Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי לפחות הלאון לא מכוערת, גם לא יפה בצורה יוצאת דופן אבל לא עד כדי כך גרועה...בכ''א כפי שכבר כתבתי המראה הפנימי/ חיצוני של הג'ולייטה הרבה יותר מרשים גם בעיניי אבל לא זו הנקודה.

האם יש בה מעבר לעיצוב איזשהו יתרון מורגש שמצדיק את הפערים האדירים במחיר?

וכן...אני יודע שבשני המקרים המחיר אינו סופי אך גם לאחר הנחות הפער של כ 50K יישמר :wink:

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין בה שום כלום שמצדיק את הפער הזה מלבד מותג שהתשוקה אליו אבדה ממזמן.

במחיר של ה"ג'וליטה מילאנו" (שם מפוצץ, אין ספק) ניתן יהיה לקנות את הלאון קופרה שבאמת, אבל באמת אין מה להשוות בין שתי המכוניות.

ויודעים מה, הלכנו רחוק מדי, במחיר שלה אפשר לקנות גם A3 1.8 עם חבילת אבזור Sharp.

 

אלפא מנסה למתג את עצמה על ידי תג המחיר בלבד. יכול להיות שיש כאלה שזה עובד עליהם...

פורסם

נהגתי לא מזמן על הלאון החדשה בעלת מנוע 1.8 טורבו ברמת אבזור FR.

 

מבלי להכנס כעת לסקירה מפורטת, יתרונות הלאון:

- מנוע.

- כמה פריטי אבזור (גג שמש, פנסי לד מלאים).

- מרווח פנים מאחור. לפחות כך אומרים, לא בדקתי בעצמי.

 

יתרונות הג'ולייטה על פני הלאון:

- היגוי טוב יותר. שתיהן מבצעות, הג'ולייטה מתנהגת יותר.

- נוחות. הג'ולייטה נוחה יותר.

- עיצוב חיצוני ופנימי. הלאון סתמית מבחוץ (קרטון ביצים?) וגרועה מכך בפנים (גם מבחינה חזותית וגם מבחינת תחושה).

- לא מוכרות בעיות סדרתיות בגיר הTCT (שגם עובד חלק יותר). בלאון זה עדיין סוג של הימור. בנוסף, את הג'ולייטה ניתן לקבל עם גיר ידני.

 

למען הסר ספק, לאחר נסיעה בלאון הגעתי למסקנה שמדובר על שיפור משמעותי מהדור הקודם ועל רכב טוב לכשעצמו, גם אם אני לא הייתי רוכש אותו.

 

עם זאת, כאשר משווים אותו לג'ולייטה מקבילה, ג'ולייטה טוריסמו TCT, פער המחירים אינו גדול כפי שמנסים לתאר כאן.

רשמית (ללא מיגון), הלאון עולה 164,000 ש"ח על הכביש והג'ולייטה 191,000 ש"ח. מעשית, אורגיית ההנחות הפראית שהייתה בסיאט כבר מאחורינו וכנראה שכיום דווקא בסמל"ת יבואו לקראתכם יותר. לדוגמא, בימים הקרובים יש ימי מכירות וסמל"ת מציעים טרייד אין במחיר מחירון (ממש לא דבר מובן מאליו) והנחה של 10,000 ש"ח על דגם הבסיס של הג'ולייטה (170 כ"ס, TCT) מה שמציב את מחירה על 155,000 ש"ח. אני לא מתחייב ואל תתפסו אותי במילה, אך אם הם מציעים 10K הנחה על דגם הבסיס, זה אומר שיש על מה לדבר גם בדגמים המאובזרים יותר. מעבר לכך, ימי מכירות יש מספר פעמים בשנה וממילא מטרתם היא למשוך לקוחות, הנחה תמיד אפשר לקבל.

 

דבר נוסף, מי שיקנה ג'ולייטה, יכול לבטל את יתרון המנוע של הלאון בהשקעה די זעומה (ביחס למחיר הרכב) של כ-2,000 ש"ח. מי שיקנה לאון, לא יוכל לבטל את יתרונות הג'ולייטה בעזרת השקעה דומה.

 

בנוגע לסיאט לאון קופרה. אם כבר, יעשה לעצמו טובה אותו רוכש פוטנציאלי ויקנה פוקוס ST או מגאן RS/CUP. למרות זאת, סבירות גבוהה שיש יותר לקוחות אשר מעוניינים בג'ולייטה "הכי מאובזרת" או A3 "הכי מאובזרת" ודגמי ספורט של רכבים כאלו ואחרים אינם מעניינים אותם.

ואם כבר הזכנו את הA3, אז המחיר שלה עם חבילת האבזור Sharp גבוה מעשית ממחירה של הג'ולייטה ובסופו של דבר מדובר על לאון עם דשבורד איכותי יותר - אם כבר דיברנו על מותגים ללא תוכן...

 

דבר אחרון, רכשתם לאון/A3? התחנתם עם צ'מפיון. רכשתם ג'ולייטה? אתם עם סמל"ת. ההבדלים ברמת השירות גדולים מאוד ולפעמים זה שווה אפילו יותר מפער המחירים בין הרכבים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
לדעתי לפחות הלאון לא מכוערת, גם לא יפה בצורה יוצאת דופן אבל לא עד כדי כך גרועה...בכ''א כפי שכבר כתבתי המראה הפנימי/ חיצוני של הג'ולייטה הרבה יותר מרשים גם בעיניי אבל לא זו הנקודה.

האם יש בה מעבר לעיצוב איזשהו יתרון מורגש שמצדיק את הפערים האדירים במחיר?

וכן...אני יודע שבשני המקרים המחיר אינו סופי אך גם לאחר הנחות הפער של כ 50K יישמר :wink:

 

מעבר לעיצוב וסמל? לדעתי - ההגה. אבל אני לא הייתי מוסיף 50K על זה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תיקון טעות: מחירו של הדגם הבסיסי בשילוב גיר TCT ומנוע 1.4 מולטיאייר 170 כ"ס עומד על כ170,000 ש"ח ולא 155,000. עם זאת העסקה כוללת טרייד אין במחיר מחירון.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אני לא מבין, אני האידיוט היחיד פה או שאני הילד שצועק שהמלך הוא ערום?

 

מה כ"כ מעלף בעיצוב הסתמי הזה?

 

סתם, עוד אוטו, לא הייתם מזכירים את העיצוב אם זה היה יונדאי ולא אלפא.

 

Alfa-Giulietta-2_600-600x400.jpg

 

ועוד לסתלבט על הלאון ולקרוא לה בשמות גנאי, מי ישמע, מה ההבדל העיצובי בין שתיהן

 

seat_leon_2013_3d_model_2c4aa672-d953-4cef-a5c8-faaa7a4135e3.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הג'ולייטה יפה במיוחד מאחור, מלפנים היא לא להיט. הלאון סתמית לחלוטין ונראית כמו איביזה שהכפילו אותה ב-1.2. לא דוגמא טובה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
תיקון טעות: מחירו של הדגם הבסיסי בשילוב גיר TCT ומנוע 1.4 מולטיאייר 170 כ"ס עומד על כ170,000 ש"ח ולא 155,000. עם זאת העסקה כוללת טרייד אין במחיר מחירון.

 

הייתי כבר לוקח את האסטרה GTC ונשאר עם :

 

1. 40K ש"ח עודף.

2. אוטו יפה, אבל הפעם באמת, לא בכאילו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בפוקוס ST נהגתי.

 

בפיאסטה ST נהגתי לא מעט פעמים, גם לאחר החיזוק החיובי (תוכנה).

 

ואם לא הבנת, דיברתי על הקטגורייה שלה (ז"א - קליאו, קופר S, אבארת' פונטו, 208GTI), ושם (להוציא הקליאו - עליה עוד לא נהגתי, אך הביקורות אומרות שגם הקליאו CUP נהדרת אך פחות הארדקוריסטית מהפיאסטה ST) היא הדובדבן שבקצפת. פשוט צעצוע אדיר ומלא פאן.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

נראה לי שאתם צריכים לעשות נסיעת מבחן ב קופר S החדשה ב 195 אלף שח ידנית ואחר כך...אני חושב שתופתעו לגמריי.

החדשה כמובן עם מנוע 2000

ולא אני לא סוכן של גם לא סמויי ונוהג ב VAGית

פורסם

bigmak, אם לא הובן - נהגתי בה. לפני שבועיים (אוט' הדגמה). התאכזבתי - הרבה פחות פאן מבעבר, היא פשוט התבגרה לה (לטוב - איכות חומרים, מרחב פנים, נוחות נסיעה, איבזור, מנוע נהדר. ולרע - תמחור, תיבה אוט' שמגלה תוכנות של רובוטית כפולת מצמדים ובפן הדינמי).

 

הפיאסטה ST - באותם הדרכים - מרגישה הרבה הרבה יותר הארדקור. היא חדה יותר, הטרן אין שלה מהיר יותר, היא תזזיתית יותר ומספקת הרבה יותר חיוכים וכיף. מנגד, הפיאסטה פחות איכותית, פחות מאובזרת והרבה פחות "סטטוס ו"פוזה".

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הג'ולייטה מהממת מבחינה עיצובית.

 

התילתן גרועה ויקרה, כמעט כל המתחרות שלה עדיפות עליה.

 

ה 170 כבר יותר אטרקטיבית מול המתחרות אבל מתומחרת גבוה כחדשה, והאחריות קצרה.

VW Golf GTI 2006 Manual


×
×
  • תוכן חדש...