Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז היום קיבלתי את הג'ולייטה החדשה בגרסאת מילאנו לבדיקת התאמה.

קשה מאוד לרדת מ-159 3.2 לג'ולייטה, למרות שהרכב מרגיש מאוד נכון ובשל והכל נראה ומרגיש טוב יחסית היא מרגישה לי הרבה יותר פשוטה מה-159, אם זה באיכות חומרים בפנים, אם זה בכוח המנוע אשר משמעותית עם פחות מחץ, הרכב מרגיש טוב על הכביש, בידוד הרעשים לא רע אם כי לא מצטיין, כוח אין בכלל עד ל2,000 סל"ד וגם כאשר הטורבו במלוא הספיקה עדיין אין את המשיכה שיש לנו ב159, מבחינת יציבות בסיבובים היא מעולה, ממש מרגיש כאילו היא יושבת על מסילה, כמו כן הבלמים הרבה יותר טובים מה-159 ומשרים תחושת בטחון, הגיר הרובוטי עובד טוב, לא מדרדר בעליות חדות גם כן והחלפות ההילוכים מהירות, אולי אני אתחבר יותר לגרסאת התלתן מי יודע...

photo.jpg

  • תגובות 179
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתם בתקציב של התלתן... בידקו אופציות נוספות...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

נהגת ב GTi?

סדרה 1?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מה למשל?

 

 

אין שום סיבה לבחון אלפא דווקא כי יש לך אלפא. יש מעט מאוד קשר בין ה-159 לגו'לייטה.

אם אתה מחפש מחליפה ביצועיסטית לאלפא שלך, G37 היא רעיון מעניין.

אם אתה מחפש לעבור למשהו יותר ספורטיבי: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?533424-%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C-%D7%A9%D7%91%D7%AA-%D7%A2%D7%9D-%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%94-%D7%90%D7%97%D7%AA-%D7%95%D7%9E%D7%92%D7%90%D7%9F-RS-Cup

 

הג'ולייטה תלתן נקטלת לאורך ולרוחב, ואם כולם אומרים, כנראה שזה נכון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא מעט עוברים מ-159 ל-G37, רכב מאד מסקרן.

 

לגבי כולם אומרים וזה נכון - תזכור מה כולם אומרים על ישראל בעולם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

פוליטיקה זה עניין של ערכים ותרבות.

רכב זה עניין הרבה יותר אובייקטיבי.

 

אני עדיין מחכה לשמוע איזה רכב נקטל ב-5 מגזינים שונים, ודווקא אתה מצאת שדעתך הפוכה לגמרי ("180 מעלות").

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עדי - פתח שרשור מתאים. יהיה מעניין...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני מעריך שהרבה כי נגמרו לסמל"ת השוקולדים ללקוחות :grin: ואז הדיון ננעל .

 

לא קיבלתי שוקולד , ואני שוקל לבצע טרייד-אין , ואז לקנות את הג'ולייטה שלי מהם בחזרה .

זה נחשב כקנייה במבצע :wink: ואני אקבל שוקולד .

מנגד היום - ב בן-גוריון הנמל , לא היוניברסיטי , קניתי 3 שוקולדים של טעמי במבצע 11 ש"ח , ואני מלא

Taami2.jpg

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ונעבור לשלב השירות לקוחות.

למי שלא ממש חייב אלפא, הנה הסיבה לחסוך זמן ולהוריד את התלתן מרשימת נסיעות המבחן (ולמי שחייב, תחסוך עשרות אלפי ש"ח וקנה את הגירסא הזולה ומוצלחת יותר):

 

What Car שני כוכבים

The Quadrifoglio Verde's suspension is the same as any other Giulietta's, but has been lowered by around 10mm. This hasn't helped the ride much, and on our Italian test route it felt quite unsettled over broken surfaces; large potholes sent shudders through the cabin.



 

http://www.whatcar.com/car-news/2014-alfa-romeo-giulietta-quadrifoglio-verde-review/1298195

 

בעברית: לא מציעה שדרוג מתלים מהותי על פני הגירסה הרגילה. בנוסף, היגוי והתנהגות פחות טובים מהמתחרות.

סיכום: גם לא נוחה, גם לא אופה.

_________________________________________

 

Autocar - שניים וחצי כוכבים

 

Mostly, this is because not much of note has actually changed. There’s no hardware alterations in the chassis,

the QV’s inability, even in Dynamic mode, to turn in smartly and put its power down consistently is now a blatant demerit.The lack of proper body control, and the car’s resulting ineptitude at transferring forward energy into cornering speed – a facet not helped by the intransigence of the diff-aping stability control in tight corners – is made worse by the drag factor of the new engine and gearbox.



 

To seriously consider doing so, your criteria must be fag-paper thin. The QV’s cultured ride, good looks and badge appeal only go so far; as a hot hatch – rather than a brisk Giulietta – the largely unchanged car is now leagues behind much of the competition

 

בעברית: אותו הדבר שאמרו What Car.

 

_______________________________________

 

Car Magazine - שלושה כוכבים

 

That’s when you’ll notice the ride: it’s firm, as a sports or performance car’s should be, and the basic, underlying ride is good. Hit a bump, though, and there’s too much crash into the cabin; feed it some revs, and the woeful body control can’t match the eager response of that engine



 

That means it’s hampered by body roll that makes changes of direction sloppy, and the excessive lean into corners also shows up the lack of front-end grip: those smart-looking sport seats fail to convince otherwise. It’s easy to make the tyres screech without meaning to

.

 

 

Beauty is subjective, but the Giulietta has style that perhaps no other hatch can match. Yet it’s outgunned in terms of equipment, speed, running costs and even emotion

בעברית: מס' הכוכבים משתנה, אבל כולם תמימי דעים עד כה: רכב לא מוצלח לנהיגה ספורטיבית

 

_____________________

 

Top Gear - שבע מעשר, אבל אותה ביקורת

 

 

But there is a problem. If you drive the Giulietta on the raggedy edge, it loses some of that composure. Where Megane RenaultSports or Golf GTIs keep on giving no matter how much they're pushed, the Cloverleaf doesn't become better the quicker you go. The steering bucks around in your hands more and the damping can't keep up with the higher speeds. Go barrelling into a corner in the Alfa too hard and the car gets too nose heavy, with no sensation of the Cloverleaf pivoting around you like the best hot hatches have. The natural chassis balance isn't quite there



 

המסקנה שלהם, תעדיף את האלפא רק בכדי להיות שונה.

אני אומר, קנה כבר את הגירסא הזולה. ככה תהיה גם שונה וגם יותר עשיר.

 

__________________________________

 

Evo Magazine - שלושה כוכבים

 

But set your sights on what, in a more focused hot hatch, would be the reason for owning one – a little on-the-limit playtime – and the Alfa’s initial sense of composure and control dissolves into rather scrappy understeer accompanied by a surprising amount of body lean, and there’s very little you can do with the throttle to modify the cornering attitude.



 

בעברית, אותו הדבר כמו למעלה.

_________________________________

AutoExpress - שני כוכבים



 

Where the QV really comes unstuck though is the chassis. It’s much happier being a fast everyday car than a genuinely exciting hot hatchback. It struggles with rough surfaces, getting alarming bumpy on some of our Italian road test routes and torque-steering mildly under hard acceleration.

 

In quick direction changes it’s the electronic differential up front does a poor impressions of a proper limited-slip diff, ultimately limiting cornering speeds and despite the lightweight engine, the car feels heavier than its claimed 1320kg when you up the pace.

 

It all adds up to a dissatisfying hot hatch that sorely lacks feedback and interaction, which means the QV doesn’t live up to its shapely body, nor the heritage of that four-leaved clover badge.

 

 

The Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde Cloverleaf is among the prettiest of hot hatchbacks and sounds fruity too, but that’s where its class-leading qualities end. Expensive, numb to drive and happy only on the smoothest of roads, we say roll on the new era of rear-drive Alfas instead.

 

 

 

 

 

.

.

 

אני לא חושב שצריך להוסיף.

אני חושב שאין אף אחד שהוא שחצן מספיק (אפילו לא אני) לחשוב שהוא ינהג ברכב הזה ויגיע למסקנות אחרות לגבי ההתנהגות שלו.

ואם אתה לא מוסיף עוד עשרות אלפי ש"ח כדי לקבל מכונית נהיגה עדיפה, אז איזו סיבה יש לקנות דווקא את התלתן?

אבזור?

קצת ביצועים?

זה שווה את אובדן הנוחות ועשרות אלפי שקלים?!

למי?

 

מכונת תת היגוי ברבע מיליון ש"ח?!

מכונית שקל להחליט לא לקנות אותה, גם בלי לנהוג בה דקה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אפשר להגיע למסקנות שונות בקלות, גם בלי להיות שחצן. אני מניח שכותבי הביקורות שהבאת הם נהגים קצת יותר טובים מהרוכש הפוטנציאלי הממוצע שנכנס לאולמי סמל"ת. כפי שאתה בעצמך כותב, אפשר להגיע למסקנות שונות אם גם לא ממש יודעים לנהוג, וכן, אני בטוח שבחלק מהמקרים זו גם סיבה לכך שלאנשים יש דעות שונות מהמבקרים. מה שעלול להפריע לנהג מעולה, לא יפריע לחובב הגה פחות מצטיין בנהיגה, שמלכתחילה לא מחפש לקחת את הרכב למגבלות שלו.

 

מבחינה מאוד אובייקטיבית אולי, זה בזבוז לקנות כל רכב בעל יומרות ספורטיביות כלשהן, אם הקונה לא יודע לנהוג ולא מנצל אותו. אבל לא רק נהגי מירוצים קונים רכבי ספורט, והמושג בזבוז הוא מאוד יחסי. מה גם שזה לא יהיה פחות "בזבוז" אם נהג כזה יקנה מגאן rs או פוקוס st.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

קשה לי להאמין שמקרה שכל חובב הגה ממוצע ינהג ב3 שציינת וישווה בכנות בינן לא יהיה ברור לו מה ההבדל בינן. זה לא משהו שולי או כזה שנחשף רק לאחר התנסות מעמיקה.

מבחינת פאן בנהיגה נטו. האלפא מאחור.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

חשבתי שכתבתי את זה, פעם, פעמיים... עשר.

אם זו לא מכונית לנהג, אז לקנות את הגירסה הזולה יותר. מקסימום לחזק קצת את המנוע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...