Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אין כזה דבר חוסר תרבות, יש שוני בין תרבויות. יש תרבות שבה נורמלי לגנוב דברים ממקום שאתה לא שייך אליו, ויש תרבות יותר מתחשבת שבה לא גונבים, לא משנה מה.

זה שהתרבות שלהם לא מתאימה לסטנדרטים שלנו זו בעיה שלהם, ובגלל זה המדינה צריכה לטפל בהם ביד קשה כדי לא להצטייר כמקום שבו הכל מותר.

במקרה של אנשים שבחרו בפשע כדרך חיים ואין להם רצון לשקם את חייהם, צריך להרחיק אותם מהחברה. אין מה לעשות עם כאלה. אם יותר מדי כאלה יגיעו לפה, בעד כמה שנים נראה את הגירסה הישראלית - אריתראית ל"פני צלקת", אבל בחדשות ולא בסרט.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בטח שיש חוסר תרבות.

חוסר תרבות זה בין היתר להגיע למקום כלשהו כשאתה אורח בו, ולעשות דברים שלא מקובלים באותו מקום.

 

לקטגוריה הזאת נופלים גם הישראלים שגונבים מבתי מלון גם דברים שמחוברים לקיר.

למשל מתחת למלון קלאב הוטל באילת יש חניון תת קרקעי, יש מעליות ממנו לכל אחד מהמבנים של המלון, אותן מעליות שמגיעות לקומות האורחים.

אממה אנשים היו גונבים מהמלון את הטלוויזיה CRT של 14 אינץ' או משהו כזה, כי היו לוקחים קרטון עם הטלוויזיה בפנים למעלית ועד לאוטו.

 

ובכל מקרה כמו שאתה לא יכול לנסוע לשוויץ, להשכיר רכב, לנסוע על 140 ולהתלונן שקיבלת קנס, אחריותך לבדוק את החוקים והנורמות במדינה שבה אתה מבקר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה יודע שזו אחריותך ללמוד על המקום בו אתה מבקר כי זה חלק התרבות שאתה בא ממנה. הם באים מתרבות שונה לגמרי ופחות מתחשבת.

זה כמו שיש מדינות באסיה שזה נחשב לגיטימי לרמוס ארנבות חיות בשביל מזל טוב או לפשוט עור של כלב חי לצרכי תעשיה, כי זה פשוט יותר נח מאשר לפשוט את העור מגופה.

הכל תלוי בתרבות ממנה האדם מגיע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מה אתם הייתם עושים במקומי?, שהיה לכולנו לילה טוב ושקט.

איציק.

 

לא היה לך מיקרוגל בסביבה?

היית נותן להם את זה , שעות הם היו מתעסקים על זה... :lol:

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

להגיד שצריך לדאוג לשב"חים ש"הכנסנו בשערינו" זה כמו להגיד שצריך לדאוג לבירה ופיצוחים לגנב שנכנס אליך הביתה.

זה שהמדינה שלנו מפגרת ופשוט מכניסה ראש בחול ברגע שיש איזו בעיה שצריכה פתרון זה כבר סיפור אחר.

יאמר לזכותה שהיא מנסה בכל עת לשכנע ולשחד אותם לחזור לארצות המוצא.

אבל מה לעשות שהישראלי שכל כך מפחד לצאת פראייר שוב נמרח בפני כולם כמו סמרטוט רצפה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אתה יודע שזו אחריותך ללמוד על המקום בו אתה מבקר כי זה חלק התרבות שאתה בא ממנה. הם באים מתרבות שונה לגמרי ופחות מתחשבת.

זה כמו שיש מדינות באסיה שזה נחשב לגיטימי לרמוס ארנבות חיות בשביל מזל טוב או לפשוט עור של כלב חי לצרכי תעשיה, כי זה פשוט יותר נח מאשר לפשוט את העור מגופה.

הכל תלוי בתרבות ממנה האדם מגיע.

 

לא, זה אחריותך ללמוד על המקום שבו אתה "מבקר" (בעולם מתוקן) אם אתה לא רוצה להיות השפחה של איזה בנאדם שני מטר על מטר בכלא.

ביקרת באירופה בזמן האחרון? הסתכלת איך הם מתנהגים שם ואיך פה?

שם הם מנסים למכור לך זיופים של כל מיני שטויות על מחצלות שאל ה-4 פינות מחוברים חוטים צולבים ככה שאם מגיעה משטרה הם מושכים את החוטים המוצלבים והמחצלת עם כל הסחורה שלהם הופכת לסוג של תיק והם בורחים לקיבינימט, כולם, בכמויות, גם כאלה שלא מחזיקים תיק כזה אלא עמדו ליד אחד שכן מוכר.

הם מפחדים מכל אזרח מקומי או אפילו תייר, כי הם יודעים שבניגוד אל התייר שנמצא שם כחוק, הם לא.

 

כאן הם מרשים לעצמם ולא מפחדים מהמשטרה ולא מהאזרחים המקומיים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם הייתי נתקל במקרה כמו של פותח השרשור, הייתי לפחות מנסה להזמין מיד משטרה, אפילו שמראש אני יודע שאולי הם בכלל לא יגיעו, אבל לחשוב על הבחור המסכן הבא שיכנס איתם לסיטואציה כזאת ולא ידע איך לחלץ ממנה זה יגמר רע מאוד.

 

לדעתי יש מהגרים לא חוקיים שהם יותר חביבים, מישהו איים עליו פעם פיליפיני לא חוקי עם סכין?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לא, זה אחריותך ללמוד על המקום שבו אתה "מבקר" (בעולם מתוקן) אם אתה לא רוצה להיות השפחה של איזה בנאדם שני מטר על מטר בכלא.

ביקרת באירופה בזמן האחרון? הסתכלת איך הם מתנהגים שם ואיך פה?

שם הם מנסים למכור לך זיופים של כל מיני שטויות על מחצלות שאל ה-4 פינות מחוברים חוטים צולבים ככה שאם מגיעה משטרה הם מושכים את החוטים המוצלבים והמחצלת עם כל הסחורה שלהם הופכת לסוג של תיק והם בורחים לקיבינימט, כולם, בכמויות, גם כאלה שלא מחזיקים תיק כזה אלא עמדו ליד אחד שכן מוכר.

הם מפחדים מכל אזרח מקומי או אפילו תייר, כי הם יודעים שבניגוד אל התייר שנמצא שם כחוק, הם לא.

 

כאן הם מרשים לעצמם ולא מפחדים מהמשטרה ולא מהאזרחים המקומיים.

 

זה בגלל שהמדינה שלנו לא עושה להם כלום, אבל אתה חושב שבאירופה הם ביררו איך מתנהגים לפני שהגיעו לשם? אחרי שהראשונים נתפסים ונדפקים כולם לומדים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נו אז איפה הקטע הזה של "צריך לעזור להם" ו"לא נותנים להם לעבוד".

וואלה גם באירופה לא נותנים להם לעבוד, אבל את מי שתופסים שולחים לקיבינימט או לכלא, ואת השאר משאירים במנוסה תמידית.

 

כאן יש לך איזור שהוא לא רק ידוע בתור האיזור שלהם, אלא שהתושבים הישראליים מפחדים להיכנס אליו, המשטרה מפחדת להיכנס אליו!

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אמרתי שצריך לעזור להם? מבחינתי שיזרקו אותם חזרה לאיפה שבאו. מי שרוצה לעבוד שיהגר באופן חוקי.

מה שאני מנסה להגיד לך זה שהסיבה שחלק מהם מתנהגים כמו חיות היא בגלל שהם מגיעים מתרבות שבה זה נורמלי והם לא טרחו לברר איך מתנהגים פה.

לדעתי יש מהגרים לא חוקיים שהם יותר חביבים, מישהו איים עליו פעם פיליפיני לא חוקי עם סכין?

זה בדיוק העניין. כל תרבות וההתנהגות שלה במקום זר.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הסיבה שהם מתנהגים כמו חיות זה לא התרבות במדינת האם שלהם, אלא אוזלת היד במדינה שבה הם נמצאים.

 

שוב, אני לא מדבר איתך על דברים כמו אונס ששם זה מקובל, אלא על דקירות ורציחות, גם שם זה לא מקובל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הם יודעים יופי שפה לא מתנהגים ככה, הם פה לא יום ולא יומיים (לצערנו).

גם אלו החדשים שרק הגיעו, חבריהם שנמצאים פה כבר שנים יסבירו להם איך נהוג להתנהג ואיך לא.

 

ברור שקיימת בעייתיות בכך שהם נמצאים פה ולא יכולים לעבוד כחוק.

איך המדינה יכולה לתת לאדם שהסתנן אליה שלא כחוק, לעבוד בה כחוק?!

 

הפיתרון קיים, הוא לא "יפה" ולא "נעים" והוא לגרש אותם חזרה למדינותיהם.

 

תאמרו שאין מי שיעבוד במקומם?

לא חסר פועלים זרים שרוצים להגיע למדינה לעבוד כחוק עם אשרה.

כמו שעשו בזמנו עם הפיליפינים, שהיום הם מגיעים לעבוד עם אשרה כחוק. - גם במקרה זה אני

בטוח שיש מקום לשיפור, אך זהו מצב תקני ונכון בסה"כ.

 

לגבי אלו הטובים, שלא מזיקים ורוצים לחיות בכבוד, ניתן לשקול להשאיר את חלקם תחת אשרת עבודה זמנית,

תוך בחינה מתמדת של אותם עובדים ובמידה שתתקיים חריגה מהנהלים שנקבעו, לגרשם גם כן.

פורסם
הם יודעים יופי שפה לא מתנהגים ככה, הם פה לא יום ולא יומיים (לצערנו).

גם אלו החדשים שרק הגיעו, חבריהם שנמצאים פה כבר שנים יסבירו להם איך נהוג להתנהג ואיך לא.

 

לצערנו מה שהם יודעים זה שהם יכולים להתנהג איך שהם רוצים ולעשות מה שהם רוצים ואף אחד לא מתעסק איתם והם לא משלמים על ההתנהגויות האלה.

הם בוודאי יודעים שמה שהם עושים זה לא בסדר וזה לא תקין ולא מקובל פה, אבל הם גם יודעים שאין להתנהגות הזאת השלכות.

 

ברור שקיימת בעייתיות בכך שהם נמצאים פה ולא יכולים לעבוד כחוק.

איך המדינה יכולה לתת לאדם שהסתנן אליה שלא כחוק, לעבוד בה כחוק?!

 

היא לא, זה קטע מטומטם כזה שאנשים אומרים "צריך לתת להם לעבוד".

 

הפיתרון קיים, הוא לא "יפה" ולא "נעים" והוא לגרש אותם חזרה למדינותיהם.

 

+1

או למדינות אחרות שמוכנות לקבל אותם.

 

תאמרו שאין מי שיעבוד במקומם?

לא חסר פועלים זרים שרוצים להגיע למדינה לעבוד כחוק עם אשרה.

כמו שעשו בזמנו עם הפיליפינים, שהיום הם מגיעים לעבוד עם אשרה כחוק. - גם במקרה זה אני

בטוח שיש מקום לשיפור, אך זהו מצב תקני ונכון בסה"כ.

 

צודק לחלוטין.

 

לגבי אלו הטובים, שלא מזיקים ורוצים לחיות בכבוד, ניתן לשקול להשאיר את חלקם תחת אשרת עבודה זמנית,

תוך בחינה מתמדת של אותם עובדים ובמידה שתתקיים חריגה מהנהלים שנקבעו, לגרשם גם כן.

 

הבעיה זה איך לבדוק מי מהם לא מזיק, מי רוצה לחיות בכבוד.

הרי מול הפנים שלך כולם יגידו לך שהם רוצים לעבוד ולחיות, כמו שכולם יגידו לך שהם פליטי מלחמה, ושרצחו את השבט שלהם ושרפו להם את הכפר.

אבל איפה האחים שלהם וההורים שלהם והנשים והילדים? עדיין שם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

קודם כל, סוף סוף אנחנו מסכימים על משהו :-) .

 

הבעיה זה איך לבדוק מי מהם לא מזיק, מי רוצה לחיות בכבוד.

זה באמת לא פשוט, אבל סתם בתור אפשרות, אותם "חבר'ה" מועסקים היום במקומות עבודה.

בעת שתבוצע החזרתם למדינות, תהיה "תקופת חסד" למעסיקים להצהיר על עובדים שלהם

שהם מוכנים להעסיק במשרה מלאה כחוק עם הצהרה של המעסיק.

במידה ואותו עובד יחרוג מהנהלים שיוגדרו, הוא יוחזר גם כן למדינה ממנה הגיע ללא אפשרות

לחזור לכאן.

 

בפועל, אם ובמידה שיישאר פה אותו אחוז קטן מאוד מהם, סביר להניח שהם יהיו בעייתנו האחרונה, כי

הם יתנהגו בדיוק לפי החוק בגלל הפחד שגם הם יגורשו ולא כמו מה שקורה היום, שהם מרשים לעצמם

להתנהג פה כאדונים ולהטיל אימה על אוכלוסיות גדולות בערים שונות.

פורסם

לבעוט את כולם חזרה לאיפה שהם באו, ואז שיבואו לשגרירות ישראל במדינה שלהם, ויגישו בקשה מסודרת לאשרת עבודה.

 

אין שגרירות? שלא יבואו

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...