Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדבר הטוב היחיד שאפשר לחשוב עליו בנושא התלתן,הוא שזה יגרום לתלתן יד שנייה ידניות ליותר ביקוש,בדיוק כפי שקרה למיטו 155 כס עם הפסקת הייצור,

מעבר לזה אכזבה גדולה

sportivo הבתי שהמנוע מאד דומה מבחינת הספקים כך שלא הבנתי את כוונתך לגבי השידוך לתיבה הידנית.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נפח והספק דומים אבל המנוע בסך הכל שונה. הגיר הידני של הקודמת לא מתאים לו.

כל הקטע של ירידה מידני די מבאס אבל לא לשכוח, גיר ידני לא נועד לספק מאויים של חובבי נהיגה אלא לספק חסכון בדלק (לעומת אוטומט פלטנרי) לנהג האירופאי הממוצע. מרגע שהרובוטיים הפכו נסבלים יש נסיקה עצומה בביקוש לגירים כאלה באירופה על חשבון ידניות. ברגע שהם יתאפסו על אמינות טובה יותר ומחיר זול יותר הגיר הידני יהפוך להיות היסטוריה.

פורסם
כל הקטע של ירידה מידני די מבאס אבל לא לשכוח, גיר ידני לא נועד לספק מאויים של חובבי נהיגה אלא לספק חסכון בדלק (לעומת אוטומט פלטנרי) לנהג האירופאי הממוצע. מרגע שהרובוטיים הפכו נסבלים יש נסיקה עצומה בביקוש לגירים כאלה באירופה על חשבון ידניות. ברגע שהם יתאפסו על אמינות טובה יותר ומחיר זול יותר הגיר הידני יהפוך להיות היסטוריה.

 

מצטער, עכשיו הבעיה היא כבר לא באלפא רומאו אלא בחובבי המותג.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

יחד עם חובבי פרארי ולמבורגיני, כפי הנראה. יושמדו הסינכרונים מהגיר לאלתר - פוגע בתחושות ההעברה. גם מזגן גרוע - לוקח כח מהמנוע. בידוד לא צריך - משקל. אלא אם ניתן לצאת מהראש הנוסטלגי שהוכתב לכולנו על ידי אסכולת עיתונות הרכב ה"קלאסית". כולנו אוהבים את המכוניות הישנות - בהחלט כיף שם, יש הרבה יותר תחושות וחיבור. אלא מה, אי אפשר לייצר מכוניות כאלה היום, בוודאי לא מכוניות שמיועדות לנהיגה יומיומית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כל הקטע של ירידה מידני די מבאס אבל לא לשכוח, גיר ידני לא נועד לספק מאויים של חובבי נהיגה אלא לספק חסכון בדלק (לעומת אוטומט פלטנרי) לנהג האירופאי הממוצע..

מסכים לחלוטין כאשר מדובר ב"נהג האירופי הממוצע", לא מסכים לחלוטין כאשר מדובר ברוכש האלפא הממוצע.

 

בכל מקרה, מסכים עם העקרון שלך וחוץ מאשר ברכבים זולים מאוד, לא נראה בעתיד תיבות הילוכים ידניות, בערך כמו חלונות עם תפעול ידני.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זהו, איך על זה אף אחד לא מתלונן? זה קלאסי, זה מסוגנן, זה מפתח שרירי ידיים, חוסך במשקל (גם של הרכב וגם של בעל הרכב ונוסעיו), חוסך בבלאי למצבר ולאלטרנטור ודרכו לשאר מכלולי המנוע :wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כפי שכתב בגירה, עמיקם התכוון לנהג היומיומי האירופאי, זה שעד לא מזמן רכש את רכביו עם גיר ידני ומנוע טורבו דיזל צנום נפח, לא לחובב הנהיגה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מצחיק, לא סתם אמר מי שאמר כי האמונה היא עיוורת.

 

כולי תקווה שאלפא משיקים את התלתן הרובוטית כעת, כי זה הצרוף שיש להם על מדף המכלולים ושבהמשך תופיע גרסה ידנית. אחרת, חבל, פשוט חבל...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מצחיק, לא סתם אמר מי שאמר כי האמונה היא עיוורת.

 

אין לאמונה הזאת שום קשר לאלפא. זה הכיוון שאליו הולכת התעשייה כי זו דרך הקדמה. כמו שלא יצא עכשיו מטוס קרב עם שליטה מכאנית, כך גם בעניין תיבת ההילוכים ותגבור ההגה. זה עד כדי כך פשוט. פרארי הבינו את זה, למבורגיני גם כן - וכדרך הטבע, מיצרניות אלה הטכנולוגיה והעקרונות זולגים מטה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הדברים בהחלט כוונו אליך. ואני עדיין חושב כך.

אלפא היא לא פרארי או למבורגיני. נעים לך לחשוב שכן. תהנה.

מהחברה הזו שמכוונת לפלח פחות מפולצן ונפוח, גם כלכלית, הייתי מצפה שיספקו גם אפשרות לשחק עם הילוכים כי זה עושה למישהו כיף.

כי מה זה אלפא אם לא כיף.

ורד מהדוגמא הדבילית של החלונות. אנחנו מדברים על נהיגה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
הדברים בהחלט כוונו אליך. ואני עדיין חושב כך.

אלפא היא לא פרארי או למבורגיני. נעים לך לחשוב שכן. תהנה.

מהחברה הזו שמכוונת לפלח פחות מפולצן ונפוח, גם כלכלית, הייתי מצפה שיספקו גם אפשרות לשחק עם הילוכים כי זה עושה למישהו כיף.

כי מה זה אלפא אם לא כיף.

ורד מהדוגמא הדבילית של החלונות. אנחנו מדברים על נהיגה.

 

ההתרכזות שלך בתגובה לגופו של כותב מונעת לקרוא את מה שאני כותב לגופו של עניין. אני לא חושב שאלפא היא פרארי או למבורגיני. אני חושב שכל חברה עממית מקבלת, בסופו של יום, טכנולוגיות שפעם היו מנת חלקן של יצרני מכוניות-על. כך עם תיבות רובוטיות (החלו ברכבי-על, אם נתעלם ממשאיות) או אוטומטיות (החלו ברכבי פאר), כך באבזור נוחות ובטיחות (זלג בעיקר מיצרני יוקרה, וכיום תמצא בכל קיה יותר אבזור מיגואר בת 20) וכיו"ב. התיבה הידנית טובה, כמו שאמרת, למשחקים. משחקים אינם יעד הנדסי. זה הכל.

 

צא מהסרט של המגיב השפוט. אם היית עוקב אחרי התגובות שלי היית יודע שכשאני מגיב כשפוט אני לרוב נוטה לציין זאת בריש גלי. תתייחס לגופו של עניין, ותמתן את הטון ("דבילית" וכו'). לא זכור לי שהוצאת אותי מבית היולדות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

התחלת את שרשרת התגובות שלך למה שכתבתי - החל מהתייחסותי לאכזבתי כי חובב אלפא טוען שגיר ידני אינו נועד לספק מאווים של חובב הגה.

תגובה די מפתיעה. אלפא מכרה שנים מכוניות שמספקות מעורבות של הנהג, אתגר נהיגה.

העיוורון באמונה התייחס לכך שגם בעת שהסמל הזה מוותר על עוד נדבך מהערכים שלו - המאמינים מצדיקים אותו.

האמן לי שאתה לא מחדש לי שום דבר בקשר להיכן שהדברים הולכים. כולנו ניסע בסוף בחשמליות נטולות הגה שהאח הגדול מנווט אותן.

שים לב שגם באגירה ונהג מתחיל (אם הבנתי אותו נכון) חושבים שחובב נהיגה מצפה למשהו אחר... בטח חובב אלפא.

אני מוכן לחזור בי מעניין הדבילי - חלק לעצמך ציון על עניין החלונות כדוגמא רלוונטית לחובב נהיגה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...