Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     


hirs
שימו לב! השרשור הזה בן 1436 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחפש רכב ידני וחסכוני יחסית חדש, שנת 2017 ומעלה עם פחות מ 60,000 קמ

 

לאחר בדיקה ראיתי שסיאט IBIZA היא האפשרות הכי טובה עבורי כי הם ממשיכים למכור ידניות חדשות ואהבתי את הקומפקטיות של הרכב עם ביצועים לא רעים. וכל זה בא עם מחיר יחסית טוב.

 

השאלה מה האמינות של SEAT?

ראיתי באתרים אירופאים שהרכב מדורג בין גרוע לבינוני באמינות אמנם כנראה ההתייחסות היא בעיקר לדגם של עד 2017 בו הם החליפו לפטפורמה החדשה של קונצרן Volkswagen שכולל גם את Audi ו Skoda

בעצם חשוב לדעת שזה פלטפורמה משותפת לאודי A1, סקודה Fabia ופולסוואגן Polo.

לפי הבנתי זה בעצם כמעט אותו רכב בעטיפה שונה.

דווקא אומרים על איבזיה שהיא אימצה את הפלטפורמה החדשה, נדמה לי A05, ראשונה מבינהם.

 

בנוסף אולי יש אפשרות אחרת לרכב ידני חסכוני שלא עליתי עליו?

 

תודה

אור

עריכה אחרונה על ידי hirs
הוספת תודה ושם בסוף
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפאביה נותרה על גרסה קודמת של הפלטפורמה.
כמו שזה נראה האיביזה הידנית קיימת רק על הנייר ולא במציאות.
שוק הסופרמיני ידני הצטמצם,
כרגע האופציות עומדות על קליאו, מיקרה ,פולו , איביזה (לא ברור אם מוכנים להביא) , סוויפט ואולי בלנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי אמינה מהאוטומטית,  ממה שראיתי בקבוצה של סיאט בפייסבוק  יכולה להיות תקלה של בין מצערת וקויל שמדליקה נורית epc.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היו לי המון רכבים בחיים. יפאניות, המון גרמניות ידניות וקוריאנית אחת (וצרפתיה). 

סיאט ופולקסוואגן עם גיר רגיל אצלי היו מאוד אמינות. לא פחות מהיפאניות. 

צריך רק להקפיד לרכוש רכב שטופל כראוי עם תיעוד טיפולים ולא רכב שטופל במוסכי מדרכה בלי שום תיעוד. לבדוק שלא דילגו על טיפולים.

לבדוק שטופל לפי הוראות יצרן ולא לפי הוראות מר ישראלי גם אם לא עבר את הק"מ השנתי במידה והק"מ נמוך, לבדוק שביצעו טיפול. 

לבדוק שכל המכלולים עובדים.

אין רכב נטול תקלות. שכח מיזה. לא קיים. גם ליונדאי, קיה וטויוטה, סוזוקי וניסן יש בעיות. (גירים בניסן ג'וק ומיקרה, בורר מצבים ב I20 ובמיקרה שעולה לא מעט, ועוד). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1436 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...