Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיר ידני באמת לא נועד לספק מאווים - זו תופעת לוואי לכל היותר. נעימה. אבל לא מטרה. זו הנקודה הרלוונטית היחידה.

בשלושת רבעי שעה של נהיגה בג'ולייטה tct לא מזמן העברתי די מוקדם למצב אוטומטי - הידני לא קידם אותי, האוטומט לא טעה והתרכזתי יותר במעשה הנהיגה, בלילה, בכביש חשוך ומפותל. הייתי יותר מהיר ויותר בטוח. ונהניתי. זה לא לקח ממני, אלא הוסיף לי. נכון, עבדתי פחות והייתי מעורב פחות. אבל תכנון מכונית להפחתת יכולת מכוונת זה כישלון הנדסי.כדי להסיר ספק - זה היה גם בלאון החדשה, גם בוולבו s60, גם בקאדילאק ats וגם באוקטביה rs. לא ייחודי לאלפא. ב-156 שלי, למשל, זה לא ככה - הגיר פשוט ישן ופחות טוב בהרבה. זה מה יש.

 

לגבי הערתך - אני לא מחלק לעצמי ציונים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שי, קודם כל תהיה רגוע - לא מבין מה העניין עם חימום האווירה הזה, מספיק אני עם מזגן כל היום גם ככה.

אני חושב שהיום חברות כבר לא מייצרות רכבים עם נשמה, גם האלפא מרגישה כאילו מדור לדור יש יותר ויותר מהנדסים בצוות הפיתוח שלה.

ולדעתי השיקול הוא כלכלי נטו, אין לנו הרי נתונים של מה קורה בחו"ל, אולי הם כמעט ולא מכרו ידניות

ולכן החליטו לחסוך כמה שקלים?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

RK,

אני חושב שהגדולה האמיתית של הגיר הרובוטי (מעבר לכל התכונות המובנות שלו) היא שהוא מאפשר לכל חובב לנסוע מהר מאוד, על הנסיעה הראשונה על הרכב.

 

אתה לא נכנס לסיבוב בהילוך לא נכון, אתה לא יוצא מהסיבוב בהילוך הלא נכון, אתה לא מאבד מומנט באייפקס כי לא ידעת מראש שהאייפקס בעליה, נאדה!

תן גז חביבי והאוטו יסע.

 

למומחים, לחובבי הנהיגה המיומנים ולקוניסרים זה אולי מעצבן כי זה "מתערב להם", אבל לחובב ההגה הממוצע, זה שמעולם לא עשה קורס, הגיר הזה מאפשר לנהוג הרבה יותר מהר מידני.

 

זו גם הסיבה שיותר כאלה נמכרים (שוב, בנוסף לכל היתרונות המובנים בגיר).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם חובב רכב יהיה מהיר יותר עם גיר דו-מצמדי טוב. במשך כל הנסיעה שלי עם האוטו, שהייתה מנהלתית פחות או יותר בשלב הכניסה והיציאה אל ומהרחוב שלי, התיבה טעתה (השתהתה) פעם אחת. עשיתי קורסים, אני משתדל לבקר במסלול (היחיד שיש כאן) מספר פעמים בשנה, אני עושה קארטינג ומשתדל לא להימנע מכבישים מפותלים כשאני יכול. פעם אחת היא טעתה. אני לא בטוח שאני הייתי טועה פחות, כנראה יותר - לא לימדתי את שומאכר לעשות סקי.

 

אני גם לא בטוח שנכון יהיה לקרוא לתיבה "מתערבת". היא מסייעת. מתערבת זה כשבקרת משיכה חותכת לך את המומנט בדיוק בשניה בה החלקת גלגלים קטנה הייתה עוזרת לך לצאת מהר יותר מהפניה, או בקרת יציבות דפוקה שאינה מבדילה בין פסיעונת קלה לאובדן עשתונות (ע"ע ווגיות מאמצע שנות ה-2000). כאן התיבה עובדת בשבילך.

 

מכל מקום - תכנון הנדסי טוב ונכון יכול לפעול בכיוון שמסייע ומשפר ומה לעשות - הנהג הוא החוליה החלשה במכלול קבלת תוצאה מרכב. שים לב - גם הטויובארו, שניסו לשווק אותה כרכב מהדור הישן, זה שמאבד אחיזה וכו', עושה את זה כי היא מצוידת בצמיגים ירוקים מהמפעל. שים עליה צמיגים טובים והיא אוחזת יופי (גם זורקת יופי, אבל זה לא שכל קורולה עוקפת אותה).

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אין לי בכלל ספק שברוב המוחלט של המקרים תיבה דו מצמדית טובה תעשה את זה טוב ובעיקר מהיר ממני.

העניין שברוב המוחלט של הנסיעות, לצערי הרב, איני נמצא באיזור שאני ממצה את היכולת של המכונית כך שכל מה שחסר לי זה עוד פיפס.

על מסלול, אין ספק שחלק גדול מהסיפוק זה גילוח עוד שבריר שניה. שם כדי להוציא מאקסימום פאן, גם מרכיב מכני מתקדם יותר כמו תיבה מהירה יותר יכול להוסיף.

 

העניין הוא, שגיר אוטומאטי מדלג על חלק בתהליך הנהיגה היומיומית שאני בהחלט אוהב ונהנה להתעסק בו.

לי אישית, סתם ברגע נכון כשמחליט להאיץ בשביל הכיף, החלפה מדוייקת שאני ביצעתי תהנה יותר בידני מאשר באוטומאט. ולא שבריר השניה המהיר יותר שבו הרובוטית מספקת.

גם קטע מהיר שבו בחרתי את המקומות הנכונים להחלפה, יעשה את זה. ואילו במקרים בהם לא עשיתי את זה מושלם, זה יעסיק ויאתגר לפעם הבאה.

ביומ-יום בנסיעות מנהלתיות אין סופיות, אני לא מוצא בהתעסקות בגיר נטל, אלא מרכיב של עיסוק במשהו שאני נהנה ממנו. נהנה לחשוב מה נכון ואיך וגם למה יצא כך ולא אחרת ואיך בפעם הבאה משפרים.

 

כל מה שרציתי להגיד זה שהייתה פה תגובה שהפתיעה אותי כמו:

הודעה של וולוו שבגלל שחסכון בדלק זה הבונטון הדגם הבא יהיה קל בהרבה ונושא הבטיחות ידחק ויהיה ברמה דומה לממוצע.

או הודעה של סיטרואן שב C5 הבאה לא יושם דגש על נוחות.

או הודעה על דגם מכונית שרירים אמריקאית שהוא ישתמש במנוע צמחוני בדגם הבא (כי זה מה שיש כרגע על המדף)

יש תגובה מסויימת שצפויה מחובבי הנ"ל.

כאן אנחנו מדברים על הגרסה החזקה של אלפא רומאו שמודיעה שהיא מוותרת על גיר רגיל...

 

מצאתי מידה של זלזול וספין למה שכתבתי, אבל כנראה שדברי פגעו יותר ופחות התאימו לנורמה המצופה כאן. אמנם נסוגתי מהאמירה, אבל בכל מקרה אם פגעתי ברומן או מישהו אחר אני מתנצל.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מתחבר להגיונו של הכותב מעלי. לטכנולוגיה יש יכולת לייצר נהיגה מדויקת יותר, יעילה יותר, נכונה יותר נדמה שאין בכך ספק. אלא שכל זה מוביל לניתוק בלתי נמנע של הנהג ממלאכת הנהיגה ושיתופו בה. גם החלפת הילוכים "ידנית" בתיבה רובוטית או אוטומטית אינה דומה להחלפת הילוכים ידנית טהורה, לא באופן הפעולה ודאי לא בתחושה הנילווית.

פורסם

אתם מדברים במקביל למה שאנחנו אומרים. אין ספק שידני מייצר יותר חיבור ויותר כיף. זה פשוט לא יעד הנדסי-תכנוני, ומעולם לא היה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אין ויכוח על זה. מה חובבי אלפא מחפשים? מה מחבר אותם דווקא לאלפא?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מחלת נפש? :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
מחלת נפש? :lol:

 

בהחלט.

 

אחד השמות למחלה הזו - אמונה עיוורת.

כתבתי את זה...

 

השלב הבא - אלפא שתוותר על צליל המנוע בכלל. שקט זה דבר נהדר. רעש מפריע להתרכז בנהיגה.

בסה"כ אלפא מייצרת עוד סוג של גולף.

עריכה אחרונה על ידי shayy
הגהה

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)

מהיכרות אישית עם כל הכותבים פה, הם לא לוקים באמונה עיוורת. להיפך, רובם ביקורתיים מאוד כלפי היצרן.

מתחרמנים מהצליל? אוהבים את הסמל? את ההיסטוריה? את היכולות של רוב האלפות?

מוצאים בכל זאת איזשהו ייחוד במוצר, אפילו שהוא ממש ממש דומה עד כדי זהות לגולף? -

כן, למה לא? כולל אותי שהדיילי שלי הוא כבר לא אלפא.

אתה מוזמן להפסיק להשתמש בביטוי הזה, שהיה נכון עד בערך עשור-שניים אחורה.

היה נחמד אם גם שאר המגיבים היו יודעים לסנן את זה מההודעות ולא לירות באוויר "האלפיסטים המכורים האלה" כל פעם

שקצת מגינים על המותג.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

קיבלתי. לא לקחת קשה.

באמת זה כבר לא מה שהיה...

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני לא משוכנע שזה עוד "גולף". מבחינת מראה - שזה גם שיקול - היא עדיפה בכמה רמות. מבחינת מרווח מאחור (למשפחות) - היא נחותה. מבחינת הגה - עדיפה בכמה רמות. צליל? אולי. ניהוג? בטוח. אז אם הבחירה היא בעצם בין רכב משפחתי חביב עם DSG, לבין רכב קצת פחות משפחתי אבל עדיף מבחינת מראה וניהוג, גם הוא עם TCT (שבינתיים לפחות לא סובלת ממחלות ה- DSG7), מבחינתי הבחירה הפעם היתה ברורה. ברור שאשמח לרכב ידני בנוסף לנוכחי.

 

אפרופו DSG7 vs. TCT או אחרים (רנו או קיה, למשל), אני חושב שההשוואה לא ממש הוגנת, משום שאם משווים מול ה- DSG6, התוצאה דומה. מצד שני, אין גולף/A3/לאון/אוקטביה עם DSG6 בטווח המחירים הזה, אלא רק מעל (כאשר בעצם רק אוקטביה 1.8 ולאון 1.8 רלוונטיות מבחינת טווח המחיר/ביצועים).

 

אה, ויש את צ'מפיון כשיקול ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
באמת זה כבר לא מה שהיה...

 

המנטרה הזאת חוזרת על עצמה במבחני דרכים וגם כאן בפורום. כולם מתיימרים להבין אלפא, ערכים אלפיסטיים וכו' כשהפעם האחרונה בה הניחו ישבנם באלפא הייתה אי שם, אם בכלל. שלא לדבר, חלילה, על לרכוש אחת. אבל לדרוש מאלפיסטים דרישות ולהציב להם תנאים לאלפיסטיותם או מהי אלפא אמיתית - משום מה אין בעיה.

 

יש לאלפא מספיק ערכים - פניה לנהג, ספורט מוטורי, עיצוב - כולם נכונים לזמנם. בשנות ה-30 אלפא יצרה מכוניות על בכלל, אז הג'וליה או הספיידר חוטאות למסורת? אפשר להציג דוגמאות כאלה בלי הפסקה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...