Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי שתי שאלות:

1. אני מתחיל עבודה בירושלים ומחפש רכב קטן וזול לנסיעות האלה, רציתי לשאול על איזה רכב אתם ממליצים? ובפרט מה אתם אומרים על השרולט ספארק lt עם נפח 1400 ?

 

2. חשבתי במקום לקנות רכב לעשות ליסינג פרטי, יש גם אפשרות להוסיף קצת כסף ואז הליסינג אחראים על כל התיקונים, טסטים וכו'..האם אתם ממליצים ?

פורסם

הספארק אחלה מיני, אך ברמת אבזור זו האבזור די דל, כדי לחפש את ltz או לפחות lt+.

 

בנוסף לא ציינת תקציב אך ב2019 הספארק עברה מתיתח פנים וקיבלה 10 כריות אוויר, בלימה אוטונומית והתראה על סטיה.

מצרף לך את המבחן שלי על הספארק:

מבחן ספארק

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 54 דקות, yulianx כתב:

הספארק אחלה מיני, אך ברמת אבזור זו האבזור די דל, כדי לחפש את ltz או לפחות lt+.

 

בנוסף לא ציינת תקציב אך ב2019 הספארק עברה מתיתח פנים וקיבלה 10 כריות אוויר, בלימה אוטונומית והתראה על סטיה.

מצרף לך את המבחן שלי על הספארק:

מבחן ספארק

 

לפני 57 דקות, yoav911gt2 כתב:

1. תעשה את העבודה, עדיף רמת גימור כמה שיותר גבוהה 

ציין תקציב קודם כל. 

כל רכב מודרני יעלה לירושלים. 

 

האמת התכנון שלי הוא לעשות ליסינג פרטי עד 1300 שקל בחודש.

ראיתי שבאוויס אני יכול לקבל ב 1200 שקל שברולט ספארק +lt כולל חבילת שירות ב 1200 ש"ח לחודש..ראיתי שיש גם קאיה פיקאנטו ויונאי i10 אך יש להם נפח מנוע יותר קטן ואני לא יודע אם הוא יספיק.

 

שאלות:

1. האם הייתם ממליצים על רכב אחר בתקציב הזה?

2. מה הכוונה איבזור דל ?

3. כעיקרון מקבלים רכב חדש מאמין שזה יהיה 2019 ומעלה..אז האיבזור יהיה יותר טוב ?

 

עריכה אחרונה על ידי Shlomfix
פורסם

ליונדאי גיר רובוטי חד מצמדי פחות נעים, הפיקנטו אופציה אך פחות חזקה ולדעתי גם פחות נוחה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 20 שעות, Shlomfix כתב:

ראיתי שבאוויס אני יכול לקבל ב 1200 שקל שברולט ספארק +lt כולל חבילת שירות ב 1200 ש"ח לחודש

לפי העסקה שמפורטת באתר שלהם זה יותר בכיוון של 1570 שקל בחודש (כולל המקדמה ואיגרת הרישוי).

 

הנה החישוב:

(7500+(888+308)*30+1235*3)/30 = 1570

 

עיסקה ל-30 חודשים, מקדמה של 7500, איגרת רישוי ל-3 שנים במחיר של 1235, ותשלום חודשי כולל חבילת שירות 888+308=1196.

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
×
×
  • תוכן חדש...