Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נו אז איפה הקטע הזה של "צריך לעזור להם" ו"לא נותנים להם לעבוד".

וואלה גם באירופה לא נותנים להם לעבוד, אבל את מי שתופסים שולחים לקיבינימט או לכלא, ואת השאר משאירים במנוסה תמידית.

 

כאן יש לך איזור שהוא לא רק ידוע בתור האיזור שלהם, אלא שהתושבים הישראליים מפחדים להיכנס אליו, המשטרה מפחדת להיכנס אליו!

אתה טועה ובגדול!

המצב באירופה ה-ר-ב-ה יותר חמור מבישראל מבחינת מסתנני עבודה/פליטים.

 

הסיבה שהם מתנהגים כמו חיות זה לא התרבות במדינת האם שלהם, אלא אוזלת היד במדינה שבה הם נמצאים.

 

שוב, אני לא מדבר איתך על דברים כמו אונס ששם זה מקובל, אלא על דקירות ורציחות, גם שם זה לא מקובל.

 

לאורך השנים, היו ועדיין יש לא מעט אנשים בישראל שיגידו בדיוק אותו משפט על העליה המרוקאית (חסרי תרבות, אלימים, מנצלים את אוזלת היד של החוק במדינה לעשיית מליונים בפעילות עבריינית וכו').

 

עכשיו נשאלת השאלה אם אתה חושב שהם צודקים או מכלילים וגזענים?

 

תכלס, לא מבין מה התעוררתם עכשיו עם הדיון הזה (מעבר לתקרית שקרתה לפותח השרשור, שבילדותי בראשון לציון היתה קורית כמעט על בסיס יום יומי, שיכון המזרח הנפיק עוד דברים חוץ מאשר את זהר ארגוב), הגבולות סגורים, בקושי יש מסתננים חדשים, אלה שפה חלקם עובדים, חלקם לא וממשיכים לגרש אותם בקצב איטי אבל קיים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכל מי שמדבר על שכר מינימום לעובדים זרים אז רוב המקומות שאני מכיר שמעסיקים אותם מעסיקים אותם כי אין עובדים ישראלים, משלמים עליהם מיסים כחוק, שכר מעל למינימום (הכי נמוך שאני יודע זה 24.5 שקל לשעה) ועל השכר שלהם משלמים למדינה יותר מס מעובד רגיל (מעבר לביטוח בריאות שמחוייבים לעשות להם).

 

כשמהלשכה מגיעים אנשים שבמקרה הטוב אומרים מראש שבאו שתחתום להם, במקרה הפחות טוב משכנעים אותך שהם לא מתאימים ובמקרה העוד פחות טוב באים ליום אחד ועושים בכוונה נזק של אלפי שקלים כדי שתזרוק אותם אז אנשים לוקחים אריתראים ואת כל מי שרוצה לעבוד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הבעיה עם כל העובדים הזרים החוקיים היא שכל מאות המליונים שהם מרוויחים מידי חודש לא נכנסים לגלגול במשק אלא מוצאים מהארץ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אתה מודע לעובדה שכל המחקרים של השנים האחרונות מצביעים על כך שאין קשר בין "רעב מיני" ותקיפות מיניות?

יש קשר בין רצון לשליטה ותקיפות מיניות.

 

בוא נפריד אותך לרגע מהבת זוג שלך, נשלח אותך לארץ זרה משולל זכויות ואזרחות כלשהיא - אחרי שלוש שנים שתהיה בלי בת זוג או אפשרות לאחת נראה מה תחשוב על כל אותם מחקרים.

 

זו לא "עליה" של גולה אלא הסתננות של קהל שרוב רובו המכריע גברים והם רובם בודדים ומבודדים כאן.

 

השרשור הזה התחיל מזה ששלחו יד לאזוריה המוצנעים של בת זוגו של פותח השרשור - אתה רוצה לדבר איתו על מחקרים?

 

אתה מכיר את הקטע הזה בדרדסים שבר מוח אומר משהו ואז עף על הראש?

 

ודרך אגב אם זה הייתי אני - טלפון למשטרה שיבואו ללוות אותי עד הרכב ולראות שהתנעתי ונסעתי ובמקרים כאלה הם באים גם באים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אתה טועה ובגדול!

המצב באירופה ה-ר-ב-ה יותר חמור מבישראל מבחינת מסתנני עבודה/פליטים.

 

מבחינת כמות אתה צודק, באירופה יש יותר מאשר בישראל.

מבחינת אחוז מהאוכלוסיה לא בדקתי כמה בישראל (מדברים על 100-120K) באחוזים מול אירופה.

מבחינת רמת הפשיעה באירופה הרבה הרבה פחות מאשר בישראל.

 

אל תשכח שבישראל יש הנחיה לא לפתוח תיקים שבהם מעורבים מסתננים, ומראש יש אחוז פתיחת תיקים נמוך בישראל יחסית למערב.

 

לאורך השנים, היו ועדיין יש לא מעט אנשים בישראל שיגידו בדיוק אותו משפט על העליה המרוקאית (חסרי תרבות, אלימים, מנצלים את אוזלת היד של החוק במדינה לעשיית מליונים בפעילות עבריינית וכו').

 

עכשיו נשאלת השאלה אם אתה חושב שהם צודקים או מכלילים וגזענים?

 

את העלייה ממרוקו הלכו והביאו לישראל, הם לא הסתננו בניגוד לחוק :roll:, יותר מזה, אנשי מוסד היו פעילים בנושא העלייה ממרוקו.

אגב חלק מאלה שעשו מיליונים ויותר בפעילות עבריינית היו אשכנזיים לחלוטין (מולנר זה לא שם מרוקאי, גם לא זאב רוזנשטיין).

אז אפשר להגיד שהאשכנזים עשו מיליונים מפעילות עבריינית?

 

כאן מדובר על אוכלוסיה שלמה שפשע היא דרך חיים בשבילה, שנכנסה לארץ בצורה לא חוקית, שמשליטה טרור על אזרחי המדינה, ואין להם שום רצון להיטמע באוכלוסיה המקומית, הם רוצים לשנות את המקום אליו הם הגיעו.

מבחינתם הצלחה תהיה אם דרום ת"א תהיה "חרטום2" או "אסמרה2".

 

אני אפילו לא נכנסתי לעניין הזה שחלקם מגיעים ממדינת אויב שהחזיקה (לפי פרסומים זרים) נשק בשביל להבריח מאיראן לחמאס והותקפה (שוב עפ"י פרסומים זרים) ע"י ישראל.

אתה חושב שהם פרו ישראלים? שהם רוצים להיות ישראלים? הם רוצים כסף ועבודה.

על הדרך חד"ש בל"ד ורע"ם יקבלו עוד 100K מצביעים פוטנציאליים.

 

תכלס, לא מבין מה התעוררתם עכשיו עם הדיון הזה (מעבר לתקרית שקרתה לפותח השרשור, שבילדותי בראשון לציון היתה קורית כמעט על בסיס יום יומי, שיכון המזרח הנפיק עוד דברים חוץ מאשר את זהר ארגוב), הגבולות סגורים, בקושי יש מסתננים חדשים, אלה שפה חלקם עובדים, חלקם לא וממשיכים לגרש אותם בקצב איטי אבל קיים.

 

פות"ש פתח את הדיון, בדיוק בגלל התקרית הזו.

 

בוא נפריד אותך לרגע מהבת זוג שלך, נשלח אותך לארץ זרה משולל זכויות ואזרחות כלשהיא - אחרי שלוש שנים שתהיה בלי בת זוג או אפשרות לאחת נראה מה תחשוב על כל אותם מחקרים.

 

זו לא "עליה" של גולה אלא הסתננות של קהל שרוב רובו המכריע גברים והם רובם בודדים ומבודדים כאן.

 

השרשור הזה התחיל מזה ששלחו יד לאזוריה המוצנעים של בת זוגו של פותח השרשור - אתה רוצה לדבר איתו על מחקרים?

 

אתה מכיר את הקטע הזה בדרדסים שבר מוח אומר משהו ואז עף על הראש?

 

ודרך אגב אם זה הייתי אני - טלפון למשטרה שיבואו ללוות אותי עד הרכב ולראות שהתנעתי ונסעתי ובמקרים כאלה הם באים גם באים.

 

א. גם אחרי 20 שנה אני לא אהפוך לאנס, כי אתה חושב במונחים של שנות ה-50, בן אדם לא אונס כי הוא צריך סקס, הוא אונס כי הוא צריך להרגיש בשליטה.

ב. בוודאי שרוב רובם הם גברים, זאת אחת הטענות המבוססות להוכיח שהם מהגרי עבודה ולא פליטים, למה נשים וילדים פחות בסיכון שם? אבל גברים מסוגלים לעבוד ולשלוח כסף.

ג. בלי מחקרים פות"ש הבין שמדובר על פעולה אלימה שנועדה למטרות "טרור" או שליטה פיזית ולא למטרה מינית, התקיפה המינית היא אמצעי ולא מטרה.

ד. נראה לך שהוא הגיע לסיפוק מיני מזה שהוא נגע בה? לא, הוא הגיע לסיפוק סאדיסטי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אז עכשיו כל מי שאונס הוא סאדיסט? אני לא חושב שהוא נגע בגברת בגלל שהוא רצה "לשלוט" בה - הוא נגע בה כי הוא היה חרמן!

 

תנסה לדמיין את עצמך כל כך הרבה זמן בלי בת זוג - אל תניח הנחות כאלו כי אתה פשוט לא יודע - מחקרים רבים משתנים עם השנים.

 

מה שבטוח זה שאם אתה תשאיר קהילה כזו ללא טיפול - או ע"י קליטה שלהם או ע"י גירוש שלהם - אתה תיאלץ להתמודד עם התוצאות - וזה בדיוק מה שקרה לפותח השרשור הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אז עכשיו כל מי שאונס הוא סאדיסט? אני לא חושב שהוא נגע בגברת בגלל שהוא רצה "לשלוט" בה - הוא נגע בה כי הוא היה חרמן!

 

אונס היא פעולה סדיסטית, זה לא אומר שהאדם עצמו סדיסט, אלא שהפעולה סדיסטית.

אתה ילד? מה זה כי הוא היה חרמן?

 

ד"א כבר הוכח שאין לאונס שום קשר למשיכה מינית או עוררות מינית, אונס הוא לא כלי לסיפוק צרכים מיניים אלא צרכים סדיסטיים ואלימים.

ניסו במשך שנים לסרס אנסים בצורה פיזית או כימית, וזה לא עבד, נחש למה? כי לא הדחף המיני גורם להם לאנוס.

 

זה אגב תקף לכל התקיפות המיניות, לא רק אונס.

 

תנסה לדמיין את עצמך כל כך הרבה זמן בלי בת זוג - אל תניח הנחות כאלו כי אתה פשוט לא יודע - מחקרים רבים משתנים עם השנים.

 

גם אז אני לא אאנוס.

ובכל מקרה אתה מדבר על הגל שהתחיל ב-2007, סה"כ 7 שנים, הייתי בלי בת זוג גם יותר מזה, ועדיין לא אנסתי אף אחת.

 

מה שבטוח זה שאם אתה תשאיר קהילה כזו ללא טיפול - או ע"י קליטה שלהם או ע"י גירוש שלהם - אתה תיאלץ להתמודד עם התוצאות - וזה בדיוק מה שקרה לפותח השרשור הזה.

 

קליטה שלהם זה רק תחילת טיפול.

 

נשים לא מגיעות כי הן נאנסות ע"י הבדויים בסיני.

ילדים נמכרים.

 

ואחרי שנאנסו? בעצם נוסף על ה-100K גברים שיש פה, יש עוד לפחות 100K נשים אפריקאיות שנשארו בסיני אצל הבדויים? ועוד מספר לא ידוע של ילדים שנמכרו? (למי? לאן?)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בשקט בשקט יש ערים בישראל שהופכות להרלם.

 

יש הרבה סירטוני יוטיוב של כנופיות של סודנים מרביצים לכנופיות אחרות.פשע,זנות(גם הגברים יורדים לזנות)סמים קלים.

 

צריך להתעורר אחרת עוד 15 שנה הם יהיו בכמות של הערבים של היום.


×
×
  • תוכן חדש...