Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד רכבים לעם הפשוט: סנוניות ראשונות של המותג "דאצ'יה".


omar87
שימו לב! השרשור הזה בן 3090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יהיה מעניין לחזור לשרשור הזה בעוד 3 שנים.

 

לפני 3 שנים וקצת, היה דיון דומה על הרכבים של לנצ'יה והתמחור ההזוי שלהם. הרבה חזו (כולל אני עצמי) שהמחירון יתרסק ברמות פסיכיות - וכך אכן היה.

 

זה אפשר לי למכור את הפיאט פנדה שלי, להוסיף 20 אלף ש"ח ולרכוש לנצ'יה אפסילון אוטומטית ברמת האבזור הגבוהה ביותר - כאשר שתיהן מאותו שנתון ובמקור היה ביניהן הפרש של 70 אלף ש"ח!!!

 

אני מהמר שהרכבים של דאצ'יה יסבלו, לפחות בהתחלה, מנפילת ערך מוטרפת - יש מצב טוב שבתוך שנתיים יהיה אפשר לרכוש STEPWAY כזה במחיר שהוא כמעט 50% מהערך המקורי. או אז, הרכבים האלה יוכלו להיחשב כאלטרנטיבה טובה לרכבים משומשים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא מאמין שאני ואתה סוף סוף מסכימים על משהו. דאצ'יה כיום היא סקודה של אמצע שנות ה-90, לא של אמצע שנות ה-2000 ובטח לא של אמצע שנות העשור השני שלהם.

 

מבחינה פסיכולוגית אתה מדייק.

מבחינה טכנולוגית אין קשר בין סקודה של אז לדאצ'יה של היום.

 

מאיזו בחינה? כי מכאנית זה רנו. בסקודה של שנות ה90 היו מנועים של סקודה ולא VW.

 

ה-Felicia הציגה כבר חלקית מנועים של VAG (ה-1.6 בנזין ו-1.9 דיזל).

 

אתה חושב שבני 20-30-40 שקונים רכב חדש היום, באמת זוכרים איזה מותג עלום שם שנמכר כאן בשנות ה80?

 

בני 40 היום יזכרו יופי את המותג, לאלה שבגילאי ה-30 וה-20 יש הורים שיזכירו להם.

ומי שלא יקשיב לאלה יקבל את זה בכתבות שמאוד מפרגנות עם ריבוע בצד על ההיסטוריה של דאצ'יה.

 

אתם ממשיכים לדבר על דאצ'יה כאילו מדובר בדלתה של שמות ה 80.

דאצ'יה זה מותג זול של רנו\ניסן.

אין קשר לבעלות הקודמת של המותג.

 

מבחינה מעשית אתה צודק, מבחינה פסיכולוגית לא בהכרח.

 

--------------------------------------

 

ייקח זמן, וכמו סיאט ואחריה סקודה מהצד האירופאי ויונדאי / קיה מהצד האסייתי הרכבים יוכיחו את עצמם וזה יהפוך למותג Low Cost מקובל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהיה מעניין לחזור לשרשור הזה בעוד 3 שנים.

 

לפני 3 שנים וקצת, היה דיון דומה על הרכבים של לנצ'יה והתמחור ההזוי שלהם. הרבה חזו (כולל אני עצמי) שהמחירון יתרסק ברמות פסיכיות - וכך אכן היה.

 

זה אפשר לי למכור את הפיאט פנדה שלי, להוסיף 20 אלף ש"ח ולרכוש לנצ'יה אפסילון אוטומטית ברמת האבזור הגבוהה ביותר - כאשר שתיהן מאותו שנתון ובמקור היה ביניהן הפרש של 70 אלף ש"ח!!!

 

אני מהמר שהרכבים של דאצ'יה יסבלו, לפחות בהתחלה, מנפילת ערך מוטרפת - יש מצב טוב שבתוך שנתיים יהיה אפשר לרכוש STEPWAY כזה במחיר שהוא כמעט 50% מהערך המקורי. או אז, הרכבים האלה יוכלו להיחשב כאלטרנטיבה טובה לרכבים משומשים אחרים.

 

אתה שוכח שגם באירופה לנצ'יה לא הצליחה. וזה בגלל יומרנות של פיאט שחשבו שפשוט יקחו פנדה או בראבו וישימו להן קצת עור ופתחים בגג ואנשים יקנו את זה שמדובר ביוקרה. הם פנו לבוגרי אאודי, ואפילו פולקסווגן שהבינו עוד באולם התצוגה את ה"לוקש".

לעומת זאת לדאציה אין יומרות. הם אפילו מתגאים בכך שהמכוניות שלהם זולות, ולכן כבר מנקודת הפתיחה המצב של המותג טוב בהרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק. הם לא מנסים לרמות אף אחד ולשווק מוצר כמשהו שהוא לא. פאקטור הכנות כאן ישחק לטובתם.

בנוסף, קרסו יצאו בפרסום אגרסיבי (יותר מיבואנים אחרים במקרים דומים), כך שלדעתי הסטיגמות לא יחזיקו מעמד הרבה זמן. כ״כ אני לא חושב שתהיה התרסקות כ-ז-ו חזקה במחירון.

 

קשה להתעלם מ״תתרגלו לשלם פחות״ במיוחד כשהמותג מכסה המון משבצות (משפחתית, ואן וכו׳).

עריכה אחרונה על ידי Keyser

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי היום בסוכנות בבאר שבע לראות את הדסטר והסנדרו - הדסטר נראה מעניין למדי ולדעתי גם די נאה. הרבה פלסטיקים קשיחים - אבל לא קונים רכב כדי ללטף את הדשבורד.תנוחת הישיבה נוחה פרט לרמקולים בדלתות שנכנסים בברך (בצד הנהג ובצד הנוסע). דסטר בנזין בגרסת אבזור לאוראט + חישני רברס אמור להשאיר עודף שמספיק לתדלוק הראשון מ-100K ש"ח.

הסנדרו קצת פחות נח לדעתי אבל מרווח למדי.

הזמנתי נסיעת מבחן - נראה איך יהיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נקודה יחידה למחשה לדעתי בסוגיית תמחור דאסטר זו העובדה שגרסא ידנית ואוטומטית (רציף)של סובארו XV עולות בין 129 עד 138 אלף שח...

 

משמעות שרק מי שבאמת רוצה דיזל ידני יקרוץ לו דאסטר במיוחד בגרסא הבכירה. יכולות שטח של VX טובות יותר וכוללות נעילת דיפרנציאל והילוך כח בגרסא הידנית..

אין ספק ש4X4 הוא הכי טוב בשוק הוא של סובארו אבל אני חושב שVX הרבה יותר נמוך מהדסטר שזה בעיה בשטח.

יהיה מעניין לחזור לשרשור הזה בעוד 3 שנים.

 

 

לפני 3 שנים וקצת, היה דיון דומה על הרכבים של לנצ'יה והתמחור ההזוי שלהם. הרבה חזו (כולל אני עצמי) שהמחירון יתרסק ברמות פסיכיות - וכך אכן היה.

 

 

זה אפשר לי למכור את הפיאט פנדה שלי, להוסיף 20 אלף ש"ח ולרכוש לנצ'יה אפסילון אוטומטית ברמת האבזור הגבוהה ביותר - כאשר שתיהן מאותו שנתון ובמקור היה ביניהן הפרש של 70 אלף ש"ח!!!

 

 

אני מהמר שהרכבים של דאצ'יה יסבלו, לפחות בהתחלה, מנפילת ערך מוטרפת - יש מצב טוב שבתוך שנתיים יהיה אפשר לרכוש STEPWAY כזה במחיר שהוא כמעט 50% מהערך המקורי. או אז, הרכבים האלה יוכלו להיחשב כאלטרנטיבה טובה לרכבים משומשים אחרים.

לנצ'יה זה מותג מת כבר 20 שנה.

סמל"ת חשבו שהם יכולים להחזיר אותו ולקבל את דגמי קרייזלר אבל אז הם הבינו שזה לא יקרה.

דאצ'יה זה מותג חדש בידיים של רנו\נייסן עם הצלחה גדולה במערב אירופה.

Statistics show Dacia is fastest growing car brand in Europe

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע להשוות ל"ביצועי" הדרסטר אבל ה xv הזולה עם מנוע ה 1600 איטית בצורה מביכה. לפחות בדאסטר טורבו דיזל יש שפע של מומנט.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה אחריות bumper to bumper, ולא רק גיר ומנוע, זה כן זול, יוצא משהו כמו 600 ש"ח בשנה

כן זאת אחריות פגוש לפגוש, אפשר קצת הסברים למה זה כדאי.

כאמור אשמח להסבר למה כדאי לשלם 3000 ש"ח כדי לקבל אחריות לשנתיים נוספות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאמור אשמח להסבר למה כדאי לשלם 3000 ש"ח כדי לקבל אחריות לשנתיים נוספות.

 

 

שקט נפשי.

 

בפנדה שהייתה לי התגלה שצריך להחליף משולשים ותושבות בולם, 3 ימים לפני תום האחריות.

 

אם לא הייתה אחריות, זה היה תיקון של 1500 ש"ח כמו כלום.

 

אז שווה 3000 ש"ח עבור שנתיים אחריות נוספות, שבהן הרכב כבר שחוק משמעותית אחרי 3 שנות שירות? כל אחד יחליט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן ארוך טווח (10 חודשים) של מגזין CAR שופך יותר אור על הרכב מכל מבחן דרכים אחר.

 

אולי בעיקר בזכות זה שהכתב מבין שעיתונות הרכב המודרנית שופטת רכבים כאלה בצורה לא נכונה כאשר היא מחפשת באופן קבוע ביצועים, אחיזה ופלסטיקים רכים בעוד שלרוב המוחלט של הרוכשים הפוטנציאלים של הדאסטר, כל אלא כלל לא רלוונטים.

 

http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/Long-term-tests/Dacia-Duster-15-DCi-Laureate-4x4-2013-long-term-test-review/

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם תגי המחיר של הרכבים האלה בוודאי שלא מחפשים ביצועים אחיזה או פלסטיקים רכים.

 

זה מותג שבאופן מוצהר נותן לך רכב חדש במחיר נמוך מהשוק, זו הייתה המטרה שלו וזו עדיין המטרה שלו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

M3,

ולמרות מה שאתה אומר, תקרא מבחני דרכים באנגלית (פשוט כי עוד אין בעיברית) על הדאסטר ותראה שרובם קוטלים את הרכב בדיוק על הסעיפים הנ"ל.

 

וזה בדיוק מה שאומר הבחור מ CAR, לשפוט את הרכב הזה כאילו זו איזה אוודי A4 או אפילו מזדה 3 זה פשוט לא נכון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...