Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצורפות תמונות של חידוש פנסים של 2 מתוך 3 המכוניות שלנו (סוזוקי ליאנה ומזדה פרמסי )

 

לא השתשתי בנייר זכוכית ולא במשחת שינים . זה לקח משהו כמו 5 דקות לפנס וזהו !

אנ עושה את זה כל חצי שנה לפנים , בפסח ובראש השנה .לפני החורף ולפני הקייץ).

IMG_20131206_090341.jpg

IMG_20131206_090336.jpg

IMG_20131206_092117.jpg

IMG_20131206_092124.jpg

שמאל אחרי.jpg

שמאל לפני.jpg

ימין אחרי.jpg

ימין לפני.jpg

פורסם

תמונת פנס ימין לא יצאה טוב מצרף חדשה

 

פוליש 19.90 ש"ח מספיק ל 30-50 פעמים

פולישר 59.90-99.90 ש"ח נשאר אצלי

פורסם

אם היית משתף בדרך מסויימת לנקות אותם, היינו מתעניינים בתוצאות, אבל לא הבנתי מה הקטע של הדיון, לקבל מחיאות כפיים?

ואגב ברגע שהסרת שכבה של הפלסטיק, אתה צריך לקה שמגנה על הפלסטיק מקרינה, אחרת הוא מצהיב מהשמש מהר מאוד, גם אם זה נראה יפה באותו יום.

 

עריכה - אה אוקיי אתה מפרסם. אתה צריך אישור מהפורום כדי לפרסם בו.

פורסם

שום פרסום ושום בטיח

פשוט הראו פה שיטות עם מסובכות עם ניירות לטש מיוחדים וכו'

אז הצעתי גם את זו

 

מאחר וזו הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון

אני יכול להגיד מה שאני רוצה גם אם זה לא מוצא בעינייך

 

שבוע טוב לך

פורסם

1. מדינת ישראל היא הדמוקרטיה .

2. אני לא מפרסם לא את עצמי ולא את החומרים

3. סתם שיטה נוספת לפני בוא הקיץ.

 

וואלה אתם קשים לחדשים .

 

אופן התהליך פשוט מאד

מורחים מעט משחת פוליש עובדים עם הפולישר 2-3 דקות

ככה איזה 3-2 פעמים בסוף מנגבים טוב

וזהו !!!

פורסם

נו ומה תעשה שתגרד את כל הפלסטיק ?

לעשות רק פוליש זה לא שיטה, כי אתה לא מורח הגנה.

אתה בסוף תגמור את כל הפלסטיק בפנס.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

deav אתה לא צריך לכעוס. פשוט אנשים ]פה לא הבינו אותך.

עבודה יפה ונקיה. אהבתי.

אך לא אהבתי את תא המנוע של המאזדה, מאוד מלוכלך ולא מתאים לפנסים החדשים !!!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
נו ומה תעשה שתגרד את כל הפלסטיק ?

לעשות רק פוליש זה לא שיטה, כי אתה לא מורח הגנה.

אתה בסוף תגמור את כל הפלסטיק בפנס.

 

+100.

הפוליש הזה נוראי, אגרסיבי מאוד וגרוע.

יש עדינים ממנו בהרבה, שיעשו עבודה טובה יותר, גם באופן ידני.

בכל מקרה, כמו שנאמר קודם, האפקט לא ישאר לאורך זמן כי ההגנה לא קיימת.

לאחר הפוליש, נקה היטב את האיזור עם אלכוהול מדולל במים ביחס של 1:3 - 1:4, ייבש היטב, ומרח 2 שכבות של חומר הגנה.

רצוי מאוד שתמרח אוטם צבע ולא ווקס, לאחרון יש עמידות נמוכה יותר (לרוב) והוא לא מתאים לפלסטיקה כמו חלק גדול מהאוטמים שניתן למצוא בארץ.

"יאללה בירי".

פורסם

1. אתה מפרסם את זה בפורום כללי ולא בפורום דיטיילינג (זה גם הפורום שהמליצו בו על השיטה ה"מאוד מסובכת" של ניירות ליטוש ולכה. לא הבנתי מה הקשר למשחת שיניים.), ככה שהרבה אנשים לא הבינו מאיפה זה "נפל" ולמה זה קשור.

2. כמו שנאמר מקודם, אתה תגמור את הפלסטיק.

3. אם תוך חצי שנה הפנס חוזר להיות עכור כל כך, כנראה שמשהו לא טוב בשיטה הזאת.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
deav אתה לא צריך לכעוס. פשוט אנשים ]פה לא הבינו אותך.

עבודה יפה ונקיה. אהבתי.

אך לא אהבתי את תא המנוע של המאזדה, מאוד מלוכלך ולא מתאים לפנסים החדשים !!!

 

צודק בהחלט

זה הרכב של אחי והוא מאלה שנכנסים ונוסעים

אם לא הייתי מנקה לו את הפנסים הוא בסוף היה נוסע עם היד בחוץ ומגשש את הדרך.

 

19.90 חסונה מברוק מחסן חומרים לוד העתיקה (משהו כמו 35 בהוםסנטר)

 

העובי שאני מוריד מהפנס זניח לחלוטין

את הפוליש הזה מצאתי דווקא כאן באחד השירשורים

בנוגע לציפוי , נתחיל להתגלח כל פעם על רכב אחר עד שנמצא .

 

שבוע טוב לכולם

×
×
  • תוכן חדש...