Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

מחפש מקום שמתקין חימום לכסאות באיזור המרכז.

לחלופין אשמח גם לבעל מקצוע שמבצע התקנה שכזו בעוד שאני מביא את הקיט חימום...

 

תודה מראש...!

  • ספונסר פורום
פורסם

יש דבר כזה קיט חימום מושבים? בדרך כלל צריך להחליף את כל המושב לכזה שהגיע מדגם שיש בו חימום מושבים.

באיזה רכב מדובר?

פורסם

התקנתי קיט כזה פעם בעצמי (במליבו 2008 ), זה הרבה שעות עבודה (לקח חצי יום) אבל יחסית לא כ"כ קשה.

 

הוצאת המושבים מהרכב די פשוטה.

 

הסרת הריפוד מספוג הכסא וההחזרה שלו בצורה נכונה זה החלק המתסכל, לפחות במליבו יש שם לולאות מתכת קטנות שצריך לפתוח עם פלייר (או כלי ייעודי), ובהחזרה להתקין חדשות שוב עם כלי ייעודי. (אני קיצרתי תהליכים ושמתי אזיקונים קטנים במקום).

 

החיבור החשמלי זה החלק הפשוט.

 

אם אתה לא רוצה לעשות את זה בעצמך, אפשרות טובה בעיניי זה להתקין את גופי החימום בכסאות אצל רפד רכב, ואת ההתקנה החשמלית אצל חשמלאי רכב / מתקין מערכות ואביזרים.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
שלום חברים,

מחפש מקום שמתקין חימום לכסאות באיזור המרכז.

לחלופין אשמח גם לבעל מקצוע שמבצע התקנה שכזו בעוד שאני מביא את הקיט חימום...

 

תודה מראש...!

האם מצאת ? גם אני מחפש מתקין בדיוק לאותה משימה

×
×
  • תוכן חדש...