Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש עליו סמל של אלפא. זה כמעט כמו BADGE של פאביה.

 

תודה על התשובה העניינית והמפורטת, אם זה קרוב לפביה אז באמת לגולייטה יש הגה מטורף.

פורסם

רמת הגימור הבסיסית של הג'ולייטה המוצעת במחיר התחלתי של כ 155K ממש לא מעניינת אותי! מדובר ברכב ברמת גימור ואבזור של רכב ליסינג והתוצאה כעורה במיוחד לטעמי.

רמת הגימור האמצעית סבירה אך לא מעבר לכך, ורק בדגם המילאנו אתה מקבל אבזור מלא ומראה הולם ומרשים (לטעמי) מה גם שזהו הדגם היחיד אותו ניתן להשוות ללאון FR מבחינת אבזור.

את הלאון ניתן לקבל בימיי מכירות במשהו כמו 155K במקרה הטוב ביותר כולל הכל! ג'ולייטה בסיסית נמכרת בימיי המכירות ללא טרייד אין במעל 160K "על הכביש", מחירה המלא של המילאנו הינו 223K "על הכביש" משמע אומר מעל 200K גם בהנחה המטורפת ביותר שתקבל, אז הפרש של 50K ואף יותר כפי שכבר כתבתי.

אגב, כתב פה מישהו ובצדק לדעתי שבמחירה הנוכחי של הג'ולייטה מילאנו TCT 1400 יהיה ניתן ככל הנראה לרכוש בקרוב את הלאון קופרה, וזה כבר שם את הג'ולייטה בסימן שאלה עוד יותר גדול ובבעייה רצינית אף יותר מבחינת תמחור.

אני מאוד אוהב את האוטו הזה אבל המחיר ההזוי שלו ממשיך להרחיק אותי ממנו...:|

פורסם

אין ספק שתמחור הגולייטה בגרסאות המאובזרות איננו הגיוני.

נוצר מצב שההפרש בין מילנו tct לתלתן ידנית דור ראשון הוא סביבות 15k.

במחיר של מילנו יש כבר מתחרות מאד טובות,וולוו ביצעו מהפכה במחירון bmw ועוד.

עם כל אהבתי למותג וליבואן שאנ מחזיק3 רכבים שלו,צריכים לעשות משהו עם המחיר.

התלתן דור שני תגיע רק אוטומית מה שוודאי גם יקפיץ את מחירה או ידלל את אבזורה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

RS

הבנתי שנהגת רק רציתי לציין שהיא פשוט יותר ...הרבה יותר מהגוליטה גם בהיגןי גם באחיזה והרבה יותר בפאן אפילו שהיתבגרה

ונהייתה פחות (לדעתי גם נותנת בראש חזק ותיקח קונים ל VAG GOLF GTI)

חדה מהדגם הקודם וגם גדלה קצת מה שמעמיד אותי קקונה פוטנצאלי מתלבט בן הדגמים האלה ולא דיברתי על האברת 500

כי היא הרבה יותר קטנה ׁ(לא משווה בגלל הגודל אבל יותר מהנה מהגולייטה). והפיאסטה ST לא מגיעה בייבוא סדיר ואי אפשר לעשות נסיעת מבחן אז בכלל לא מכניס אותה

לאיזו שהיא השוואה. הלוואי והיה אפשר ...יכול מאוד להיות שלפי מה שכתוב בנט שזה הרכב הבא שלי .אבל בלי נסיעה היא לא ברשימה שלי.

הייתי מת לנסיעה ב ST יכולה להיות הפיבוריטית שלי.

פורסם
תודה על התשובה העניינית והמפורטת, אם זה קרוב לפביה אז באמת לגולייטה יש הגה מטורף.

 

זה בעיקר עניין של טעם. לטעמי להגה יש משקל עדיף ואני מרגיש בטוח יותר איתו בפניות מהירות וצפופות. לגבי מה הוא משדר, אם הוא אילם או פיתום, את זה אני כבר משאיר לביקורות...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם (נערך)
הייתי כבר לוקח את האסטרה GTC ונשאר עם :

 

1. 40K ש"ח עודף.

2. אוטו יפה, אבל הפעם באמת, לא בכאילו.

לא תגיע רחוק עם הסבוניה המנופחת יתר על המידה הזו. אה...אבל זה אופל, הבנתי את העניין.

 

התילתן גרועה ויקרה, כמעט כל המתחרות שלה עדיפות עליה.

 

ה 170 כבר יותר אטרקטיבית מול המתחרות אבל מתומחרת גבוה כחדשה, והאחריות קצרה.

התלתן אכן לא נמצאת בפסגה מבחינה דינאמית, אך היא רחוק מלהיות גרועה. האחריות שלה ממוצעת בסגמנט.

 

רמת הגימור הבסיסית של הג'ולייטה המוצעת במחיר התחלתי של כ 155K ממש לא מעניינת אותי! מדובר ברכב ברמת גימור ואבזור של רכב ליסינג והתוצאה כעורה במיוחד לטעמי.

רמת הגימור האמצעית סבירה אך לא מעבר לכך, ורק בדגם המילאנו אתה מקבל אבזור מלא ומראה הולם ומרשים (לטעמי) מה גם שזהו הדגם היחיד אותו ניתן להשוות ללאון FR מבחינת אבזור.

את הלאון ניתן לקבל בימיי מכירות במשהו כמו 155K במקרה הטוב ביותר כולל הכל! ג'ולייטה בסיסית נמכרת בימיי המכירות ללא טרייד אין במעל 160K "על הכביש", מחירה המלא של המילאנו הינו 223K "על הכביש" משמע אומר מעל 200K גם בהנחה המטורפת ביותר שתקבל, אז הפרש של 50K ואף יותר כפי שכבר כתבתי.

אגב, כתב פה מישהו ובצדק לדעתי שבמחירה הנוכחי של הג'ולייטה מילאנו TCT 1400 יהיה ניתן ככל הנראה לרכוש בקרוב את הלאון קופרה, וזה כבר שם את הג'ולייטה בסימן שאלה עוד יותר גדול ובבעייה רצינית אף יותר מבחינת תמחור.

אני מאוד אוהב את האוטו הזה אבל המחיר ההזוי שלו ממשיך להרחיק אותי ממנו...:|

אבזור משפיע על עיצוב הרכב? זה חדש. שמע, אם היא מכוערת בעינייך בגרסה הבסיסית, היא תשאר כזו גם אם תוסיף לה המון אבזור.

 

רמת הגימור האמצעית, טוריסמו, היא המקבילה לזו של הלאון ואתה מוזמן לבחון את המפרטים - אני בטוח שאתה יודע היכן למצוא אותם.

 

סמל"ת מציעים כעת, במסגרת ימי מכירות, טרייד אין במחיר מחירון ואני חוזר: טרייד אין במחיר מחירון (פשוט רשמתי זאת מקודם, כנראה שפספסת) והנחה יפה על הרכב עצמו. לקבל מחירון על לאון (במקרה שלך) שווה הרבה מאוד כסף. לגבי הקופרה, שוב, הג'ולייטה לא מתחרה בקופרה ולמען האמת אני גם לא רואה סיבה לקנות את הקופרה כשיש מגאן או פוקוס.

 

בקיצור, הפער עומד על כ20K ש"ח ותמורתו תקבל רכב נוח יותר, יותר מתנהג ויבואן שנותן שירות משמעותית טוב יותר מזה שתקבל אצל צ'מפיון (אה וגם גיר שעובד תקבל). אישית, לא ממש מעניין מה תבחר לרכוש, אם בכלל, רק להפוך את השיקולים והרצונות שלך לבעיית הכלל זה לא לעניין. זה שאתה רוצה מושבי עור (איכותיים וכאלו שהלאון יכולה רק לחלום עליהם) וגג שמש כפול בחינם, זו בעיה שלך.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

התלתן אכן לא נמצאת בפסגה מבחינה דינאמית, אך היא רחוק מלהיות גרועה. האחריות שלה ממוצעת בסגמנט.

 

הכל שאלה יחסית.

בקטגוריה שלה יש את הGTI, ST, RS - איפה לדעתך היא ממוקמת דינאמית? אם שכחתי אופציה, נא הוסף.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
רמת הגימור הבסיסית של הג'ולייטה המוצעת במחיר התחלתי של כ 155K ממש לא מעניינת אותי! מדובר ברכב ברמת גימור ואבזור של רכב ליסינג והתוצאה כעורה במיוחד לטעמי.

 

לא הגזמת בכלל... מה חסר שם בדיוק שזה נדמה בעיניך לרכב ליסינג? [אגב, אני יכול לומר לך מה לי היה חסר: הפדאלים מאחורי ההגה. בלי זה, אני לא מבין איך אפשר לרכוש היום רכב עם אספירציות חצי ספורטיביות שאינו ידני]

 

אני מאוד אוהב את האוטו הזה אבל המחיר ההזוי שלו ממשיך להרחיק אותי ממנו...:|

 

טוב, על המחיר אין לנו ויכוח ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לא תגיע רחוק עם הסבוניה המנופחת יתר על המידה הזו. אה...אבל זה אופל, הבנתי את העניין..

 

לא הבנת כלום!

 

1. להבדיל מכבודו, למרות שאני חובב אופל, אני מספיק ישר עם עצמי ועם המותג בשביל שאני לא אחשוב שכל מוצר שהיצרן מייצר הוא פסגת המוטוריקה העולמית.

2. האיזכור של ה GTC הוא אך ורק בסעיף העיצוב שלטעמי הוא יפייפה. אתה רוצה לקרוא לזה סבוניה מנופחת? מצידי תקרא לזה ויברטור מצומק, ממש מעניין אותי.

שוב, להבדיל ממך, אני לא לוקח את זה אישית, אני לא נצר למשפחת אדם אופל, אין לי מניות בחברה ולא ממש מעניין אותי אם "פוגעים בכבוד המותג".

3. אני ממש לא חושב שאני אשאר מאחורה עם ה"סבוניה המנופחת", ראש בראש עם הגולייטה הבסיחסית שגם ממנה, אני נשאר עם 15K ש"ח עודף אז תזלזל עד הירח, ממש לא מפריע לי, אבל עדיף שיהיה איזה בסיס מוצק לזלזול, בינתיים, אין!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא הבנת כלום!

 

1. להבדיל מכבודו, למרות שאני חובב אופל, אני מספיק ישר עם עצמי ועם המותג בשביל שאני לא אחשוב שכל מוצר שהיצרן מייצר הוא פסגת המוטוריקה העולמית.

2. האיזכור של ה GTC הוא אך ורק בסעיף העיצוב שלטעמי הוא יפייפה. אתה רוצה לקרוא לזה סבוניה מנופחת? מצידי תקרא לזה ויברטור מצומק, ממש מעניין אותי.

שוב, להבדיל ממך, אני לא לוקח את זה אישית, אני לא נצר למשפחת אדם אופל, אין לי מניות בחברה ולא ממש מעניין אותי אם "פוגעים בכבוד המותג".

3. אני ממש לא חושב שאני אשאר מאחורה עם ה"סבוניה המנופחת", ראש בראש עם הגולייטה הבסיחסית שגם ממנה, אני נשאר עם 15K ש"ח עודף אז תזלזל עד הירח, ממש לא מפריע לי, אבל עדיף שיהיה איזה בסיס מוצק לזלזול, בינתיים, אין!

1. שמע, גם מטורף לא יחשוב שאופל נמצאים בפסגת המוטוריקה העולמית, וגם אלפא לא.

2. כפי שזכותך להביע את דעתך על עיצוב כזה או אחר, גם לי שמורה הזכות, נכון? בכל אופן זה ויכוח חסר מטרה. אתה יודע, על טעם ועל ריח...

3. אם אנחנו מדברים על תזוזה, אז אתה תשאר מאחור, בכל מצב. ואגב, אם אנחנו מדברים על תמחור, אז אאל"ט קיימת עוד אופל בתמחור סופר קורץ, הלא היא הקסקדה.

 

נ.ב. אני עדיין מנסה לאסוף את השברים של כבודי, סליחה, כבודה האבוד של אלפא רומאו (בעצם זה אותו דבר, אם הפעם הצלחתי להבין את תחכומו האדיר של הוד רוממותו) אשר רוסק במתקפה אימתנית של באגירה האיום, אך יש סימנים של תקווה. :wink:

נ.ב.2. מדוע נהיית כה רציני לפתע? Opel-Nerve?

 

הכל שאלה יחסית.

בקטגוריה שלה יש את הGTI, ST, RS - איפה לדעתך היא ממוקמת דינאמית? אם שכחתי אופציה, נא הוסף.

במשבצת של הGTI, לצערינו. נותר רק לקוות שמחליפתה תהיה יותר אלפא ופחות VW.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

ה GTI טובה משמעותית מהג'ולייטה תילתן. בכל אספקט (חוץ מהעיצוב כמובן). גם בניהוג וגם בפרקטיות.

 

אתה יכול לקרוא את ההודעות שלי מלפני כמה שנים, תמיד פנטזתי על הג'ולייטה תילתן, עד שנהגתי על אחת.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

1. אם מדובר על הנאה מנהיגה, אז כמובן שהעניין סובייקטיבי. אם מדובר על מי מהיר יותר (גם בכבישים טכניים), אני אקפיץ עליי (בכיף) את כל חובבי אלפא ואטען שלכל דגם של ג'ולייטה יש אסטרה מהירה ממנה!

 

2. סליחה אם טון ההודעה הקודמת שלי היה כוחני מידי, לא הייתה חו"ח כל כוונה לפגוע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

...גם בתחושת האיכות.

מצטרף לדעה. לאחר שנהגתי בהן.

 

התייחסות לתגובת אינפינטי

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

8 עמודים ואין ספור מילים, והכל על מה ?

על עוד פרשנות לגולף, ותו לא.

כל הכבוד לקונצרן VAG שמשנת 74' מכתיב את הטון בפלח השוק הנמכר ביותר באירופה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...