Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

עשיתי סקר די גדול ובאמת שאני כבר לא יודע מה להחליט כל רכב עם הייתרונות שלנו והחסרונות שלו.

בתחום הזה של רכבי המיני הכל כמעט אותו דבר לכאן ולכאן, ואני מתלבט נורא מה לקנות.

השאלה הראשונה זה:

האם לקנות יד ראשונה או לקנות יד שנייה(במחיר נמוך יותר)?

 

דרישות:

1. חסכוני בדלק

2. נוחות בנסיעה

3.עולה בטווח שרשמתי

4. שהפנים שלו יהיה נורמלי יחסית :)

5. אוטומטי

הנסיעה היא בעיקר בעיר, לא בעליות.

 

יש לא מעט רכבים כגון:

יונדאי I10

קיה פיקנטו

ספייס סטאר

פיאט פנדה

סוזוקי ספלאש

פג'ו 107

שברולט ספארק

ועוד ועוד...

 

אשמח מאוד להמלצות, מאנשים עם רכבים, שיכלו לשתף ולעזור לי.

 

תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי Hen Reu
פורסם

לפני הקנייה גם אני עשיתי בדיקה מקיפה כמוך, ועכשיו, מניסיון אישי אני יכול להמליץ על קיה פיקנטו חדשה. דלק- חסכונית מאוד. נוחות נסיעה- טובה והכי חשוב בטיחותית, 5 כוכבים במבחן ריסוק- אם אני לא טועה היחידה בקטגוריה. המחיר מתאים למה שאתה מחפש, כל המיני פחות או יותר באוטו טווח מחירים. הפיקנטו שומרת על הערך זה פלוס רציני. וגם בעיצוב השקיעו, אני אוהב איך שהיא נראית על הכביש.

קיצר אופציה ששווה לך לבדוק..

 

 

------------------

 

 

 

שלום,

 

עשיתי סקר די גדול ובאמת שאני כבר לא יודע מה להחליט כל רכב עם הייתרונות שלנו והחסרונות שלו.

בתחום הזה של רכבי המיני הכל כמעט אותו דבר לכאן ולכאן, ואני מתלבט נורא מה לקנות.

השאלה הראשונה זה:

האם לקנות יד ראשונה או לקנות יד שנייה(במחיר נמוך יותר)?

 

דרישות:

1. חסכוני בדלק

2. נוחות בנסיעה

3.עולה בטווח שרשמתי

4. שהפנים שלו יהיה נורמלי יחסית :)

5. אוטומטי

הנסיעה היא בעיקר בעיר, לא בעליות.

 

 

-------------------------------------

פורסם

לדעתי המיני הטובה ביותר היא היונדאי,היא פחות חסכונית מרכבים כמו אלטו או הפיגוע 107,אבל בטיחותית יותרר ומאובזרת יותר,מול הפיקנטו היא עדיפה בתחום המושבים שתומכים יותר וסלון יותר נעים משולב 2 צבעים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...