחפש) היא למה דווקא בישראל כ"כ מתעקשים לא להכיר באותם הפולשים הלא חוקיים כפליטים. אתה מוזמן לחפש ולהשוות מה המצב בהקשר זה בעולם, ולמה בכל זאת לא מגרשים את כולם במכה בחזרה לאפריקה, אם הם "סתם מהגרי עבודה".

 

עובדים זרים זה אינטרס כלכלי לקבלנים, ללוביסטים, אולי גם לשרים מסוימים. פליטים, לעומת זאת,לא משלמים סכומי עתק למתווכים שבדך, ולכן הם זה "סרטן בלב האומה" ופועלים זרים זו מתנה משמיים. לזה מתחברת גם ההצעה שהועלתה לאחרונה בכנסת שפליטים עם אישור עבודה ישלמו אחוז מס גבוהה יותר מעובדים זרים. הכל אינטרסים כלכליים, אבל לא של אזרחי ישראל אלא של פטריוטים ישראלים אמיתיים, כמו מירי רגב וחבריה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

קודם כל, לא כל כך הבנתי, אתה בעצם בעד להשאיר אותם פה?

 

למיטב זיכרוני, התנאי הבסיסי בשביל להיות פליט הוא שהמדינה שבה אתה מבקש

מעמד "פליט", היא המדינה הראשונה בה אתה עובר בבריחתך מהמדינה שלך.

הם עברו דרך מצרים ולעיתים דרך מדינות נוספות, כך שמבחינה חוקית, גם אם הם היו אמורים להיות

מוגדרים כפליטים (מה שלא נכון), הם לא אמורים לקבל מעמד "פליט" בישראל.

 

בפועל, רובם מוגדרים "מבקשי מקלט", כלומר הם הגישו בקשה להכרה בהם כפליטים, אך

עדיין לא קיבלו החלטה או שהוחלט לא להחליט בנושא.

גם אתה יכול לברוח לאירופה מישראל ולהיות מבקש מקלט, למשך ה 10 דק' שייקח להם לסרב לבקשתך.

פורסם
קודם כל, סוף סוף אנחנו מסכימים על משהו :-) .

 

גם זה חשוב :) להראות לפעמים הסכמות.

 

זה באמת לא פשוט, אבל סתם בתור אפשרות, אותם "חבר'ה" מועסקים היום במקומות עבודה.

בעת שתבוצע החזרתם למדינות, תהיה "תקופת חסד" למעסיקים להצהיר על עובדים שלהם

שהם מוכנים להעסיק במשרה מלאה כחוק עם הצהרה של המעסיק.

במידה ואותו עובד יחרוג מהנהלים שיוגדרו, הוא יוחזר גם כן למדינה ממנה הגיע ללא אפשרות

לחזור לכאן.

 

וגם שאותו מעסיק ישלם שכר מינימום לפחות (ככה אתה לא מעודד אותו להעסיק כאלה ב-10 שקל לשעה כשעובד ישראלי מרוויח 20 ומשהו) ואת כל המסים.

 

בפועל, אם ובמידה שיישאר פה אותו אחוז קטן מאוד מהם, סביר להניח שהם יהיו בעייתנו האחרונה, כי

הם יתנהגו בדיוק לפי החוק בגלל הפחד שגם הם יגורשו ולא כמו מה שקורה היום, שהם מרשים לעצמם

להתנהג פה כאדונים ולהטיל אימה על אוכלוסיות גדולות בערים שונות.

 

זה נכון

 

אני רק אניח את זה פה. וגם את זה. טוב נו.. וגם את זה

 

רגב כתבה כי "ביכולתך לפעול בצעדים מיידים ולקבוע צו שעה המורה על פתיחת גיוס העובדים הזרים, בדומה למצב בו שהו בעבר בישראל אלפי פועלים סינים באופן חוקי ומוסדר. צו שעה זה צריך להיות שריר וקיים עד לבחינת וקיום ההסכם הבילטראליים עם מדינות המוצא כמו סין".

 

אז בעצם מה שרגב רצתה לעשות זה לגייס עובדים זרים באופן חוקי, מה הבעיה פה? מה הקשר לדיון? אין קשר.

 

עיתון הארץ-לא-שלנו כפי שהוא מכונה בכמה מקומות כותב:

לצד מאמצי הממשלה להגביל את תנאי ההעסקה של כ-50 אלף מבקשי מקלט, הודיעו אתמול (שלישי) נציגי ענף הבנייה על מחסור של 34 אלף עובדים זרים כדי לעמוד בייעדי הבנייה שהציבה המדינה.

 

עובדתית יש חוסר בענף הבנייה בזמן שמקשים על המסתננים (שכאן מכונים מבקשי מקלט) לעבוד.

היה ניתן להבין מהפסקה הראשונה (והכותרת המשנית) כאילו המסתננים בעצם יכולים למלא את כל החסר ועוד יישארו מסתננים לשטוף כלים ורצפות במסעדות פועלים. כאילו יש קשר בין שתי העובדות הלא קשורות האלה למעלה.

גם הכותרת הראשית "דלת מסתובבת" אמורה ליצור איזה קשר, כאילו בשביל להכניס את העובד הסיני מוציאים את הסודני.

אממה בלינק הראשון כתוב במפורש:

ענף הבנייה זקוק לעובדים מיומנים שעברו הכשרה ובעלי ניסיון בתחומים "רטובים" כמו: טפסנים, רצפים, ברזלאים, זפתים וטייחים".

...

רגב הוסיפה כי "העיניים נשואות אל העובדים הסיניים שהוכיחו מקצועיות וידע רב באותן התמחויות שכה חסרות כיום בישראל.

...

המדינות שמהם ניתן לייבא עובדים זרים בעיקר בולגריה ומולדובה לוקות בחיסרון בולט בתחום המיומנויות של מקצועות 'רטובים', ואילו גיוס העובדים נעשה על ידי גורמים חובבניים ולא רציניים שהביאו לישראל עובדים בלתי מוכשרים וזאת בלשון המעטה, כאשר חלקם אף בעלי נכות פיזית בולטת"

 

אף אחד לא צריך סודני באתר בנייה כדי שירים בלוקים לקומה 5, יש מנוף ששם אותם ישר בקומה 5, אלפי בלוקים במכה.

צריך מישהו שיודע לעשות טפסנות, שיודע לרצף.

 

בנוגע לכתבה השלישית:

מדובר בעמלות תיווך מסוגים שונים, שהעובדים הזרים שילמו לחברות הפרטיות שטיפלו בהם בארצות המקור (סין, תאילנד, פילפינים ועוד), ואולי גם לחברות הפרטיות שטיפלו בהם בהגיעם לישראל.

מה זאת אומרת ואולי? כן או לא? יש לכם עדויות כאלה או אין?

 

אין הוכחות נחרצות המראות כמה מתוך הכסף הזה, אם בכלל, הגיע לישראל - והתגלגל לכיסי תאגידי כוח האדם המטפלים ביבוא העובדים הזרים, ואולי גם לכיסי המעסיקים (כמו הקבלנים, למשל). פה ושם חשפו חקירות משטרה מתווכים ישראלים שלקחו כסף לא חוקי לכיסם, אבל אלה היו מקרים בודדים. אי אפשר, לפיכך, להכליל ולקבוע כי תאגידי היבוא הישראליים של העובדים הזרים עברו על החוק. אבל אי אפשר גם להגיד את ההפך מכך - וכאשר יש חצי מיליארד דולר של כסף שחור שמתגלגל בעסק הזה, אי אפשר לשגות באשליות שכל הכסף נשאר בתאילנד או בסין, ושאפילו מקצת ממנו לא זלג גם לישראל.

אז אין הוכחות, לא רק שאין הוכחות, אלא לכו תוכיחו שאין לכם אחות, לכו תוכיחו שאתם לא לוקחים "עמלות" מהעובדים.

אי אפשר לשגות באשליות שלא הגיע הכסף לישראל, אבל אפשר לזרוק סתם האשמות על סמך, ובכן, תחושה.

 

אבל בינתיים מדובר על כך שאת ה"עמלות" לקחו מהם במדינת המקור עוד לפני שהגיעו לישראל.

אולי יבגני רוצה שאנחנו נאמר לממשלת סין איך לנהל את ענייניה הפנימיים?

 

------------

 

יבגני בלי קשר לא רוצים מסתבר גם את העובדים הבולגרים והמולדבים, כי הם לא מוכשרים וחלקם אפילו עם נכות.

 

מה שרוצים זה עובדים מקצועיים ומוכשרים.

 

וגם בעולם אגב לא בדיוק מקבלים את כל הבורחים האלה כפליטים, להזכיר לך איך באיטליה מרכזים אותם על אי בלב הים, מפשיטים אותם ומרססים נגד כינים ושאר מזיקים?

שם גם בוודאי לא נותנים להם להגיע לאיטליה עצמה ובטח לא לעבוד.

 

לומר לך מה אוסטרליה עושה? ומה צרפת? וגרמניה? וספרד?

 

-------------------------

 

m1011409

כן יבגני בעד להשאיר אותם פה ולהכיר בהם כולם אוטומטית כפליטים, ולתת להם לעבוד ואזרחות ישראלית.

ככה אולי הם ירגישו הכרת תודה ויצביעו למר"צ, זאת אומרת עד שהם יקימו מפלגה משלהם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

וגם שאותו מעסיק ישלם שכר מינימום לפחות (ככה אתה לא מעודד אותו להעסיק כאלה ב-10 שקל לשעה כשעובד ישראלי מרוויח 20 ומשהו) ואת כל המסים.

ברור, בדיוק בשביל זה כתבתי כחוק.

מי שיישאר כחוק, ישתכר כחוק בכבוד ויקבל את כל התנאים שעובד זר חוקי אמור לקבל.

על ידי כך, למי שיישאר, שהוא מלכתחילה פחות בעייתי, תהיה יותר מוטיבציה להתנהג 100% כחוק

בלי כל ההתנהגות הבזויה שאנחנו רואים כעת.

פורסם
קודם כל, לא כל כך הבנתי, אתה בעצם בעד להשאיר אותם פה?

 

למיטב זיכרוני, התנאי הבסיסי בשביל להיות פליט הוא שהמדינה שבה אתה מבקש

מעמד "פליט", היא המדינה הראשונה בה אתה עובר בבריחתך מהמדינה שלך.

הם עברו דרך מצרים ולעיתים דרך מדינות נוספות, כך שמבחינה חוקית, גם אם הם היו אמורים להיות

מוגדרים כפליטים (מה שלא נכון), הם לא אמורים לקבל מעמד "פליט" בישראל.

.

 

אני בעד זה שהמדינה תפעל לפי האמנות שהיא התחייבה לפעול על פיהן. היא יכולה, מבחינתי, גם לפרוש באופן חד צדדי מאמנת הפליטים של האום. רק שיפסיקו לשקר. הבעיה היא לא האנשים, הבעיה היא שהם לא רווחיים לקבלני העובדים הזרים. אבל הצביעות חוגגת, ולכן בינתיים אנחנו עדים לכל התופעות שקשורות אליהם ושאין טעם לפרט שוב, אבל משום מה האפריקאים לא מגורשים בחזרה לארץ מולדתם.

 

הטענה לגבי המעבר במדינה אחת היא לא נכונה. אתה מוזמן לרפרף כאן בנושא. שים לב שיש שם קישור למסמך של האום שמסביר את הסעיף הזה גם כן.

במדינות שונות שהן לא ישראל, בכל מקרה, יש חקיקה יותר מוסדרת בנושא הפליטים.

 

מכיוון שאתה יכול לראות, כפי שאני יכול לראות, לאן הולך השרשור הזה, אני אעצור כאן. אשמח לענות לך גם בפרטי, אם משהו לא נראה לך.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
ברור, בדיוק בשביל זה כתבתי כחוק.

מי שיישאר כחוק, ישתכר כחוק בכבוד ויקבל את כל התנאים שעובד זר חוקי אמור לקבל.

על ידי כך, למי שיישאר, שהוא מלכתחילה פחות בעייתי, תהיה יותר מוטיבציה להתנהג 100% כחוק

בלי כל ההתנהגות הבזויה שאנחנו רואים כעת.

 

זה מצוין

 

אני בעד זה שהמדינה תפעל לפי האמנות שהיא התחייבה לפעול על פיהן. היא יכולה, מבחינתי, גם לפרוש באופן חד צדדי מאמנת הפליטים של האום. רק שיפסיקו לשקר. הבעיה היא לא האנשים, הבעיה היא שהם לא רווחיים לקבלני העובדים הזרים. אבל הצביעות חוגגת, ולכן בינתיים אנחנו עדים לכל התופעות שקשורות אליהם ושאין טעם לפרט שוב, אבל משום מה האפריקאים לא מגורשים בחזרה לארץ מולדתם.

 

האמנות לא דורשות לקבל כל מי שטוען שהוא פליט, הן גם לא דורשות לאזרח מי שהוכח שהוא פליט, הן גם לא דורשות לאפשר לו לעבוד (למי שהוכח שהוא פליט כן?).

הן דורשות לאפשר מקום בטוח וקיום לפליטים, האם טורקיה או ירדן בנושא הפליטים הסוריים מאפשרות לפליטים לעבוד? מאזרחות אותם? לא, הן משכנות אותם באוהלים במקום מגודר ליד הגבול.

 

האפריקאים לא מגורשים כי ידיים כאלה ואחרות במערכת המשפט (פרקליטות ובתי משפט) שמות רגליים, קובעים שסודן מדינה מסוכנת ואריתריאה מסוכנת, ואז אסור לגרש חזרה לשם.

נחש מה? גם ישראל מסוכנת, רק עכשיו יצאנו מסבב לחימה של 50 יום עם רקטות על העורף.

 

הטענה לגבי המעבר במדינה אחת היא לא נכונה. אתה מוזמן לרפרף כאן בנושא. שים לב שיש שם קישור למסמך של האום שמסביר את הסעיף הזה גם כן.

במדינות שונות שהן לא ישראל, בכל מקרה, יש חקיקה יותר מוסדרת בנושא הפליטים.

 

לקחת מידע מ"אסף" בנוגע למעמד מסתננים זה כמו לבקש את דעת החמאס בנושא אמנת ז'נבה.

ועדיין אין תשובה לשאלה, מדוע לא ביקשו הכרה כפליטים במצרים שדרכה עברו?

למיטב ידיעתי סודנים ואריתראים לא נרדפים במצרים.

ומצרים גם חתומה על האמנה.

 

אגב זה הסעיף המקורי באנגלית:

1. The Contracting States shall not impose penalties, on account of their

illegal entry or presence, on refugees who, coming directly from a territory

where their life or freedom was threatened in the sense of article 1, enter or

are present in their territory without authorization, provided they present

themselves without delay to the authorities and show good cause for their

illegal entry or presence.

 

כלומר ברגע שעברת ממדינה שבה יש לך סכנה, דרך מדינה שבה אין לך סכנה למדינה שלישית, אתה לא זכאי לכלום, אתה לא מוגן תחת האמנה.

לא רק זה, אלא אם תחזור למדינה השנייה אתה לא מוגן, כי היית במדינה השלישית שבה אין לך סכנה.

 

נכון שמדובר בפרשנות משפטית, אבל כזו שעליה מסתמכים בלא מעט מדינות מערביות.

 

מכיוון שאתה יכול לראות, כפי שאני יכול לראות, לאן הולך השרשור הזה, אני אעצור כאן. אשמח לענות לך גם בפרטי, אם משהו לא נראה לך.

 

זה היה ברור כבר מהכותרת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הייתי בודק אם יש מצלמות אבטחה ועובר על ההקלטות, אבל אז נזכרתי באיזה מדינה מדובר ומה טיב המשטרה שאמונה לשמור על ביטחון האזרחים שלה.

אז כנראה שהפתרון היחיד זה:

281945.jpg

 

איך שלא תסתכל על זה..

פורסם

5 א"ג שלי.

 

מה עושים, כשרוצים לבנות מרכז עסקים/בנייני דירות יוקרה בדרום עיר ישראלית מסויימת, אבל יושבים בה בעלי אדמות למיניהם מלפני קום המדינה, ודורשים מחירים הזויים על הנכסים שלהם?

נכון מאוד, שמים להם שכן מאוד לא רצוי, בלתי נסבל, וממש לא סימפתי בדמות אותם המסתננים, כדי שיעזור לאותם נכסים להסכים לכל מחיר, ולהגיד תודה שמישהו מספיק נחמד לשלם להם משהו.

 

אני מאמין שכשיגמרו את העיסקה, מהר מאוד יבעטו את אותם האפריקאים חזרה לאפריקה, על הדרך ידווחו על ניצחון של ממשלת ימין

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לדעתי, ובמיוחד לאור ההיסטוריה רוויית הרדיפות שלנו, חובה מוסרית של המדינה היא לדאוג לאוכלוסיות נרדפות.

כמובן שזה לא אומר לאפשר למיליונים להיכנס למדינה, אבל בגבולות התקציב הייתי מנסה לתת גם לזה מענה.

זה לא מצדיק כמובן התנהגות כזאת שצריך לגדוע מהשורש.

אני כל כך לא מסכים עם מה שכתבת, מדינת ישראל לא אמורה להיות מדינת סעד של אף אחד, לכל עם יש את המדינה שלו בארץ שלו, לא צריך פה עוד צרות, למי שיש בעיות במדינה שלו שיתאמץ לפתור אותם שם, שלא יברח למקום אחר ויעשה שם בלאגאן

 

לפותח השרשור, במקומך הייתי מזמין משטרה ובלי לחשוב פעמיים, לא מעניין אותי מי הבעלים של המקום,

 

אם בעקבות זה המקרה היה נגרר לאלימות אז כסא בראשו של התוקף היה הדבר הראשון שהייתי עושה, אתה לא יודע איפה הוא היה תופס אותך, אם הוא אורב לך בחוץ איפה שהוא,

 

אל תדאג מרבית אם לא כל המקומות מצולמים במצלמות אבטחה, ובכל מקרה המקום הזה שורץ ניידות במיוחד בשעות הלילה

 

אני לא משחק אותה גיבור או משהו, אבל תהיה בטוח שחבורה כזו שמסתובבת עם סכינים רק מנסה להוכיח לעצמה שהם "גברים" ואין להם בעיה לדקור ו"לשמור על הכבוד" וכל הבולשיט הזה, כאלו אנשים צריכים להיות בהסגר. ואתה צריך להזהר מהם, אבל כמובן לשמור על עצמך.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
5 א"ג שלי.

 

מה עושים, כשרוצים לבנות מרכז עסקים/בנייני דירות יוקרה בדרום עיר ישראלית מסויימת, אבל יושבים בה בעלי אדמות למיניהם מלפני קום המדינה, ודורשים מחירים הזויים על הנכסים שלהם?

נכון מאוד, שמים להם שכן מאוד לא רצוי, בלתי נסבל, וממש לא סימפתי בדמות אותם המסתננים, כדי שיעזור לאותם נכסים להסכים לכל מחיר, ולהגיד תודה שמישהו מספיק נחמד לשלם להם משהו.

 

אני מאמין שכשיגמרו את העיסקה, מהר מאוד יבעטו את אותם האפריקאים חזרה לאפריקה, על הדרך ידווחו על ניצחון של ממשלת ימין

 

בינגו!

 

ויש עוד כל כך הרבה דברים בלתי נראים לעין, תופעות בהן בוצע סחר באיברים של מסתננים, לא יכול לגלות את המקור שלי לזה אבל מדובר בתופעה מאומתת.

 

בין אם מדובר בעובדים חוקיים\לא חוקיים - מסתננים\עובדים זרים גודלת לנו קהילה ענייה נוספת, שלולת זכויות ומשאבים והם מסתובבים בתוך הערים הגדולות שלנו ולאט לאט התסכול שלהם הולך וגדל.

 

הם באים מארץ קשה עוד יותר שם או שאתה טורף או שאתה נטרף, אין להם בנות זוג או אפשרות למצוא בת זוג ואז ערב אחד הם מתיישבים להם באיזה קיוסק או שווארמה ונכנסת בחורה יפה והם פשוט לא שולטים כבר בעצמם ושולחים ידיים כי הם יוצאים מדעתם.

 

מה קורה ברגע שמנסים לעצור אותם? זה מתחיל להסלים לאלימות - שליפת סכינים, מכות, רצח.

 

וזה רק ילך ויחמיר עם הזמן.

 

אני מתאר לעצמי שאם החברה של פותח השרשור היתה יוצאת לבדה לרחוב כזה או עם חברה ולא עם חבר - זה גם היה יכול להגמר באונס.

 

זה רק עניין של מי יתפוצץ ראשון.

הבלוף של מי יחשף קודם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ככל שחושבים על זה יותר, זה נראה הגיוני יותר. במקום לפנות את בסיס הקריה למקום אחר (הנדל"ן שם מהיקרים ביותר בת"א), יביאו אוכלוסיה עויינת כדי להבריח אזרחים משכונות לא מפותחות. קלאסי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מה שממזר שמן אומר לך זה שיש למישהו אינטרס שהם יהיו כאן, אחרת הם כבר מזמן היו מגורשים.

 

וגם תנסו לרגע לשים את עצמכם בנעליים של פליט שכזה - לא שזה מצדיק מעשה פלילי אבל בכל זאת

 

שיר של להקה שרוב ההרכב שלה הוא יהודי, יתכן גם ישראלים במקור

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
הם באים מארץ קשה עוד יותר שם או שאתה טורף או שאתה נטרף, אין להם בנות זוג או אפשרות למצוא בת זוג ואז ערב אחד הם מתיישבים להם באיזה קיוסק או שווארמה ונכנסת בחורה יפה והם פשוט לא שולטים כבר בעצמם ושולחים ידיים כי הם יוצאים מדעתם.

 

אתה מודע לעובדה שכל המחקרים של השנים האחרונות מצביעים על כך שאין קשר בין "רעב מיני" ותקיפות מיניות?

יש קשר בין רצון לשליטה ותקיפות מיניות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...