Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איל, קצת מצחיק מה שאתה אומר - ג'ולייטה טובה דינמית מגולף - אולי בוורסיות הבסיסיות, אבל לא בגרסת ה"קצה". הכתבים המקומיים והכתבים מאירופה טענו שה-GTI MK6 עדיפה על פני ג'ולייטה QV, אז איך אתה טוען אחרת לחלוטין? מעבר לעובדה שה-MK7 GTI זוכה לשבחים רבים (בעיקר עם ה-P Pack) ומדובר בשיפור מהותי בהחלט ביחס לימי העבר של הקונצרן.

 

למען הסר ספק, יש לנו ג'ולייטה 170 TCT במשפחה, היא תחגוג שנה בחודש הבא - וזה בהחלט יופי של אוטו. המנוע נהדר (אותו מנוע שנמצא בפונטו אבארת' בה אני מתנייד לאחרונה), ה-TCT נעימה יותר לשימוש מ-DSG (וכפי שזה נראה עד כה, גם אמינה ממנה מהותית), היא נראית טוב, נוחה בהחלט ויש מספיק מקום.

 

לשלילה אציין את העובדה שהיא מאובזרת בצורה די בסיסית ומעליבה (אין BT מקורי, למשל. בפוקוס הבסיסית יש), מעט יקר והיא לא מהנה לנהיגה כמו דור העבר (147) - וכפי שאמרו לפניי, עושה הרושם שאלפא הפכו אותה לסוג של גולף, ז"א - מוצר פרמיומי מבעבר. עושה הכל בצורה נאותה, רק בלי ה"יותר" של פעם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדיין התיבה הדו מצמדית שעושה את העבודה מצויין ומשאירה אותי כנהג מעורב יותר בנהיגה עצמה מבלי לטעות בהעלאה

או הורדה ולוקחת ביצועים למקסימום!!! (נוהג אני ברכב חזק מאוד מאוד 6 הילוכים מקונצרן VAG ) עדיין בשבוע שעבר

נהגתי ב ABARTH 500 בעלת גיר רובוטי מצמד אחד לנסיעת מבחן והיציאה מהמקום שכנעה אותי (אחרי נסיעה בגיר ידני)

שאם אקנה זה יהיה כמובן רק ידני לי זה הפריע מאוד ונכנסתי לדילמה קשה למרות שבאתי מוכן אך ורק לרבוטי

למרות שחוץ מהיציאה מהמקום הגיר ב 500 עבד יותר טוב ממה שציפיתי ולא התבלבל בכלל.

ואני חובב גדול מאוד של הרובוטי .

סתם חפרתי...נכון?

פורסם
הכתבים המקומיים והכתבים מאירופה טענו שה-GTI MK6 עדיפה על פני ג'ולייטה QV, אז איך אתה טוען אחרת לחלוטין?

 

יכול להיות שיש לו דעה משלו?

 

כבודם של עיתונאי הרכב במקומו מונח, אך מאז שהזדמן לי לנהוג בעצמי במגוון רכבים, גיליתי שלא מעט פעמים המסקנות שלי נוגדות ואף הפוכות לאלה שבמבחני הדרכים.

 

לגבי החסרונות שציינת - לפחות בעניין האבזור החדשה סוגרת את הפינה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

האמת? גם לי מאד הפריע הניתוק הזה שיש ברכבים כמו הג'ולייטה והגולף, האחיזה האינסופית הזאת בלי שום רמז לכלום היא מאד לא לרוחי, אמנם זה יותר מהיר בנורבורגרינג, אבל זה הרב פחות מרגיע אותי בבית אורן, אני מעדיף רכב שעושה רעש וצילצולים במהירות נמוכה + קצת ריח צמיגים ודלק, ולכן גם קניתי אחד כזה, החסרון בא לידי ביטוי כשאני עושה רחובות-חיפה על 120-130, הסל"ד על 3500 במקום 2500, הרעש, המזגן, תנוחת הנהיגה. מה שמתאים לפאן לא תמיד מתאים ליום יום.

ובקשר לצליל אגזוז, זה כבר מזמן לא זה - האלפא של פעם נודעו בזכות הצליל שבקע מהן, היום? הקליאו הזקנה שלי נשמעת טוב יותר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אבל זה לא משהוא ייחודי לאלפא, זו תופעה שחוצה את כל היצרנים שפעם התאפיינו באיזה משהוא ייחודי והיום כולם חותרים למרכז המיין סטרים.

 

פיג'ו לא עושה יותר שילדות מדהימות (למרות שה 2008 שלי היא הפתעה מאוד טובה בתחום).

סיטרואן כבר לא עושים מתלים כאילו אתה ברחפת.

אלפא לא עושה מכונית "לנהג".

וולבו עדיין מייצרים מכוניות בטוחות אבל לא מציעים שום דבר מיוחד שייחודי להם.

פולקסוואגן, על מזבח החדשנות הקריבו את האמינות.

וכו' וכו'

ורק רנו ממשיכה לייצר זבל! :wink::lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

הרעש המיוחד זה כ'שהמנוע מתאמץ - האלפא ג'ולייטה לא מתאמצת היא מושכת ,,:lol:

 

ואם רוצים רעש מיוחד - ב 100S יש שסתום המרכיבים על האגזוז , והוא פותח קצת או סוגר לפי דרישה ויש רעש נחמד .

ו שיטה שנייה ב 10$ בוא אליי , ואני אעשה לך חור באגזוז ויהיה רעש כמו פעם - בעצם ללא חיוב עליי ,

או אני אקליט לך רעש של וום , וואם , על קלטת ות'שים במערכת . ( בשיטה הגרמנית )

 

ושיטה שלישית קופסת ניהול מנוע - מעלה הספק מעל 200 כ"ס וזמינות כוח - ונותת רעש עמוק נחמד -

בחר את הדרוש והמתאים .

 

יש לי שנתיים ג'ולייטה TCT , ואני נהנה ממנה בכל רגע , בעליות בירידות ובמוסך .

ב 95% מהזמן בעיר , או בנסיעות ארוכות , אני רוצה שקט , הגה חמאה , שההילוכים ישחקו ויעברו לבד - ויש את זה בג'ולייטה .

ב 5% מהזמן , אני מעביר ל Dynamic פותח ,, וסוגר ומושך - משחק ידנית עם ההילוכים , הרכב מותח איבריו - ונהנה -

 

מבחינתי - 95% מהזמן אני נהנה ברגוע ולא אלפיסט (נרגעתם :wink: )

- ו ב 5% מהזמן אני סתם נהנה - כן , למי יש בעיה עם זה ,,

 

אייל .

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני לא מסכים.

bmw עדיין ספורטיביים יחסית לסגמנט.

מרצדס עדיין יוקרתי ומפנק.

ה cactus של סיטרואן נראית לי מאוד סיטרואנית.

וולבו משפחתית, איכותית וסולידית.

טויוטה עדיין מקרר...

יש ויש.

emotion of motion

פורסם

לזכות רנו יש להגיד שהם עדיין מייצרים מכוניות שמתחנפות למי שאוהב לנהוג.

לאחר סופשבוע עם ה RS cup החדשה אני יכול להגיד בוודאות שזו אחת ההוט האטצ' הכי טובות שיוצרו בכל הזמנים.

פורסם

לא נהגתי ב CUP 275 (או המתוחה) אבל בזו שבארץ, אין ספק שהיא מספקת יכולות מוחצות.

אחרי שנהגתי ב QV הבנתי שהשאיפה היא VAG. נהגתי ב ST וגיליתי אלפא...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
פיאסטה ST צעצוע נפלא

 

מניסיון?

 

עד כה, אחר שנהגתי בכולן (למעט הקליאו - לבינתיים), אין טובה ממנה בפן הדינמי. גם לא הקופר S החדשה (שהתבגרה ואיבדה לא מעט מהפאן שלה).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)

כמי שממש אוהב את עיצובה של הג'ולייטה וחובב המותג בכלל, חשבתי ורציתי לא פעם לרכוש לעצמי אחת.

הגרסאות ה''פשוטות'' מעולם לא קסמו לי ולעניות דעתי חוטאות לעיצוב הנהדר והייחודי.

בשילוב של מראה נכון ואבזור נאות תמיד רציתי את דגם המילאנו המאובזר.

טרם נהגתי בה או במתחרותיה אך בעיה אחת נותרה בעינה מבחינתי והיא עניין המחיר למול התמורה.

בכל פעם שאני שוקל את האופציה הזאת עולה בפניי אותה בעייה! לאון fr הזהה ברמת האבזור לג'ולייטה מילאנו עולה באזור ה 167K לפניי הנחות, בעוד ג'ולייטה מילאנו מגיעה לכ 223K לפניי הנחות!

היש הצדקה לשלם פער מחיר כה משמעותי? במה ובכמה אם בכלל עדיפה הג'ולייטה על פניי הלאון? ואני לא מתכוון לעיצוב כמובן...

אגב...גם בימיי המכירות של אלפא, הדגם הבסיסי של הג'ולייטה שיסלחו לי כולם נראה כמו רכב ליסינג מסכן עדיין עולה כמה אלפים יותר מהלאון...גרסת הגימור האמצעית באלפא עדיין עולה כמעט 30K יותר...:|

עריכה אחרונה על ידי gtv11636
פורסם
איל, קצת מצחיק מה שאתה אומר - ג'ולייטה טובה דינמית מגולף - אולי בוורסיות הבסיסיות, אבל לא בגרסת ה"קצה". הכתבים המקומיים והכתבים מאירופה טענו שה-GTI MK6 עדיפה על פני ג'ולייטה QV, אז איך אתה טוען אחרת לחלוטין? מעבר לעובדה שה-MK7 GTI זוכה לשבחים רבים (בעיקר עם ה-P Pack) ומדובר בשיפור מהותי בהחלט ביחס לימי העבר של הקונצרן.

 

מעולם לא התייחסתי ל- QV ולא השוויתי ל- GTI... איפה ראית את זה? [בלי קשר, ההגה עדיף אפילו על זה שהיה לי ב- GTI, לטעמי האישי]

 

למען הסר ספק, יש לנו ג'ולייטה 170 TCT במשפחה, היא תחגוג שנה בחודש הבא - וזה בהחלט יופי של אוטו. המנוע נהדר (אותו מנוע שנמצא בפונטו אבארת' בה אני מתנייד לאחרונה), ה-TCT נעימה יותר לשימוש מ-DSG (וכפי שזה נראה עד כה, גם אמינה ממנה מהותית), היא נראית טוב, נוחה בהחלט ויש מספיק מקום.

 

הוא שאמרתי, ואני שמח שאנחנו מסכימים :-)

 

לשלילה אציין את העובדה שהיא מאובזרת בצורה די בסיסית ומעליבה (אין BT מקורי, למשל. בפוקוס הבסיסית יש), מעט יקר והיא לא מהנה לנהיגה כמו דור העבר (147) - וכפי שאמרו לפניי, עושה הרושם שאלפא הפכו אותה לסוג של גולף, ז"א - מוצר פרמיומי מבעבר. עושה הכל בצורה נאותה, רק בלי ה"יותר" של פעם.

 

הבה נראה: יש חיישני תאורה, יש חיישני גשם, יש העברת הילוכים מאחורי ההגה (פלאפים), יש מיזוג לאחור (והרבה יותר יעיל מאשר כל VAG), יש שליטה מההגה על המערכת, וכו'. אתה צודק שאין (בדגמים הקודמים, כמו שלי) BT מקורי. אבל, צריך להשוות תפוחים לתפוחים: ראשית, גם בגולף הקודמת לא היה. שנית, למיטב ידיעתי לא כל מה שפירטתי מופיע בפוקוס שבחרת להשוות אליה..., מה שגם שהפוקוס: עגלה, הגיר שלה דפוק ודופק, יש עוד 1000 כמוה (או מיליון, לא שמתי לב ;-) ), היא יותר צפופה מהג'ולייטה, ובכלל - לא אותו סגמנט. ועוד מילה לגבי ה- BT, נכון שזה לא אידיאלי, אבל היבואן התקין תחליף, שומו שמיים - גם וולבו היו ככה בדגם הקודם, לא להאמין... תשווה ג'ולייטה לדברים רלבנטיים מבחינת תקציב ויכולות. פוקוס 1.6 טרנד? גם ל- I10 בטח יש BT. מה הקשר?

 

בקיצור - לקחת את העובדה שהדגם הקודם לא היה עם BT מקורי ועל בסיס זה קבעת שהיא מאובזרת בצורה מעליבה ובסיסית (?)... בחיאת. אולי תגיד להורים להחליף הפעם לאלפא - כי כבר יש לה BT מקורי ואפילו מסך מגע, ותסביר לנו למה היא עדיפה? ;-) [הכל באהבה, לא לדאוג]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בכל פעם שאני שוקל את האופציה הזאת עולה בפניי אותה בעייה! לאון fr הזהה ברמת האבזור לג'ולייטה מילאנו עולה באזור ה 167K לפניי הנחות, בעוד ג'ולייטה מילאנו מגיעה לכ 223K לפניי הנחות!

 

מצד אחד, אתה צודק שפער של 50 אינו מוצדק (שים לב שגם אצל סמלת תוכל להתמקח). מצד שני, אחרי שאשתי ראתה במקרה את הסוף של מהיר ועצבני האחרון... היא, לפחות, מבחינה את הפער ;-) בחיאת הלאון כזו מכוערת שזה לא ייאמן, מזכירה לי קרטון ביצים. מה שכן - תמורה נהדרת לכסף ביחס לרכבים אחרים והמלצתי לחבר שחיפש לרכוש לעצמו גולף - שפשוט יקנה לאון... [או סיד]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מניסיון?

 

 

לא בארץ.

 

לא מסכים שאין טובה ממנה. ממליץ לך לנסות פעם CUP ופוקוס ST. תגלה עולם.

פשוט ניתן להשתעשע איתה בתנאים זמינים. אחרות לפעמים מהירות או אוחזות מדי.

 

נראה לי שהיא הדבר שהכי חסר פה בארץ. היא ממוצבת בול לאוכלסיה שבדרך כלל מחפשת את זה והמחיר אמור להיות שפוי.


×
×
  • תוכן חדש...