Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נתנו להם ממה לחיות במתקן חולות. בג"צ סגר את הבאסטה מסיבות לא מובנות.

 

למה סיבות לא מובנות?! בג"צ טוען שכניסה למתקן לשלוש שנים היא תקופה "שבמהלכה יכול היה אדם להינשא ולהקים משפחה, להתקדם בעבודתו ולרכוש השכלה". אני חשבתי שמדובר בפליטים נרדפים, והנה אני מבין שישראל אמורה לדאוג למסתנן מאפריקה לשידוך, למשרת ניהול ולתואר אקדמי :oops:

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

לדעתי, ובמיוחד לאור ההיסטוריה רוויית הרדיפות שלנו, חובה מוסרית של המדינה היא לדאוג לאוכלוסיות נרדפות.

כמובן שזה לא אומר לאפשר למיליונים להיכנס למדינה, אבל בגבולות התקציב הייתי מנסה לתת גם לזה מענה.

זה לא מצדיק כמובן התנהגות כזאת שצריך לגדוע מהשורש.

פורסם
רציתי להזמין משטרה אבל בעל המקום שכנע אותי להתעלם ושהוא יטפל בזה

למה לא להזמין משטרה בעצם? הוא מפחד שיחד עם השוטרים יביאו פקחים של מס הכנסה, משרד הבריאות, ורשות ההגירה?

למשטרה כרתו את הביצים

לא טרחו להזמין אותם בכלל

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בלי קשר למוצאם של הנערים, במקרה שאתה מרגיש מאוים - תתקשר למשטרה.

אגב, איזה מן "חבר" זה שמאפשר ללקוחות להטריד מלצרית ולאיים עליך ולא מסלק אותם מיד מן המקום.

פורסם
לדעתי, ובמיוחד לאור ההיסטוריה רוויית הרדיפות שלנו, חובה מוסרית של המדינה היא לדאוג לאוכלוסיות נרדפות.

כמובן שזה לא אומר לאפשר למיליונים להיכנס למדינה, אבל בגבולות התקציב הייתי מנסה לתת גם לזה מענה.

זה לא מצדיק כמובן התנהגות כזאת שצריך לגדוע מהשורש.

זו בדיוק הבעיה. הקו מחשבה המקולקל הזה, שאנחנו חייבים לעשות הכל כדי למנוע מקרים כאלה. וגם אם כן, גם אם זו השליחות שלנו, אז לפחות צריך לעשות את זה עד הסוף ולא לעבור חצי דרך ולגרום לסבל לאזרחי המדינה.

בסופו של דבר אני אזרח פה, ואני עובד ואני משלם מיסים, אבל אני מרגיש שהמדינה שמה עלי איקס ונותנת עדיפות למסתננים, שכל מה שהם מביאים איתם זה (לרוב) פשע, שפוגע באיכות החיים שלי ושל שאר האזרחים כמוני.

פורסם
למה סיבות לא מובנות?! בג"צ טוען שכניסה למתקן לשלוש שנים היא תקופה "שבמהלכה יכול היה אדם להינשא ולהקים משפחה, להתקדם בעבודתו ולרכוש השכלה". אני חשבתי שמדובר בפליטים נרדפים, והנה אני מבין שישראל אמורה לדאוג למסתנן מאפריקה לשידוך, למשרת ניהול ולתואר אקדמי :oops:

 

מה שבג"ץ התכוון וגם נאמר בעל פה על ידי לא מעט משפטנים זה זמדובר בפרק זמן ארוך מידי.

 

מספיקים כמה חודשים כדי לבדוק אם מדובר בפליט או מסתנן. אם הוא פליט אז תן לו מעמד של פליט ושחרר אותו ואם הוא מסתנן אז גרש אותו ואל תחזיק אותו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

מה אתם הייתם עושים במקומי?

בדיוק מה שאתה עשית + שיחה למשטרה.

אין תסריט אחר שבו אתה יוצא מזה בשלום.

אם היית יוצא איתם, כנראה היית נדקר, ואולי גם חבר שבא לעזור לך היה נדקר.

אפילו אם היית מצליח איכשהו לכסח להם את הצורה לבד כמו איזה סטיבן סיגל, היית נעצר והיו פותחים לך תיק על אלימות.

מדוע פותח השרשור בטוח שאלו אריתראים?אולי הם היו אתיופים בכלל?

מה זה משנה, מבחינתי שיהיו יהודים ליטאים עם שטריימלים שמאימים עליך עם סכין.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה משנה כי בגלל זה השרשור הזה הולך לכיוון שהוא הולך.

מעשית זה באמת לא משנה,גם אני הייתי מתקשר למשטרה.8)

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

מה שמפריע לי הכי הרבה בכל הסיפור של המסתננים האלה זה שהם מרשים לעצמם.

 

אנשים שהם עבריינים במודע (כניסה למדינה ללא אישור) מרשים לעצמם להתנהג במקומות מסוימים כפי שאזרחי המדינה לא מרשים לעצמם להתנהג.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תחשוב על זה ככה - אין להם מה לעשות עם עצמם בחיים והם לא מגיעים מתרבות נאורה במיוחד (במדינה שלהם רוצחים אותם בגלל מלחמות של שבטים או משהו כזה). מה אתה חושב שאדם כזה בלי מטרה ועתיד יעשה עם עצמו חוץ מללכת לחפש צרות?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה לא עניין מאיזה תרבות אתה מגיע, זה עניין שאתה בסה"כ אורח (לא קרוא, לא רצוי, אבל אורח) במדינה אחרת, אל פאקינג תרשה לעצמך לעשות דברים שהאזרחים במדינה הזו לא מרשים לעצמם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה בעיקר עניין של תרבות, ותרבות זה חינוך. כמו שתייר ישראלי מצוי יגנוב את המגבות בבית מלון בחו"ל והתייר היפני בכלל לא יחשוב על זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הם לא פליטים וכולם יודעים את זה טוב מאוד. הם משפרי דיור, שבאים ממקומות פחות טובים

וגם סגנון החיים שלהם כעת, שלנו ניראה אולי כעלוב, עבורם הוא שיפור.

 

מכיוון שמדובר בעבריינים, יש לנהוג בהם ככאלה.

עם כל החמלה וההבנה שהם רוצים גורל טוב יותר בארצנו, הם לא פליטי מלחמה, הם מהגרי עבודה לא חוקיים

שלא מאפשרים להם לעבוד.

 

העלמת העין מהתופעה מהווה מחדל חמור מאוד, שעליו אנו משלמים ונשלם את המחיר במשך זמן רב.

הפיתרון הוא אפשרי ולא מסובך מאוד, כבר עשו אותו בעבר כשרצו "לדלל" ולהשאיר עובדים זרים חוקיים בלבד.

כמובן שיקומו כל יפי הנפש, ברובם כמובן כאלו ש"מאוד אוהבים" אותם, כל עוד הם בדרום תל אביב, הרחק מהם.

מספיק שהם שיבואו לשבת במרכז שוסטר, או חס וחלילה לשחות בבריכת גורדון בכדי שחיש מהר היחס שלהם ישתנה.

 

לצערנו, לא חסר אוכלוסיות במדינה שבהן יש לתמוך הרבה קודם, לפני שאנחנו "מאמצים" את האוכ' הנ"ל.

 

 

לגבי המקרה שלך - אין הרבה מה לומר חוץ מזה שזה מרגיז ביותר, ואני מאחל להם שכשהם יגורשו במהרה

לאפריקה, שם יעשו את אותו הדבר לאחותם וכשהם יצייצו יראו להם את הלהב.

 

למרות כל זאת, ביניהם יש לא מעט אנשים שהם ישרים וטובים, כאלו שבאמת רוצים להתפרנס ולחיות בכבוד ובשלום

ולא כמו חבורת הזבלים שבהם נתקלת.

פורסם
זה בעיקר עניין של תרבות, ותרבות זה חינוך. כמו שתייר ישראלי מצוי יגנוב את המגבות בבית מלון בחו"ל והתייר היפני בכלל לא יחשוב על זה.

 

זה לא עניין של תרבות אלא של חוסר תרבות, גם עם התייר הישראלי שגונב מהבתי מלון (למה מגבות? לא גנבו ברזים ממלונות בטורקיה?!)

 

הם לא פליטים וכולם יודעים את זה טוב מאוד. הם משפרי דיור, שבאים ממקומות פחות טובים

וגם סגנון החיים שלהם כעת, שלנו ניראה אולי כעלוב, עבורם הוא שיפור.

 

מכיוון שמדובר בעבריינים, יש לנהוג בהם ככאלה.

עם כל החמלה וההבנה שהם רוצים גורל טוב יותר בארצנו, הם לא פליטי מלחמה, הם מהגרי עבודה לא חוקיים

שלא מאפשרים להם לעבוד.

 

לצערנו, לא חסר אוכלוסיות במדינה שבהן יש לתמוך הרבה קודם, לפני שאנחנו "מאמצים" את האוכ' הנ"ל.

 

לא יכלתי לומר זאת טוב יותר.

 

למרות כל זאת, ביניהם יש לא מעט אנשים שהם ישרים וטובים, כאלו שבאמת רוצים להתפרנס ולחיות בכבוד ובשלום

ולא כמו חבורת הזבלים שבהם נתקלת.

 

סביר להניח שיש ביניהם גם כאלה שיכולים להתאקלם בישראל ולהפוך לאזרחים פרודוקטיביים.

אבל המדינה לא רוצה ולא צריכה אותם כאזרחים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...