תודה רבה רבה על התגובות. מעריך זאת.
אין צפי למסעות קמפינג מיוחדות. רכב גבוה או לא - לא ממש משנה לי. רוצה שיהיה מספיק מרווח לי ולהם וזהו. הרכב לא צפוי להיות בשימוש גדול (משתמש בתחב''צ והוא יהיה בשביל להסיע אותם לגנים/פעילויות אחה''צ/פעילויות סופ''ש לא מסעות מיוחדים)
קיה סול למשל קטנה משמעותית מריו? יכולה להתאים למבוגר +2 ?
היי.
מחפש רכב יד 2, אני כרגע לבד עם שני ילדים.
האם קיה ריו (2015 נניח) נחשב לרכב משפחתי? יענה על הצרכים שלנו? (נסיעות בעיר בעיקר. מעט נסיעות בטוטאל). הוא פשוט נראה לי קצת קטן בתמונות...
האם יונדאי i כלשהו (לא חזק במספרים שם) עדיף בהרבה מבחינת נוחות, מרווח לילדים מאחורה? (אני 1.90 מ')
תודה מראש
אנחנו מתעניינים בקניית רכב וגילינו שיש בו חלודה. מהתא מטען ועד למסילות מתחת למושבים.
בתמונה הבאה רואים את החלודה מתחת למושב הקדמי.
קיה ספורטז' 2017
הרכב עמד במגרש מפברואר 2023.
לא יודעים לומר לי ממה זה נבע.
להתרחק? זה חמור?
מצרף תמונה של חלודה מתחת למושב + עבר ביטוחי + הזמנת בדיקה שעשיתי לרכב
שם אני בוחר "נקנה מחברת השכרה תוך פחות משנה" או "ליסינג 0 ק"מ"? נכון?
הבנאדם אמר לי ופרסם יד 00 עם 8,000 ₪ מעל המחירון.
ואז עוד אומר לי שזה המחירון כי זה 0 ק"מ אז לא מחשיבים
דוגמאות:
1️⃣
https://www.yad2.co.il/s/c/x9lrouch
טוסון יד 2
2000 מנוע.
שנת 2016.
59,000 ק"מ.
77,000 ₪
================
2️⃣
https://www.yad2.co.il/s/c/4q8rkkxk
CX-5 יד 2
2000 מנוע.
שנת 2016.
72,000 ק"מ.
84,000 ₪.
================
3️⃣
https://www.yad2.co.il/s/c/hau3whpl
ספורטז' יד 2
מנוע 1600 (אבל עם גג).
שנת 2018.(היה בהחכר קצת)
49,000 ק"מ.
79,000 ₪.
שלום למומחים.
זוג +2 כרגע עם טויוטה קורולה 2012.
ממוצע של 11,000 ק"מ בשנה.
האישה חולמת על שדרוג לרכב גבוה ומאוד אוהבת ספורטאז'/טוסון.
תקציב של 80,000 ₪ בערך.
היא חושבת שמנוע 1.6 לא יסחוב (כיום אנחנו אותו מנוע, גרים בעיר ואין נסיעות מיוחדות בהרים).
מה דעתכם על הסיטואציה?
האם כדאי לנו להשקיע את הפער במחיר במנוע יותר גדול?
האם מנוע יותר גדול בהכרח צורך יותר דלק?
יש רכבים גבוהים ויפים אחרים שיתאימו לנו?(בטיחות חשובה לנו)
תודה מראש
אהלן.
בשבוע שעבר הפסיק להגיע סאונד ממערכת המולטימדיה ברכב שלי.
טויוטה קורולה 2012.
כשאני נכנס לבורות או כביש קצת עקום, פתאום חוזר הסאונד לכמה שניות/דקה ונעלם שוב.
איך פותרים את זה?
ל_מה זה קשור?
משהו שאני יכול לעשות בעצמי?
בבקשה עזרה.
תודה :)
אהלן.
ברשותי רכב דייהטסו סיריון 2007.
בוצע טיפול רגיל לפני טסט בו הוחלפו בין היתר ארבעה פלאגים מקוריים K20-U11.
לאחר הטיפול נדלקה נורה צהובה של המנוע. לפעמים מהבהבת לפעמים קבועה.
יש לי נסיעה לירושלים ביום א'.
אני לא מרגיש שהאוטו מקרטע או משהו.
המוסכניק לא הצליח לסדר את העניין וטען שאולי פלאגים מזויפים(האיש בחנות שקניתי ממנו טוען שלא) אך בכל מקרה אמר שאין חשש לנסוע ככה.
מה אני אמור לעשות עם העניין?
תודה