Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חשבתי שכתבתי את זה, פעם, פעמיים... עשר.

אם זו לא מכונית לנהג, אז לקנות את הגירסה הזולה יותר. מקסימום לחזק קצת את המנוע.

איש הישר בעיניו יעשה.

רכשתי את גרסת התלתן לפני יותר משנתיים,מודה ומתוודה שאינני לוקח אותה לקצה בכל נסיעה,אם להודות על האמת כמעט ואיני מתגרזן עם הרכב,אני מקווה שזה בסדר ולא ירגמו אותי באבנים.

מי שירכוש את התלתן החדשה יעשה זאת מהסיבות שאנשים מסויימים רכשו ורוכשים גולףGTI,יותר בתור רכב מאובזר,יש שיאמרו פוזאיסטי״,ולא תמיד משום שהוא נהג מחונן.

Falou,מסכים איתך שמי שלא חייב את סמל התלתן על הכנף יוכל לרכוש את ה170כס מאובזרת לחלוטין ואף יוכל להתכבד בגיר ידני ולא לנהוג על רכב אוטומטי שמבחינת אנשים מסויימים ואני בתוכם מהווה פגיעה בחוויה,ולהשאיר ממון רב בכיסו לעומת המחיר של גרסת התלתן.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שי, ההחלטה של חובב הגה תהייה תלויה בכל מיני פרמטרים, ביניהם הרמה שלו כנהג. אני מגדיר את עצמי כחובב הגה. עם יד על הלב? לא בטוח שהייתי בהכרח שם לב להבדלים דינאמיים בין הג'ולייטה לבין שתי המתחרות שהזכרתי. אני חייב להגיד שאני גם יכול להסביר מה אני חש בזמן נהיגה במכונית כזו או אחרת, אבל חלק ניכר מהמשפטים בביקורות הרכב השונות לעיתים עדיין מרגשים לי סתומים וחסרי משמעות אמיתית, כמו בביקורות שיש לפעמים על אומנות או אוכל או כל דבר אחר.

 

עופר, כן, נהג טוב באמת, שרוצה לנצל את הרכב שלו עד תום ולנהוג ממש, יעדיף את הפורד או את הרנו או אולי דברים אחרים. אני בטוח שאם יש כזו הסכמה רחבה בקרב המבקרים, אפשר להסיק שהג'ולייטה פחות טובה כמכונית נהיגה מהמתחרות. אבל יש גם אנשים שהם לא נהגים טובים, אלא סתם חובבי רכב שלא יודעים לנהוג ממש טוב, והם דווקא עלולים לחשוב שהג'ולייטה טובה יותר ושווה את הכסף, גם אם זה לא נכון מבחינה אובייקטיבית. הנקודה היא שלא צריך להיות שחצן בשביל זה. מספיק סתם להיות נהג פחות טוב, שיותר מתחבר לאלפא מכל סיבה שהיא בעולם.

הביקורות שאתה נהנה להתבסס עליהן מכוונות לקהל יעד מסויים, אבל המשתייכים לקהל יעד זה הם לא היחידים שקונים רכב "עאלק ספורט" (או איך שלא קראת לזה) או ספורט באמת.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
שי, ההחלטה של חובב הגה תהייה תלויה בכל מיני פרמטרים, ביניהם הרמה שלו כנהג. אני מגדיר את עצמי כחובב הגה. עם יד על הלב? לא בטוח שהייתי בהכרח שם לב להבדלים דינאמיים בין הג'ולייטה לבין שתי המתחרות שהזכרתי. אני חייב להגיד שאני גם יכול להסביר מה אני חש בזמן נהיגה במכונית כזו או אחרת, אבל חלק ניכר מהמשפטים בביקורות הרכב השונות לעיתים עדיין מרגשים לי סתומים וחסרי משמעות אמיתית, כמו בביקורות שיש לפעמים על אומנות או אוכל או כל דבר אחר.

 

 

יש בעיה בנושא הגדרות - חובב רכב, חובב הגה, חובב דוושה... גם אם משתמשים בהגדרה המדוייקת, עדיין באופן יחסי זה לא מעיד כמעט כלום.

 

יחד עם זאת, נהגתי בשלושתן בסמיכות. זמן קצר יחסית עם כל אחת (שעה+) במסלול שאפשר לי להציף הבדלים משמעותיים מבחינתי. אם תקרא את השרשור שבו בחרתי ב ST תראה שהוצאתי איתה זנב בנסיעת מבחן. ה CUP השאירה אותי הלום כשבוע והאלפא אכזבה בתנועה. אני ממש לא נהג מבחן או מתקרב ליכולות ביטוי וללא ספק ליכולות נהיגה בפועל שחלק מהחברים פה ניחנו בהן, אבל הנחיתות שלה בלטה מאוד. באופן אישי, אם לי בהתנסות כה קצרה זה בלט, אני נוטה להאמין שמי שלא ישים לב להבדלים האלו, פשוט קונה מסיבות של פוזה.

במקרה הזה, אני בכלל לא פוסל אותה או כל רכב אחר. בעניין הזה יש כבר לוגיקה אחרת. העלה הירוק על הכנף שווה לאנשים 60 אלפיות כמו סמל של פראדה על משקפיים או כל מחלה אחרת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
Adi89 איך אתה מתרשם מאבזור הרכב,מה כלול באבזור,והאם הכיוון הוא למכור את ה159 או להשאר איתה כרגע?

 

היי יניב, רכב המבחן הגיע עם מושבי עור בצבע חום, מאוד נוחים, מערכת מסך עם uconnect מקורית של אלפא(סוף סוף), המסך דיי קטן.

8 חיישנים, 4 מאחור ו-4 מקדימה, הג'אנטים האהובים בצורת פרסות של אלפא, שני גגות נפתחים ליושבים מקדימה ומאחורה וזהו פחות או יותר.. לא משהוא מיוחד במיוחד.

הכיוון להישאר עם ה-159, הגו'לייטה לא ממש מתקרבת אליה לצערנו.. אולי בגלל שיש לנו את גרסאת ה3.2 Q4 השוני כ"כ מורגש.. תאמת שאנחנו כבר מספר שנים מחכים למחליפה של ה-159, הג'וליה אבל אף אחד לא יודע אם ומתי תצא

פורסם (נערך)

לא רק סמל של פראדה.

אני אוהב את האלפא שלי . היא לדעתי הרכב היפה ביותר והמעוצב ביותר בקטגוריה שלה (טוב, יש שם רק לאון...). אני "מת" לרכב כזה עם כוח כמו שהיה לי ב- GTI. לא שחסר ב- 170, אבל נו, טוב, התרגלתי ליותר :-) וחסר לי קצת כח מתחת ל- 2000 סל"ד. אפשר לפתור בקופסא/צ'יפ, אבל המחלה שלי של החלפת רכבים דוחקת בי כבר למשהו דומה אך שונה.

המרווח מאחור לא משהו עבור הילדים, ובכל זאת הם מעדיפים אותה על הקורולה. חינוך טוב ;-) בחמש דלתות, יש ST (צפופה גם היא וידנית - ומשום שאשתי גם נוהגת - היא מעדיפה אוטומט/DSG/TCT) ויש GTI. אין CUP למרות שהיא היפה מכולן לטעמי. כפי שידוע לכל (כמעט) צ'מפיון לא אופציה עבורי כרגע, ובכל מקרה, ה- GTI נראית כמו גולף שהדביקו לה מדבקה שחורה על הגג (ראיתי היום פולו TSI עם מדבקה כזו - נראה אותו דבר...). אולי זה הפריע לי גם בקודמת, והאלפא היא סוג של קטרזיס. אני עומד בגינה ומסתכל על הרכב. נו שוין. אשתי מבינה שזה אבוד. לילדה שלי קוראים עלמה, פעם קראתי לה אלפא :-) טעיתי רק בהברה אחת...

בקיצור, יש עוד סיבות, מעבר לניהוג נטו. רובן פרסונליות. סובייקטיביות לחלוטין. אגב, מאוד אהבתי את ה- ST, וגם את ה- RS. מאוד.

פאלו, בגדול, צודק. עדיף לקחת את ה- 170 ולשים צ'יפ. לשלם 50K על סמל תלתן זה מיותר לחלוטין. לי, על כל פנים, ממילא אין את ה- 50K הנוספים האלה כרגע... אבל זה לא אומר שאם היו לא הייני קונה :-)

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אבל יש גם אנשים שהם לא נהגים טובים, אלא סתם חובבי רכב שלא יודעים לנהוג ממש טוב, והם דווקא עלולים לחשוב שהג'ולייטה טובה יותר ושווה את הכסף, גם אם זה לא נכון מבחינה אובייקטיבית. הנקודה היא שלא צריך להיות שחצן בשביל זה. מספיק סתם להיות נהג פחות טוב, שיותר מתחבר לאלפא מכל סיבה שהיא בעולם.

 

אתה לא ירדת לסוף דעתי.

 

שחצן הוא מי שיכול לחשוב שכל הבוחנים הללו טועים, והרכב בעצם מצויין כמכונית נהיגה.

הנקודה נשארת זהה, התלתן יקרה בהרבה, בלי להציע תמורה. זה שמישהו עלול לקנות אותה... זה לא נורא ואיום לקנות מכונית שהיא תמורה לא טובה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פאלו, תמורה היא משהו די אינדיבידואלי לדעתי, יש שהתמורה לכסף מבחינתם זה זמן מסלול ויש כאלו שמבחינתם זה הלוק והשיק.

מכונית זה לא משהו שאפשר להעריך מספרית כמכלול, לא באופן גורף.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
פאלו, תמורה היא משהו די אינדיבידואלי לדעתי, יש שהתמורה לכסף מבחינתם זה זמן מסלול ויש כאלו שמבחינתם זה הלוק והשיק.

מכונית זה לא משהו שאפשר להעריך מספרית כמכלול, לא באופן גורף.

 

מה הטעם להעלות שוב נקודה שכבר התייחסתי אליה?

 

אני גם לא מבין את האמירה שזה "אינדיווידואלי".

אם הכל אינידיווידואלי, זה אומר שאין איכותי יותר או פחות, תמורה טובה יותר או פחות?

 

לא.

 

יש איכות אובייקטיבית, לא הכל סובייקטיבי, ויש תמורה טובה יותר ופחות, גם אם יש מי שלא נותן לעובדות לבלבל אותו, זה לא אומר שיש לו קייס.

אם התלתן עולה עוד 70 אלף ש"ח ובתמורה מקבלים מכונית יותר חזקה, אבל שמתנהגת פחות טוב, שיקום מי שחושב שזה שווה את הכסף!

מה הטעם בעוד כח אם בין כה וכה מדובר במכונית שלא מתגרזנת היטב?

בשביל להאיץ באיילון?!

אם חסר קצת כוח בגירסת ה-170 כ"ס, אפשר לצ'פפ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני עם פאלו האמת. לא רואה הצדקה לג'ולייטה תלתן מול התחרות.

 

מי שמכיר אותי יודע שאני מכור לאלפא שלי אבל בהיצע העדכני הקיים היום, צר לי, התלתן לא מנצחת בשום קטגוריה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אתה לא ירדת לסוף דעתי.

 

שחצן הוא מי שיכול לחשוב שכל הבוחנים הללו טועים, והרכב בעצם מצויין כמכונית נהיגה.

הנקודה נשארת זהה, התלתן יקרה בהרבה, בלי להציע תמורה. זה שמישהו עלול לקנות אותה... זה לא נורא ואיום לקנות מכונית שהיא תמורה לא טובה.

כן, עם זה אני בהחלט מסכים, וגם עם מה שכתבו שי ונהג מתחיל.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
...

שמע אתה חם מזג...

לא אמרתי שהרכב טוב יותר או פחות טוב, סך הכל טענתי שיש מי שהעיצוב שבה את ליבו ועל הZ שלו הסיבובים, אה והוא גם רוצה את הגרסה הכי מפוארת. למה? ככה.

 

אמנם דילגתי על כמה עמודים בשרשור, כי לדעתי הוא הפך מעייף, אך אני בטוח שהנושא כבר עלה, ולכן אין באמת סיבה להיכנס לזה שוב.

הכי חשוב, keep calm and carry on.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אולי כדאי להוסיף, אחרי שכמובן גובש קונצנזוס על עליבותה של הג'ולייטה דנן, שאולי כדאי לפני הכרזה על מכונית כלא ראויה למאכל להתבסס יותר על נסיון אישי וקצת פחות על נסיונם של אחרים, אפילו כאלו שהם עיתונאי רכב מומחים. ולא שאין משהו באמירה שישנם מדדים אובייקטיביים שאינם נדרשים לבחינה אישית, אבל זכורה למשל התלתן ( דור אחד אחורה כנראה ), שעשתה זמן מצוין עד מפתיע בנירנבורינג, ענין אובייקטיבי למדי כידוע, מה שלא הפריע ל"חובבי" אלפות לסוגיהם לספר שמהירות זה לא הכל.

וזה מצטרף לדעתי אל מה שכל חובב רכב עם מעט נסיון בנהיגה במכוניות שונות, צריך אולי לאמץ והיא הידיעה שלחיבור האישי של מישהו עם האוטו, גם בפן הספורטיבי כמובן יש חשיבות מעבר לנתונים היבשים. יש כאלו שיאהבו מאוד את המשקל של ההגה באוטו הזה או את האופן בו הוא מעביר משקל בפניות, אפילו את האחיזה הטובה בישבן המאוד פרטי בסיבוב מהיר, גם אם אלו לא מגובים במספרים או בנתונים ( שכאמור מהדוגמה עם התלתן בגרמניה לא אומרים הכל ).

רוצה לקטול משהו ? בכיף, לפחות תעשה את זה אחרי סיבוב באוטו ולא ברשת.


×
×
  • תוכן חדש...