Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ביקורות ראשונות מחו''ל מאכזבות אבל אני רוצה לנהוג בעצמי ולהבין איך היא.

אני מקווה שהתמחור שלה יהיה מספיק קרוב לזה של הקופרה ויאפשר להצדיק אותה יותר.

אני משער שלקופרה תהיה יכולת גבוהה יותר וביצועיה מן הסתם טובים יותר אבל מה שבאמת מעניין אותי באופן אישי הן התחושות ומידת ה ''פאן'' והסיפוק מנהיגת כל אחת מהן.

נראה בהמשך...

פורסם
אני מקבל את הג'ולייטה החדשה בגרסאת תלתן לסוף שבוע הבא, אעדכן אתכם ברשמים

 

הגוליטה תלתן ירוק TCT תגיע רק בעוד חודש לארץ ויהיה לה מחיר מפתיע מאוד!!!

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

הביקורות תמימות דעים, הQV לא מוצלחת כמכונית נהיגה.

בשביל להנות מהיופי שלה, מספיקות הגירסאות הרגילות.

הן עולות מספיק יקר כדי לשקף את היתרון הזה. להוסיף עוד כסף...על מה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
מבלי להיגרר להתלהמויות מיותרות אצמד לעובדות בלבד כפי שידועות לי.

דגם הביניים של הג'ולייטה מצוייד בחישוקי 17 לעומת 18 בלאון, וחסר לה גג פנורמי הקיים בלאון.

המילאנו אכן מוסיפה לחבילה ריפודי עור יפהפיים שללאון אין וגג שמש כפול במקום בודד, שווה הפרש של למעלה מ 50K? אוקיי...

לגביי הגיר אני מסכים היות ול dsg7 מוניטין אמינות בעייתי ועם שרות ואחריות סמל''ת אין לי ניסיון אישי אך מסיפורים של מקורבים אליי אני מתרשם שהוא טוב משמעותית משרות ואחריות צ'מפיון מוטורס.

לגביי ההערה האישית לגביי הלאון והטרייד אין במחיר מחירון - אני לא זקוק ל''טובות'' של סמל''ת ולטרייד אין שלהם היות ומכרתי את הרכב בדצמבר 2013...במחיר הנושק למחיר המחירון אגב...בניגוד לדעה הרווחת שקשה למכור לאון ועוד במחיר נורמלי...נסו למכור ג'ולייטה במחיר דומה...לדעתי זה לא יהיה קל

 

נ.ב

חישוקים בעיצוב כזה או אחר הם אלמנט עיצובי המשפיע מאוד על מראה הרכב כמו פרטים רבים נוספים אך לדעתי אחד הבולטים שבהם.

גודלו של החישוק כמו גם עיצובו יקנו לרכב מראה שונה ופרופורציות אחרות.

במקרה של הלאון אגב, אם נשווה בין ה fr לדגם ה 1.2 מי נראית טוב יותר? ה 1.2 הרוכנת גבוה יותר בכ 15 מ''מ ונועלת צמיגים צרים יותר וחישוק 16 בעל עיצוב פחות מוצלח או דגם ה fr ? נדמה לי שהתשובה ברורה.

באלפא למשל חישוקי 16 ואפילו 17 נראים פשוט קטנים ביחס לרכב (ובג'ולייטה זה עוד יותר בולט כיוון שהיא גבוהה ובתי הגלגלים שלה רחוקים מהצמיג) ובמקרה גם מעוצבים פחות טוב לטעמי מחישוקי ה 18 של המילאנו.

מי שמתנגד לכך שאני משתף את הפורום בשיקוליי האישיים מוזמן לעמוד בצד ולא להגיב.

אם בחרתי לעשות זאת הרי שזו זכותי, בדיוק כשם שזו זכותם של כל אותם אלה שזה לא מוצא חן בעיניהם לדפדף את ההודעות שלי ולעבור הלאה...שמנהלי הפורום יחליטו מה לעניין ומה לא לעניין ולא הוד רוממותו של משתמש זה או אחר

1. לגבי החישוקים, סלח לי אך טענתך מגוחכת. נתחיל מכך שאם אתה רוצה לדקדק, אז 18'' תקבל בלאון רק אם אתה נמנה עם הקונים הראשונים - סוג של גרסת השקה - לאחר מכן הסטנדרט הוא 17'' (שזה בסדר גמור, אף אחד לא צריך 18 ברכב הזה).

 

וכעת רגע של סרקזם:

- מאזדה 3 בגרסתה הבכירה אוכלת הן את הלאון והן את הג'ולייטה. היא מפנקת את בעליה עם חישוקי 18'' ושני אגזוזים! כל זאת תמורת סכום כמעט מצחיק.

- ייתכן שעלית כאן על משהו. אם סיאט ישכילו לשווק את הלאון עם גלגלי 19'', הלאון תוכל להסתכל לב.מ.וו 5 בלבן של העיניים.

- מרצדס E קלאס מגיעה עם חישוקי 16'' (שמע ישראל) בגרסאותיה הבסיסיות. גרוטאה.

- הג'ולייטה מצילה מעט מכבודה האבוד בעזרת מראות כסופות ואגזוז עבה.

 

2. אף אחד לא סותם לך את הפה, רק שיש להבדיל בין דעתך וטעמך האישי לבין קביעות נחרצות וסופיות לגבי רכב זה או אחר.

 

3. הלאון הקודמת היא לא דוגמה לרכב בעל סחירות טובה, בטח לא לאור השינויים התכופים והקיצוניים במחיר הרכב בסוכנות. יחד עם זאת, אם הצלחת למכור את הרכב לבד במחיר שמספק אותך, משמעות הדבר שיוכלו לבוא לקראתך יותר. כידוע, אין יש מאין וביצוע טרייד אין פירושו נגיסה בגודל ההנחה.

 

4. במקום לרכוש ג'ולייטה ברמת גימור "מילאנו", אפשר להזמין חבילת ספורט הכוללת שדרוג בלמים ומתלים (ואאל"ט עוד כמה תוספות אך אלה פחות מעניינות).

 

הגוליטה תלתן ירוק TCT תגיע רק בעוד חודש לארץ ויהיה לה מחיר מפתיע מאוד!!!

הבנתי שהכוונה היא לשווק שתי גרסאות: 230,000 ו-250,000 ש"ח. אם אלה יהיו המחירים, כדאי מאוד שתהיה לכך הצדקה (מבחינת אבזור).

 

הביקורות תמימות דעים, הQV לא מוצלחת כמכונית נהיגה.

בשביל להנות מהיופי שלה, מספיקות הגירסאות הרגילות.

הן עולות מספיק יקר כדי לשקף את היתרון הזה. להוסיף עוד כסף...על מה?

הביקורות הן ממוצא בריטי, אז לפחות בכל הנוגע לאלפא רומאו, כדאי לקחת אותן בערבון מוגבל.

על מה? צריך לנהוג בשביל להחליט.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

1. טענתי בעינה עומדת גם אם היא מגוחכת בעינייך.

כרגע עדיין נמכרת ה fr עם אותם חישוקי 18.

הכוונה שסולפה כרגיל על ידך בדרכך הנלוזה הייתה השוואה בין רמות הגימור והאבזור ביחס למחיר, והשפעת גודלו ועיצובו של החישוק על המראה הכללי של הרכב.

איש לא טען כאן שרכב כזה או אחר טוב יותר בגלל גודלו או עיצובו של החישוק, תפסיק לסלף ולעוות כל מילה שאחרים רושמים כאן רק כי לא אתה שרשמת אותה והיא בניגוד לדעתך, אף אחד לא שמך מומחה גדול מטעם אף אחד ואתה מדבר בשם עצמך בלבד כשם שאנוכי מדבר בשמי בלבד.

2. קביעות נחרצות הן מגרש המשחקים שלך...אני רק הבאתי עובדות (אבזור ותמחור)

3. לא חשוב אם היא דוגמא או לא דוגמא, לאון fr 2012 שנמכרת בכ 4000 ש''ח מתחת למחירון זה משהו שאני בספק רב אם תצליח להשיג בניסיון מכירת הג'ולייטה שלך.

אם אתה חושב שאפשר לקבל גם הנחה מקסימלית וגם טרייד אין במחיר מחירון אז אינך מבין את כללי המשחק או שאתה סתם נאיבי.

גודל ההנחה המקסימלי שנקבע בתוך שורות היבואן מתחלק בין הנחה בכסף באבזור ו/או טרייד אין, אין גם וגם וגם!

4. כששאלתי בסוכנות (מספר פעמים) אם ניתן להוסיף תוספות כגון שדרוג מתלים או בלמים (כמו בספורטיבה למשל) נעניתי בשלילה.

לגביי התילתן אני בספק רב אם היא תוכל להציע תחרות ראוייה לקופרה במהדורתה הנוכחית (מלבד עיצוב) אבל קודם אנהג בשתיהן ורק לאחר מכן אסיק מסקנות סופיות.

פורסם
1. לגבי החישוקים, סלח לי אך טענתך מגוחכת. נתחיל מכך שאם אתה רוצה לדקדק, אז 18'' תקבל בלאון רק אם אתה נמנה עם הקונים הראשונים - סוג של גרסת השקה - לאחר מכן הסטנדרט הוא 17'' (שזה בסדר גמור, אף אחד לא צריך 18 ברכב הזה).

 

אני בכלל רואה חישוקים בחתך נמוך יותר חיסרון ולא יתרון. זו הקרבה מיותרת של נוחות נסיעה עבור יתרון דינמי, שגם אם קיים, בין כה וכה נמצא מחוץ לטווח אליו ה-ESP נותנת לנהג להגיע.

 

1.

הביקורות הן ממוצא בריטי, אז לפחות בכל הנוגע לאלפא רומאו, כדאי לקחת אותן בערבון מוגבל.

על מה? צריך לנהוג בשביל להחליט.

 

אז איזו עיתונות צריך לקרוא, איטלקית...?

 

לפעמים לא צריך לנהוג. יש מקרים שאפשר להשתמש בעיתונות כמקור טוב לסינון ראשוני. זה קורה כאשר כולם תמימי דעים, לא בציון, אלא בפירוט.

איך אמרו הגשש: "אם כולם אומרים, כנראה שזה נכון".

 

230 אלף לגירסא הזולה... היא תהיה יותר טובה לנהיגה מהמגאן קאפ, שנהגתי עליה לאחרונה?

אם כן, זו הולכת להיות מכונית ההנעה הקדמית הטובה בהיסטוריה.

(מכונית שהמתכננים שלה כל כך בטוחים ביכולות הגבוהות שלה, שהם לא מאפשרים לנתק את ה-ESP).

איך אמרו הגשש: "מסופקתני..."

 

 

לקנות ב-250 אלף מכונית פסאדו-ספורטיבית (בעברית: יענו, עאלק מכונית ספורט) כשאפשר מכונית ספורט אמיתית בפחות או את אותה פוזה בהרבה הרבה פחות?!

 

לשלם 20 אלף יותר מהלאון לגירסאות הקיימות, את זה אני עוד מבין. לנהגים כמו Bar72, שלא נוהגים ספורטיבי אף פעם (קרי, לא מאתגרים את ה-ESP), רק רוצים קצת ביצועים ותחושה מיוחדת בחבילה שימושית, זו בחירה טובה. גם אחרי כל הזמן הזה, הג'ולייטה היא מכונית הרבה יותר יפה מהלאון, בטח מבפנים.

 

לשלם עוד הרבה יותר על גירסא ביצועיסטית, שנחותה מהתחרות בכל מה שהיא אמורה להיות טובה בו?!

למה?!

אתה יכול לקבל יותר כוח, דיפרנציאל אמיתי, בלמים עדיפים והתנהגות כביש משובחת ברנוספורט, אם אתה רוצה מכונת נהיגה.

אם אתה לא רוצה מכונת נהיגה, ביומיום תוספת הכוח לא באה לידי ביטוי מהותי וכבר עדיפה הגירסא הזולה יותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
1. רק שיש להבדיל בין דעתך וטעמך האישי לבין קביעות נחרצות וסופיות לגבי רכב זה או אחר.

.

 

נאה דורש, נאה מקיים.

פורסם
לפעמים לא צריך לנהוג.

 

+1

 

יחד עם זאת, הייתי מוסיף, לפעמים לא צריך להיות נהג דגול כדי להרגיש בהבדל. או לא צריך מסלול ונסיעה על המגבלות.

נהיגת התרשמות סטנדארטית עם מלווה שמבין עניין ותוך הרבה פחות מהשעה המוקצה חושפת את נחיתותה מול ה GTI, CUP ו ST.

היא אכן יפיפיה והאולם תצוגה שלה מסדר את האווירה הכי מחמיאה.

בתאכל'ס, היא נתפסה אצלי מבחינת איכויות נהיגה/כביש יותר בקטגוריה של GTI אבל לא גולף, אלא 208. וזה מדגיש כמה היא יקרה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
לפעמים לא צריך לנהוג. יש מקרים שאפשר להשתמש בעיתונות כמקור טוב לסינון ראשוני. זה קורה כאשר כולם תמימי דעים, לא בציון, אלא בפירוט.

איך אמרו הגשש: "אם כולם אומרים, כנראה שזה נכון".

 

מצטער, לא יכול לקבל אתה זה, כעיקרון - בלי קשר לג'ולייטה נשוא השרשור. ניסיון של אחרים הוא טוב ויפה, אבל אין תחליף למה שאני חש ומה מעניין אותי ברכב. קראתי מספיק מבחני דרכים ששיקפו התרשמות הפוכה ב-180 מעלות מזו שלי לאחר התרשמות בלתי אמצעית. גם אם תטען שאני הוא זה שלא מבין ולא יודע - זה לא משנה, כי אני בסופו של דבר קהל היעד.

 

מבחן דרכים טוב לקריאה מהנה ולקבלת התרשמות השוואתית, הוא גם מעולה לויכוחים בפורומים. אין תחליף לנהיגה ברכב לקביעות, בוודאי נחרצות כמו אלה שעפות כאן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מצטער, לא יכול לקבל אתה זה, כעיקרון - בלי קשר לג'ולייטה נשוא השרשור. ניסיון של אחרים הוא טוב ויפה, אבל אין תחליף למה שאני חש ומה מעניין אותי ברכב. קראתי מספיק מבחני דרכים ששיקפו התרשמות הפוכה ב-180 מעלות מזו שלי לאחר התרשמות בלתי אמצעית. גם אם תטען שאני הוא זה שלא מבין ולא יודע - זה לא משנה, כי אני בסופו של דבר קהל היעד.

 

זה נכון.

אם אתה לא מבין בנהיגה, אתה יכול לקנות מכונית נהיגה לא טובה ולא לשים לב.

וזה בדיוק מה שאני אומר.

אם אתה לא מבין בנהיגה וקונה את הרכב בשביל הפוזה, קנה כבר את הגירסא הזולה יותר.

 

אני אשמח לשמוע איזו מכונית הביאה אותך להתרשמות הפוכה מזו של שלושה עיתוני רכב אנגלים מובילים, שביניהם היו תמימי דעים לגבי מאפיין.

למשל, שלושה טענו שלמכונית התנהגות כביש משובחת, ואתה קבעת שהם טועים והרכב מתנהג גרוע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הגוליטה תלתן ירוק TCT תגיע רק בעוד חודש לארץ ויהיה לה מחיר מפתיע מאוד!!!

 

תיקון טעות, זאת הג'ולייטה ברמת גימור מילאנו.. חבל חשבתי שיש להם כבר את התלתן

מקווה שאתה מתכוון למפתיע לטובה..


×
×
  • תוכן חדש...