Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישראל,

אתה גם ממליץ לנסות להשפט ולדבר עם התובע לפני ?

 

שאלה אחרת : אם לא הייתי מוציא את הדואר הרשום מה אז היה קורה ? היה משפט בלעדי ?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

על פי החוק, מספיק ששולחים לך את הקנס בדואר רשום כדי להוכיח מסירה.

כלומר גם אם לא לקחת את הקנס מהדואר רואים בך כאילו כן קיבלת את ההודעה.

במקרה כזה לא היית בכלל מגיע לבית משפט מכיוון שמדובר בעבירה ברירת קנס.

הדבר היחיד שזה היה משפיע עליך זה שהיית מקבל תזכורות וכפל קנס באיזשהו שלב.

 

אני בכל אופן ממליץ לך לשלם ולשכוח. אהה... ולא לשכוח לנהוג עם וייז פתוח בכל נסיעה לקבלת התראות כך לא תיפול בפח שנית. ולא תתרום את חלקך למאמץ המלחמתי בגרעון המדינה.

פורסם
ישראל,

אתה גם ממליץ לנסות להשפט ולדבר עם התובע לפני ?

 

שאלה אחרת : אם לא הייתי מוציא את הדואר הרשום מה אז היה קורה ? היה משפט בלעדי ?

מניסיוני הרב אין לך מה להגיע למשפט, היות וזה דוח מצלמה כמו שצינתי התביעה מביאה בכול מקרה למשפט את כיול המכשיר וכן את התע״צ(תעודת עובד ציבור) של איש המעבדה,

לשאלתך השניה המשטרה שולחת דואר רשום בכול ענין כך שהם רואים בזה כאילו קיבלת ואז יעבור שלב תאריך אחרון לתשלום וזה יקפוץ אוטומטית ב-50%

יש מקרים שאנחנו מטפלים בדוחות מצלמה כאשר זה הזמנה לדין וכך אפשר להגיע להבנות עם ראש לשכת תביעות על הורדה של המהירות לכדי קנס ולא פסילת מינימום שדורשת התביעה.

פורסם

ישראל,

אני מגיב להודה הקודמת.

אין לי ניסיון בדוחות ממוחשבים של מצלמה ולכן מקבל מה אמרת בעניין דיון הוכחות. תודה שהשכלת אותי.

עדיין חוזר, באותה מידה של זהירות, על מה שאמרתי. בכל מקרה מדובר כאן על נהג נורמטיבי והפרש מזערי בין רמות הענישה.

פורסם

השאלה היא אם מוכנים להשקיע בזה זמן ואנרגיה.

 

לא נראה לי שהתובע יסכים להחלפת סעיף האישום סתם ככה מטוב ליבו.

 

לעומת זאת אם פותח השרשור יודיע לו שהוא מוכן לנהל מאבק משפטי לגבי אמינות המכשיר (מאבק שיעלה הרבה אלפי שקלים), אבל מוכן להסדר טיעון של הפחתת 1 קמ"ש, אולי זה יעבוד.

 

לפני לא מעט שנים אני סגרתי ככה עסקה בתיק מהירות שהתבסס על מכשיר מסוג VASCAR. הורידו לי כמה קמ"שים בודדים וככה נמנעתי מהנקודות. זו היתה התנסות מעניינת במו"מ.

 

אבל לדעתי האישית כדי שהאיום יהיה יעיל הוא צריך להיות אמיתי. אני הייתי מוכן לנהל מאבק משפטי מסויים נגד ה-VASCAR בזמנו.

לא יודע אם הייתי הולך על מאבק במצלמות הגאטסו כיום - הן מכשיר הרבה יותר מדוייק מהוואסקאר ואין מה לטעון נגדן טעות מפעיל...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

דו"חות גאטסו לא אמורים להגיע עם תצלום הרכב המצולם על הדו"ח?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

יש כמה דרכים להתמודד עם הדו"ח:

1. להסב את הדו"ח על שם של מישהו שעומד בקריטריונים של המרת הדו"ח באזהרה ולבקש להמיר לאזהרה, יש לך 30 יום מיום קבלת הדוח לעשות כן (שולחים את בקשת ההסבה וההמרה ביחד).

2. לשלם ולשכוח.

 

נ.ב- שאתה שולח בקשת המרה לאזהרה, גם אם אתה עומד בקריטריונים יכול להיות שלא יתחשבו בך וימירו לאזהרה.

 

אין טעם ללכת למשפט על דו"ח של מצלמה בלי הוכחות או משהו שיגרום להפלת הדו"ח, יש סיכון לקבל עונש גבוהה יותר.

עריכה אחרונה על ידי lei1989
Detailer.gif
פורסם

הסבת הדוח לא באמת תעזור כי עדין צריך לשלם את 750 השקלים.

אין שום טעם ללכת למשפט ולהתחנן לתובע ? יש מישהו שעשה זאת והצליח או נכשל ויכול לעדכן ?

פורסם

יש טעם ללכת למשפט ויש טעם לדבר עם התובע.

אם תצליח לפגוש בתובע עוד לפני ישיבת ההקראה, תוכל אולי לסיים את העניין שם.

לא הייתי משתמש במחלה להתחנן אלא במילה "לדבר על ליבו".

לשניכם רצון משותף לגמור את העניין מהר ולפיכך אני מאמין כי לכל הצדדים יש גמירות דעת בעניין.

יש עשרות מקרים של עסקות טיעון, אפילו על מקרים פחות גבוליים.

אמנם תבזבז כמה שעות בבית המשפט, אבל היי, עשית 500 ש"ח ו 8 נקודות פחות!

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם...

מעלה שוב את הנושא מאחר ואני צריך להחליט השבוע האם לשלם את לגשת למשפט. אני צריך עזרה האם למישהו יש נסיון במקרה דומה ( רפורט מהירות של מצלמה) שבו הלך למשפט והצליח להוריד את הקנס. כמו כן איך ניתן להתקדם לגבי המרה לאזהרה ? אולי אני טועה והרפורט של הטלפון ניתן לי לפני יותר משנתים .

ממש כואב לי כרגע לשלם 750 ש"ח + 8 נקודות

תודה רבה

פורסם (נערך)

מה זה משנה לפני שנתיים או שלוש

 

צריך 5 שנים גליון נקי .

 

בקש להישפט לא לשכוח לשלוח בדואר רשום לשמור את אישור השליחה להוציא מהאינטרנט באתר הדואר אישור שהתקבל ולהמתין.

 

בתאריך הדיון הראשון נסה לסגור את הפינה עם התובע על הפחתה של 1 ק"מ, לא הלך סגור איתו על תשלום הקנס המקוורי

עריכה אחרונה על ידי ישה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום

מעדכן שכפי שהומלץ ביקשתי להשפט ולנסות לשכנע את התובע להוריד לי 1 ק"מ מהמהירות.

קבלתי אישור ממרכז פניות נהגים ארצי שהם קבלו את בקשתי להישפט. הישלחו לי זימון בהקדם.

האם אני יכול כבר להתקשר למישהו מבטרה לסגור את העסקה הזאת ?

תודה


×
×
  • תוכן חדש...