Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שכאשר הבריטים כותבים על אלפא רומאו, זה מזכיר מאוד את הכתיבה של "הארץ" אודות נתניהו.

 

מעבר לכך, אם תקרא את כל הכתבה, תראה שיש לא מעט דברים אשר מצאו חן בעיניהם ועדיין נעשתה שם עבודה של הצנעת היתרונות והבלטת החסרונות.

 

נ.ב. אני לא מתיימר להציג את הרכב כמושלם, אך יש כאן חוסר אובייקטיביות מובהק. ייתכן שהכסף של VW מדבר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שמתי לב שכאשר הבריטים כותבים על אלפא רומאו, זה מזכיר מאוד את הכתיבה של "הארץ" אודות נתניהו.

 

מעבר לכך, אם תקרא את כל הכתבה, תראה שיש לא מעט דברים אשר מצאו חן בעיניהם ועדיין נעשתה שם עבודה של הצנעת היתרונות והבלטת החסרונות.

 

נ.ב. אני לא מתיימר להציג את הרכב כמושלם, אך יש כאן חוסר אובייקטיביות מובהק. ייתכן שהכסף של VW מדבר.

 

מדובר בשלושה כתבים שונים, כל אחד עם הדגשים שלו. ויכול להיות שהם שופטים לחומרה כנראה גם בגלל תג המחיר הגבוהה לטענתם.

פורסם

יכול להיות הרבה דברים. העניין הוא שבשורה התחתונה, הציון שהם נותנים לרכב לא ממש משקף את המציאות.

Even though the prospect of owning an Alfa Romeo might hold appeal for some, the Giulietta's downfall comes with its cost. At £25,785, this Sportiva Nav model is priced in the same territory as premium rivals from Audi and BMW, and those models offer a better fit and finish inside, although admittedly in some cases without the added driver engagement of the Alfa.



 

Fans of the brand will seldom care about cabin quality, however, and those opting for a Giulietta will find it an engaging, enjoyable drive with good everyday practicality and great looks. Our advice would be to shy away from the TCT transmission, though, and opt for the manual version instead.

 

^ אז מה שהם טוענים בעצם הוא שהם מעדיפים דשבורד מעט איכותי יותר ומוכנים לתת לרכב ציון מעולה עקב כך, גם אם זה מגיע על חשבון יכולת דינאמית. אובייקטיביות במיטבה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
שמתי לב שכאשר הבריטים כותבים על אלפא רומאו, זה מזכיר מאוד את הכתיבה של "הארץ" אודות נתניהו.

 

מעבר לכך, אם תקרא את כל הכתבה, תראה שיש לא מעט דברים אשר מצאו חן בעיניהם ועדיין נעשתה שם עבודה של הצנעת היתרונות והבלטת החסרונות.

 

נ.ב. אני לא מתיימר להציג את הרכב כמושלם, אך יש כאן חוסר אובייקטיביות מובהק. ייתכן שהכסף של VW מדבר.

 

זה קצת מצחיק, במיוחד שחוו"ד שנכתבת בשרשור נרשמה ע"י שרופי אלפא.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

קראתי אותם הלוך וחזור ובעיני הם מאוזנים ואינפורמטיבים. ממש לא מוטים או חסרי אוביקטיביות צורמת.

לא נהגתי בגרסה המתוחה ולכן יתכן ואני מפקשש מכונית שהיא אכן עילוי.

בכל אופן, אני מאוד אוהב את הג'וליטה. שמת לב שbar72 הגיע למסקנה דומה לשלהם לגבי הגיר?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא כתבתי שהtct פחות טוב מdsg. רק שאני מתגעגע לידני.

קוארו - אני מכיר את נתוני המנוע 1.8t של וואג. בפועל, כשאתה במהירות דו ספרתית ורוצה לעקוף, צריך ללחוץ.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם (נערך)

שאלפא טובה יותר עם ידני...

 

געגוע מתעורר כש...

עריכה אחרונה על ידי shayy
.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נותר רק להצטער על אובדן האופצייה הידנית בתלתן ירוק.

עניין לא מובן,בשוק המכירה העיקרי של הרכב(אירופה),האופצייה הידנית עדיין קוסמת לרבים,ואני מתאר לעצמי שגם בארץ.

לו היום הייתי מתעניין ברכב,העדר תיבה ידנית היה קרוב לוודאי פוסל אותו.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם (נערך)
זה קצת מצחיק, במיוחד שחוו"ד שנכתבת בשרשור נרשמה ע"י שרופי אלפא.

אני לא שרוף אלפא, מעולם לא חשבתי לקנות אחת אפילו, ואני עומד מאחורי הדברים שכתבתי. הרכב טוב, והגיר בסדר (לא בחנתי אותו בפקקים או במסלול, אבל זינוקים בעליה בחיפה הוא עושה בצורה מצויינת) להשוות אותה ללאון אני לא יודע, לא נהגתי על החדשה.

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
נותר רק להצטער על אובדן האופצייה הידנית בתלתן ירוק.

עניין לא מובן,בשוק המכירה העיקרי של הרכב(אירופה),האופצייה הידנית עדיין קוסמת לרבים,ואני מתאר לעצמי שגם בארץ.

לו היום הייתי מתעניין ברכב,העדר תיבה ידנית היה קרוב לוודאי פוסל אותו.

 

העניין מאד מובן. מי שמנהל את קונצרן פיאט קרייזלר חושב שהוא שני לאלוהים, במקרה הרע :lol:

 

לכן האיש חושב שהוא יודע יותר טוב מכולם, עושה שטויות ולאחר מכן נסוג מהן באלגנטיות או משאיר אחרים לעשות זאת בשבילו.

 

פנסי ה-4C הם דוגמה קלאסית. כעת הם סטנדרטיים בגרסה האמריקאית, בקרוב בכולן. למה? כי מרקיונה החליט לחסוך 3 מליון יורו מפרוייקט ה-4C ע"י השימוש בפנסי ה"חצ'קונים". מה קרה בסוף? הביקורות קטלו את ה"חצ'קונים" ואלפא נאלצה להשקיע בפנסים נורמליים...

 

רוצה דוגמה אחרת? הפסקת היצור המוקדמת מדי ל-159, לקראת בואה של הג'וליה, שגם היא נזנחה לטובת פלטפורמת הג'ורג'יו החדשה...

 

ושאלוהים, האמיתי, יעזור לאלפא רומיאו.

 

אגב, הג'ולייטה המתוחה היא באמת מכונית חביבה וזכאית למרבית המחמאות. מחירה, לעומת זאת, נותר הזוי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
נותר רק להצטער על אובדן האופצייה הידנית בתלתן ירוק.

עניין לא מובן,בשוק המכירה העיקרי של הרכב(אירופה),האופצייה הידנית עדיין קוסמת לרבים,ואני מתאר לעצמי שגם בארץ.

לו היום הייתי מתעניין ברכב,העדר תיבה ידנית היה קרוב לוודאי פוסל אותו.

מבאס מאוד.

מצד אחד אין מה לעשות, לשם הולך השוק, רובוטיות מתוחכמות. מצד שני, קיוויתי שאלפא תשכיל להשאיר לחובבים את האפשרות לפחות להמשיך לבחוש והתבדיתי.

פורסם

ייתכן שהוחלט כי הגיר הידני של התלתן היוצאת אינו מתאים למנוע החדש ולאור התוכניות העתידיות שלהם כנראה שגם לא ממש שווה לפתח אחד. במיטו תלתן זה יותר מפתיע.

 

אבל לצערינו הם ממש לא היחידים שלא מציעים תיבת הילוכים ידנית ברכב ספורטיבי ואני לא מדבר על פרארי, פורשה ושות'.

 

------------------------------------------------------------

 

כמה מילים על מערכת המולטימדיה ברכב.

 

לעומת המצב בגרסה שלפני המתיחה, מדובר כמובן על שיפור עצום. המסך אינו ענק, בסה"כ 5'' אך מספק ואם אני לא טועה גם בגולף החדשה תמצאו מסך בגודל דומה. המערכת מגיבה יפה ומסודרת בצורה ברורה למדי (השליטה בפונקציות השונות אינטואיטיבית למדי).

 

הדיבורית עובדת יפה, שומעים טוב מאוד והסנכרון פשוט ומהיר. בנוסף, ניתן להעתיק את ספר הטלפונים וSMS למערכת המולטימדיה, זה מאשר חיוג קולי, אם כי אני מנחש כי המערכת לא מדברת עברית (לא בדקתי גם כי לא רציתי להעתיק את אנשי הקשר שלי וממילא ספר הטלפונים שלי הינו באנגלית).

 

קיימת שליטה קולית המופעלת בלחיצת כפתור (על ההגה) וניתן להורות לרכב להעביר תחנות ברדיו, לנגן שיר אחר או לחייג לאיש קשר כזה או אחר.

** יש לציין כי בניגוד לסמסונג, המערכת כאן הינה חסרת חוש הומור! S**k My D**k לא זוכה לתגובה הולמת. **

 

לסיום, חבל שלא מביאים, לפחות בגרסאות המאובזרות יותר את המסך הגדול יותר, 6.5'', אשר מוסיף ניווט תלת מימד (אם כי לא ברור אם יעבוד כאן בארץ) וחריץ לכרטיס זכרון SD.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...