Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^ סביר להניח שהגולף מעט איכותית יותר. אבל זה לא הנקודה כאן, הרי אתה נוסע בST ומרוצה.

מכל מקום, הג'ולייטה מסוגלת לכל הפחות לאותו קצב כמו הGTI6, אז גרוע זה בטוח לא.

 

1. אם מדובר על הנאה מנהיגה, אז כמובן שהעניין סובייקטיבי. אם מדובר על מי מהיר יותר (גם בכבישים טכניים), אני אקפיץ עליי (בכיף) את כל חובבי אלפא ואטען שלכל דגם של ג'ולייטה יש אסטרה מהירה ממנה!

 

2. סליחה אם טון ההודעה הקודמת שלי היה כוחני מידי, לא הייתה חו"ח כל כוונה לפגוע.

כן, יש את גרסת הקיצון של האסטרה, אך כוונתי היא השוואה ישירה בין דגמים מקבילים.

 

נ.ב. מה הדגם הכי קיצוני שלהם כיום? (אני כבר לא עוקב, מרוב גרסאות מחווה שונות למסלולים שונים).

- שואל ברצינות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

VXR ?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בג'נבה הם הציגו את האקסטרים, 300 כ"ס, 100 ק"ג יותר קלה מה OPC, שישה הילוכים ידני ודפרנציאל מכני.

 

רק שבכנות, זה לא ממש מיועד להיות מתחרה של האצבקים קיצונים כמו למשל גולףR אלא יותר רכב שמוכן למסלול המירוצים.

2014-opel-astra-opc-extre-8_1600x0w.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

מבלי להיגרר להתלהמויות מיותרות אצמד לעובדות בלבד כפי שידועות לי.

דגם הביניים של הג'ולייטה מצוייד בחישוקי 17 לעומת 18 בלאון, וחסר לה גג פנורמי הקיים בלאון.

המילאנו אכן מוסיפה לחבילה ריפודי עור יפהפיים שללאון אין וגג שמש כפול במקום בודד, שווה הפרש של למעלה מ 50K? אוקיי...

לגביי הגיר אני מסכים היות ול dsg7 מוניטין אמינות בעייתי ועם שרות ואחריות סמל''ת אין לי ניסיון אישי אך מסיפורים של מקורבים אליי אני מתרשם שהוא טוב משמעותית משרות ואחריות צ'מפיון מוטורס.

לגביי ההערה האישית לגביי הלאון והטרייד אין במחיר מחירון - אני לא זקוק ל''טובות'' של סמל''ת ולטרייד אין שלהם היות ומכרתי את הרכב בדצמבר 2013...במחיר הנושק למחיר המחירון אגב...בניגוד לדעה הרווחת שקשה למכור לאון ועוד במחיר נורמלי...נסו למכור ג'ולייטה במחיר דומה...לדעתי זה לא יהיה קל

 

נ.ב

חישוקים בעיצוב כזה או אחר הם אלמנט עיצובי המשפיע מאוד על מראה הרכב כמו פרטים רבים נוספים אך לדעתי אחד הבולטים שבהם.

גודלו של החישוק כמו גם עיצובו יקנו לרכב מראה שונה ופרופורציות אחרות.

במקרה של הלאון אגב, אם נשווה בין ה fr לדגם ה 1.2 מי נראית טוב יותר? ה 1.2 הרוכנת גבוה יותר בכ 15 מ''מ ונועלת צמיגים צרים יותר וחישוק 16 בעל עיצוב פחות מוצלח או דגם ה fr ? נדמה לי שהתשובה ברורה.

באלפא למשל חישוקי 16 ואפילו 17 נראים פשוט קטנים ביחס לרכב (ובג'ולייטה זה עוד יותר בולט כיוון שהיא גבוהה ובתי הגלגלים שלה רחוקים מהצמיג) ובמקרה גם מעוצבים פחות טוב לטעמי מחישוקי ה 18 של המילאנו.

מי שמתנגד לכך שאני משתף את הפורום בשיקוליי האישיים מוזמן לעמוד בצד ולא להגיב.

אם בחרתי לעשות זאת הרי שזו זכותי, בדיוק כשם שזו זכותם של כל אותם אלה שזה לא מוצא חן בעיניהם לדפדף את ההודעות שלי ולעבור הלאה...שמנהלי הפורום יחליטו מה לעניין ומה לא לעניין ולא הוד רוממותו של משתמש זה או אחר

עריכה אחרונה על ידי gtv11636
פורסם
bigmak, אם לא הובן - נהגתי בה. לפני שבועיים (אוט' הדגמה). התאכזבתי - הרבה פחות פאן מבעבר, היא פשוט התבגרה לה (לטוב - איכות חומרים, מרחב פנים, נוחות נסיעה, איבזור, מנוע נהדר. ולרע - תמחור, תיבה אוט' שמגלה תוכנות של רובוטית כפולת מצמדים ובפן הדינמי).

 

הפיאסטה ST - באותם הדרכים - מרגישה הרבה הרבה יותר הארדקור. היא חדה יותר, הטרן אין שלה מהיר יותר, היא תזזיתית יותר ומספקת הרבה יותר חיוכים וכיף. מנגד, הפיאסטה פחות איכותית, פחות מאובזרת והרבה פחות "סטטוס ו"פוזה".

st רכב מצויין אבל היבואן פשוא לא מעוניין לשווקה לארץ!

פורסם

איילון מייבאים. יש לפחות 2 שמוכרות בפורום.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מבלי להיגרר להתלהמויות מיותרות אצמד לעובדות בלבד כפי שידועות לי.

דגם הביניים של הג'ולייטה מצוייד בחישוקי 17 לעומת 18 בלאון, וחסר לה גג פנורמי הקיים בלאון.

המילאנו אכן מוסיפה לחבילה ריפודי עור יפהפיים שללאון אין וגג שמש כפול במקום בודד, שווה הפרש של למעלה מ 50K? אוקיי...

לגביי הגיר אני מסכים היות ול dsg7 מוניטין אמינות בעייתי ועם שרות ואחריות סמל''ת אין לי ניסיון אישי אך מסיפורים של מקורבים אליי אני מתרשם שהוא טוב משמעותית משרות ואחריות צ'מפיון מוטורס.

לגביי ההערה האישית לגביי הלאון והטרייד אין במחיר מחירון - אני לא זקוק ל''טובות'' של סמל''ת ולטרייד אין שלהם היות ומכרתי את הרכב בדצמבר 2013...במחיר הנושק למחיר המחירון אגב...בניגוד לדעה הרווחת שקשה למכור לאון ועוד במחיר נורמלי...נסו למכור ג'ולייטה במחיר דומה...לדעתי זה לא יהיה קל

 

נ.ב

חישוקים בעיצוב כזה או אחר הם אלמנט עיצובי המשפיע מאוד על מראה הרכב כמו פרטים רבים נוספים אך לדעתי אחד הבולטים שבהם.

גודלו של החישוק כמו גם עיצובו יקנו לרכב מראה שונה ופרופורציות אחרות.

במקרה של הלאון אגב, אם נשווה בין ה fr לדגם ה 1.2 מי נראית טוב יותר? ה 1.2 הרוכנת גבוה יותר בכ 15 מ''מ ונועלת צמיגים צרים יותר וחישוק 16 בעל עיצוב פחות מוצלח או דגם ה fr ? נדמה לי שהתשובה ברורה.

באלפא למשל חישוקי 16 ואפילו 17 נראים פשוט קטנים ביחס לרכב (ובג'ולייטה זה עוד יותר בולט כיוון שהיא גבוהה ובתי הגלגלים שלה רחוקים מהצמיג) ובמקרה גם מעוצבים פחות טוב לטעמי מחישוקי ה 18 של המילאנו.

מי שמתנגד לכך שאני משתף את הפורום בשיקוליי האישיים מוזמן לעמוד בצד ולא להגיב.

אם בחרתי לעשות זאת הרי שזו זכותי, בדיוק כשם שזו זכותם של כל אותם אלה שזה לא מוצא חן בעיניהם לדפדף את ההודעות שלי ולעבור הלאה...שמנהלי הפורום יחליטו מה לעניין ומה לא לעניין ולא הוד רוממותו של משתמש זה או אחר

 

לא הבנתי. אתה אוהב יותר את המראה של הלאון? תתחדש! יש לי רק שתי בקשות (אמיתיות): (א) דווח לנו אחרי קיץ עם הגג הפנוראמי הזה, האם וילון מחורר שקול בחסימת החום/שמש לוילון מלא (זכוכית שחורה/חוסמת וכו'); ו- (ב) מה מצב הגיר אחרי שנתיים. בהנחה ששתי חוות הדעת תהיינה חיוביות במלואן - אשמח לשקול גם. בלי קשר לג'נטים שיהיו או לא יהיו על הרכב (משום שלטמי האישי קולעים דגמים בודדים בלבד, והם ה- GTI הקודם, ה- 250GTI, והאלפא העגולים; אף אחד מהם לא נמכר כיום על רכב רלבנטי מבחינתי, למעט קיה פיקנטו...).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם (נערך)

ראשית כנראה שבאמת לא הבנת.

קרא היטב את מה שכתבתי ותבין שאני מעדיף בבירור את עיצובה של הג'ולייטה.

שנית, גם הגג בג'ולייטה עם תריס רשת מחורר מבפנים רק שהוא כפול אז אם כבר הוא יחמם את הרכב עוד יותר.

הזכוכית של הגג אגב זהה בשתיהן.

אגב...היה לי כזה גג עם רשת באיביזה, זה פחות מוצלח מכיסוי מלא כמו בגג הישן שהיה לי בלאון fr אבל פחות נורא בהרבה משזה נראה.

לצערי כל הגגות הפנורמיים החדשים מגיעים היום עם אותו תריס פנימי מחורר כך שההערה הזאת מיותרת.

לגביי הגיר כתבתי כבר לא פעם שאני מודע לבעייתיות שבו אז בבקשה לקרוא מה שאנשים כותבים ורק אז להגיב...אתה לא מחדש לי דבר וחצי דבר בעניין הגיר

עריכה אחרונה על ידי gtv11636
  • אחראי פורום
פורסם

הערה לגבי הסוכך הפנימי המחורר, זו תופעה שנתקלתי בה לא מעט לאחרונה, אפילו במרצדס glk.

גם באבארט יש כזה וזה מבשל את הראש, ברור שזה מכוון למדינות פחות בוערות משלנו אבל מישהו היה צריך להגדיל ראש.

אני מתכוון להדביק על החלון מדבקה שחורה או שקופה שמסננת uv.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
הערה לגבי הסוכך הפנימי המחורר, זו תופעה שנתקלתי בה לא מעט לאחרונה, אפילו במרצדס glk.

גם באבארט יש כזה וזה מבשל את הראש, ברור שזה מכוון למדינות פחות בוערות משלנו אבל מישהו היה צריך להגדיל ראש.

אני מתכוון להדביק על החלון מדבקה שחורה או שקופה שמסננת uv.

לא יודע איזה וילון יש בלאון,אצלי בתלתן הוילון שחור עם חורים ממש ממש קטנים,כאשר הוא סגור חדירת חום כמעט בלתי מורגשת,אצל אחותי בפונטו איוו הוילון בהיר עם חורים גדולים יותר וזה אכן מעיק בימים חמים.

כשל תכנוני בגגות הפנורמיים האיטלקיים לעומת תוצרת vag הוא שבמצב אוורור אין בצידי הזכוכית כל חסימה,מה שמעלה את רמת הרעש ברכב.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם (נערך)

זה לא רק הצללה, זה גם עובי וסוג הבד, עובי סוג וצבע הזכוכית. ויכולות המזגן.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הערה לגבי הסוכך הפנימי המחורר, זו תופעה שנתקלתי בה לא מעט לאחרונה, אפילו במרצדס glk.

גם באבארט יש כזה וזה מבשל את הראש, ברור שזה מכוון למדינות פחות בוערות משלנו אבל מישהו היה צריך להגדיל ראש.

אני מתכוון להדביק על החלון מדבקה שחורה או שקופה שמסננת uv.

 

סובל מזה באבארת' - זה נוראי בחום הכבד שתפס אותנו בימים האחרונים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יניב...ממה שראיתי בעין מישיבה בשתי המכוניות התריסים ורמת ההצללה שלהם די זהים עד זהות מוחלטת.

אם כך אז רמת ההצללה לא רעה כלל וכלל

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום


×
×
  • תוכן חדש...