Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל מה שאתם כותבים מחזק אצלי עוד יותר את הרושם שקיבלתי מנהיגה עליה. הכיוון שם זה אודי, לא אלפא 147. כשהם הציעו לי להשתדרג מהמיטו לג׳ולייטה, יצאתי בהרגשה שיש כאן אחלה רכב לאח״כ - כשיש משפחה.

emotion of motion

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין עוד תמונות - מושבים, דשבורד... ?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
באמת שלדעתי זה בערך הדבר הכי לא מעניין, מה כלכך משנה גודל המסך? באופן אישי, אני בכלל מעדיף כפתורים, העיקר שהרמקולים יהיו טובים!

 

ברור, אבל לפי מה שכתבתם הרכב קרוב לשלמות, אז למה לקלקל שלמות עם כזו שטות. אם כבר שמים מסך מגע, אז כבר בבסיס שיהיה בגודל סביר עם כל הפיצ'רים ובקטן יותר אין גם ניווט מובנה שזה נחמד ביותר.

פורסם

תודה על הסקירה !

סוף כל סוף אחרי למעלה מ 100 שנה לאחר שהומצאה המכונית, נמצאה המכונית המושלמת - מכונית חפה מכל חסרונות, שכולה שלמות מוחלטת.

מי אמר שהרגע הזה לא יגיע לבסוף ?!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
חברים, האם גרסאת תלתן הולכת להגיע ארצה לג'ולייטה מתוחת הפנים?

כרגע יש להורי 159 3.2 Q4 והגיע הזמן להחליף אותה, אנחנו שוקלים בהחלט לעבור לג'ולייטה(לא שיש מבחר) אבל אנחנו רוצים את גרסאת התלתן בעלת רמת הגימור הכי גבוהה והכי חזקה, השאלה אם אנחנו נרגיש דרסטית ירידה ברמה לעומת ה159 שיש לנו, מה שחשוב לנו זה כמובן סביבת פנים אמיתית של אלפא, זמינות כוח בכל מצב ויציבות מעולה בסיבובים(כרגע את כל אלו יש לנו ב159), כמובן אם אפשר לקבל אמינות גבוהה יותר וצריכת דלק נמוכה יותר זה בהחלט רצוי! אשמח לקבל דעה לעניין בנוגע לסוגיה הזאת, תודה.

תגיע בזמן הקרוב.

בניגוד לנוכחית לתלתן החדשה יש צליל, לא כמו בV6 שלכם אבל יש.

אמינות לפי היסטורית הדגם הקצרה טובה מאוד.

פנים פחות יחודי משל ה159.

זמינות כח ויציבות תקבלו בשפע.

צריכת דלק, בניגוד ל3.2 שלכם שצורכת הרבה בכל מצב בג'ולייטה (כמו בכל מנוע טורבו מודרני) יש לנהג שליטה. תלחץ והיא תצרוך הרבה, תסע רגוע ותקבל צריכה טובה.

לגבי הג'ולייטה המתוחה, גם אני חשתי בשיפור הניכר מול הקודמת. שמח לראות שגם אחרים חשו את אותו הדבר.

פורסם
תגיע בזמן הקרוב.

בניגוד לנוכחית לתלתן החדשה יש צליל, לא כמו בV6 שלכם אבל יש.

אמינות לפי היסטורית הדגם הקצרה טובה מאוד.

פנים פחות יחודי משל ה159.

זמינות כח ויציבות תקבלו בשפע.

צריכת דלק, בניגוד ל3.2 שלכם שצורכת הרבה בכל מצב בג'ולייטה (כמו בכל מנוע טורבו מודרני) יש לנהג שליטה. תלחץ והיא תצרוך הרבה, תסע רגוע ותקבל צריכה טובה.

לגבי הג'ולייטה המתוחה, גם אני חשתי בשיפור הניכר מול הקודמת. שמח לראות שגם אחרים חשו את אותו הדבר.

עמיקם,מתי אמורה להגיע?

האם ידוע לך לגבי מחירים ורמות אבזור?

ראיתי שבח"ול התלתן מגיעה עם מושביח ספורט שנראים מעולים,אם הם ימצאו את דרכם לארץ זה יהיה מצויין,כמו כ הבנתי שהתלתן המתחה תהייה משודכת לת"ה אוטומטית

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

^ אלפא חייבת להיות קלאסית. זה עניין של חיבור האדם למכונה. העניין עם המפתח... :-)

 

 

אם כי מבחינתי האלפא הבאה צריכה להיות ידנית...

 

BAR72 - נא הסבר, הTCT פחות טוב מה DSG?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
עמיקם,מתי אמורה להגיע?

האם ידוע לך לגבי מחירים ורמות אבזור?

ראיתי שבח"ול התלתן מגיעה עם מושביח ספורט שנראים מעולים,אם הם ימצאו את דרכם לארץ זה יהיה מצויין,כמו כ הבנתי שהתלתן המתחה תהייה משודכת לת"ה אוטומטית

אין תלתן גיר רגיל ?

פורסם
עמיקם,מתי אמורה להגיע?

האם ידוע לך לגבי מחירים ורמות אבזור?

ראיתי שבח"ול התלתן מגיעה עם מושביח ספורט שנראים מעולים,אם הם ימצאו את דרכם לארץ זה יהיה מצויין,כמו כ הבנתי שהתלתן המתחה תהייה משודכת לת"ה אוטומטית

המחירים אמורים להיות דומים לנוכחית.

המושבים מגיעים, באמת נראים מזמינים, ראה תמונה.

הבנתי שיהיו כמה רמות אבזור אבל לא יודע לאמר לך מה המפרט.

מגיעות כמה יחידות של launch edition בצבע אפור מט עם אבזור מיוחד (לא יודע לאמר לך מה הוא).

היא תהיה אוטומטית (רובוטית כפולת מצמדים) בלבד לצערי. למעשה כל יחידת ההנעה שלה מגיעה מה4C אחד לאחד.

אגב, גם המיטו תלתן מאבדת את האופציה הידנית.

IMG-20140616-WA0047.jpg

IMG-20140616-WA0048.jpg

פורסם
תודה על הסקירה !

סוף כל סוף אחרי למעלה מ 100 שנה לאחר שהומצאה המכונית, נמצאה המכונית המושלמת - מכונית חפה מכל חסרונות, שכולה שלמות מוחלטת.

מי אמר שהרגע הזה לא יגיע לבסוף ?!

חרא של אוטו. הנה, בשביל האיזון.

פורסם
רומן, מה התרשמת כל כך מה1.8? לדידי גם שם בסלד נמוך אין די כח.

אגב, כשהייתי במומ מול אלפא, באמת השתמשתי במחיר של הסיאט, אבל באמת שאין מה להשוות מבחינת מראה ותחושה. מצד שני, האבזור והמרווח מאחור עדיף בסיאט.

ה1.8 החדש של קבוצת VAG דווקא מנוע מרשים למדי. למנוע מומנט של 250Nm בטווח של 1,250-5,000 סל"ד ושיא הספק של 180 כ"ס בטווח של 5,100-6,200 סל"ד. הכל ביחד נותן רצועת כח מצויינת.

 

לפי ההודעה הראשונה בשירשור אתה טועה. באמת שאני לא מבין מה הקטע שלהם באלפא לשים בבסיס מסך 5 אינץ'. נעזוב שגם 6.5 זה פחות כמעט מכל הרכבים האחרים, אבל 5? נו באמת, בחלק מהרכבים שעולים 100 אלף פחות שמים מסך נורמלי יותר. לפי ההודעות שלכם כאן הם השקיעו בכל כך הרבה דברים, אז על זה לחסוך?

כאמור, קיימים שני גדלים 5'' ו6.5'' והטענה היחידה, לדעתי, היא שסמל"ת לא מביאים את ה6.5'' אלא רק בהזמנה מיוחדת.

יחד עם זאת גם המסך הקטן יותר הינו בגודל סביר בהחלט, וכל מערך המולטימדיה עובד טוב.

 

כל מה שאתם כותבים מחזק אצלי עוד יותר את הרושם שקיבלתי מנהיגה עליה. הכיוון שם זה אודי, לא אלפא 147. כשהם הציעו לי להשתדרג מהמיטו לג׳ולייטה, יצאתי בהרגשה שיש כאן אחלה רכב לאח״כ - כשיש משפחה.

זה לא בדיוק אאודי אבל כן, גם 147 שונה. בהשוואה למיטו, הג'ולייטה עדיפה בכמעט כל פרמטר אפשרי, גם אם אתה בוחן אותה כנהג צעיר ויחיד.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

מבחינה אובייקטיבית, אני מסכים לגמרי שהג׳ולייטה טובה יותר בכל פרמטר מהמיטו. לטעמי, היא בוגרת מידי. הרגישה לי כמתאימה לאח״כ, למשפחה וילדים. כנ״ל לגבי הגולף GTI.

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...