Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מצאתם תמונה יותר מכוערת לשפוט לפיה?

 

מה אומרים עכשיו?

 

2014-opel-cascada-convertible-photo-505028-s-1280x782.jpg

 

2013-Opel-Cascada.jpg

 

בכל מקרה, ברור שהכל יקום או יפול על בסיס תמחור.

המטרה של הקסקדה באירופה היא להתברג לתוך הנישה שכיום נשלטת ע"י אוודי, ב.מ.וו ומרצדס (רק שעם 170 כ"ס קשה לשחק בליגה הזו) את זה הם מראש אומרים שהם הולכים לעשות ע"י מחיר כניסה תחרותי מאוד לסגמנט, נשאר רק לקוות שהמדיניות הזו גם תזלוג לכאן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האמת היא שהדבר המעניין היחיד ברכב הזה הוא הגג הנפתח. למרות מנוע מוגדש הרכב בעל תאוצות עלובות ועל התנהגות כביש כלל אין מה לדבר.

 

נשות צפון תל אביב, עבורכן.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

חבל שהיבואן הזה לא פעל כאשר טיגרה דור שני הייתה בייצור. רכב קופה קטנטן עם 125 כ"ס וגג קשיח מתקפל באיזור ה130-150K היה יכול להיות מעניין. מקווה שיחזירו אותה לייצור עם איזה 1.0-1.4T מודרני וקל.:roll:

פורסם

אגב, כשאני חושב על זה נראה לי שלהביא את הקסקדה זאת החלטה קצת מוזרה בשלב זה.

לאופל יש שני דגמים שהם הרבה יותר רלוונטיים לשוק הישראלי - אופל אדם (מכונית מיני מעוצבת) ואופל מוקה (ג׳יפון בסגנון הג׳וק). איך שלא תהפכו את זה, אלו דגמים שנמכרים בארץ יותר מרכבי קבריולט.

מוזר...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מה שבכל זאת מחזיר את השאלה, אולי באמת מדובר בייבוא אישי? נחיה ונראה.

אגב, מה עם האופל אדם, האם כבר נמכרת באירופה?

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
כן, כי זה בדיוק הרכב שיהפוך את זה למעניין...

 

וואלה כן!

המקסימום "התלהבות" שקיבלת בזמן האחרון היה כשהחל שיווק מאזדה 3 החדשה, הקורולה, וסיאט לאון 1.2.

עכשיו יש הזדמנות לראות מכונית מהסוג שלא יצא לראות עד היום בנוף הישראלי (ואני לא מדבר על 4 פג'ו 307CC עם מנוע מסורס).

זו אולי לא פרארי, אבל זו מכונית מעניינת בהחלט.

פורסם

רכב יפה, מפורסמים טיזרים שלו כבר שבועיים בכל העיתונים.

 

אף אחד לא תוהה מה הקטע עם הפנס מתחת לדלת התא מטען?

האם יתכן שמתחת למעטפת הזו מסתתרת רולס?

attachment.php?attachmentid=360518&stc=1&d=1383723694

לכידה.JPG

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם
אגב, כשאני חושב על זה נראה לי שלהביא את הקסקדה זאת החלטה קצת מוזרה בשלב זה.

לאופל יש שני דגמים שהם הרבה יותר רלוונטיים לשוק הישראלי - אופל אדם (מכונית מיני מעוצבת) ואופל מוקה (ג׳יפון בסגנון הג׳וק). איך שלא תהפכו את זה, אלו דגמים שנמכרים בארץ יותר מרכבי קבריולט.

מוזר...

 

יכול להיות שאני טועה, אבל לפעמים יש ביקוש לדגם מסויים באירופה או משא ומתן עם היצרן על מחיר הדגם.

כנראה שבנתיים הקסקדה זמינה לפי רצון הייבואן הישראלי ולכן שולחים אותה.

 

לא מזמן ראיתי בארץ גם אופל מריבה, יש איזה תכניות ייבוא?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אף אחד לא תוהה מה הקטע עם הפנס מתחת לדלת התא מטען?

attachment.php?attachmentid=360518&stc=1&d=1383723694

 

כשאתה עוצר בצד הדרך עם תקלה, מדליק אורות אזהרה, פותח את תא המטען והפנסים עולים איתו - איך יראו את איתות האזהרה? נראה לי שמדובר בפנס מצוקה בדיוק למטרה הזו.

פורסם

לי נראה שחברה/אשתו/אחות/ביתו של שמלצר/מנכל שלו/חבר שלו, פשוט רוצים כזה רכב :-)

בכל קמרה, באנגליה הוא קיבל ציון בינוני, וגם זה רק בזכות המחיר והאבזור. כותבים שהיא צפופה, קשיחה מידי.

 

אבל, כאמור, אם היא תקבל מחיר טוב (מתחת ל- 200), זה יכול להצליח. באנגליה היא מתומחרת 25% מעל ה- GTC. זה אומר שבישראל מחיר רשמי, לפני מומ והנחת חבר/מורים/שקר אחר, צריך להיות 200.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

זה רכב נישה, בכל מקרה לא יהיה הצלחה ענקית כי לא אמורים למכור אותו בכמויות.

 

רכב יפה, מפורסמים טיזרים שלו כבר שבועיים בכל העיתונים.

 

אף אחד לא תוהה מה הקטע עם הפנס מתחת לדלת התא מטען?

האם יתכן שמתחת למעטפת הזו מסתתרת רולס?

attachment.php?attachmentid=360518&stc=1&d=1383723694

 

לא יודע למה אבל זה עושה לי את זה קצת הפנסים האלה. כאילו שהם חשבו על מה שהם עושים כמו שצריך, בניגוד לרוב חברות הרכב כיום, שפשוט עושות את המינימום.

פורסם
אגב, כשאני חושב על זה נראה לי שלהביא את הקסקדה זאת החלטה קצת מוזרה בשלב זה.

לאופל יש שני דגמים שהם הרבה יותר רלוונטיים לשוק הישראלי - אופל אדם (מכונית מיני מעוצבת) ואופל מוקה (ג׳יפון בסגנון הג׳וק). איך שלא תהפכו את זה, אלו דגמים שנמכרים בארץ יותר מרכבי קבריולט.

מוזר...

מה מוזר בזה?

בסופו של עניין זהו רכב נישה שאינו אמור להמכר במספרים גדולים ביחס לדגמים שהזכרת.

 

וואלה כן!

המקסימום "התלהבות" שקיבלת בזמן האחרון היה כשהחל שיווק מאזדה 3 החדשה, הקורולה, וסיאט לאון 1.2.

עכשיו יש הזדמנות לראות מכונית מהסוג שלא יצא לראות עד היום בנוף הישראלי (ואני לא מדבר על 4 פג'ו 307CC עם מנוע מסורס).

זו אולי לא פרארי, אבל זו מכונית מעניינת בהחלט.

זה רכב ששוקל כ1,800 ק"ג. אז נכון שמדובר על מנוע חדש (לפחות ברמת ההספק) והוא לכשעצמו לא רע, אך בשילוב עם הרכב הזה מתקבלים ביצועים של...עגלה מתה. אומר לך יותר מזה, יש סיכוי שהיא אף איטית מהפג'ו שהזכרת.

 

שורה תחתונה, מי שמעוניין ברכב בעל גג נפתח, פנים חביב (לא יודע אם הוא יישאר חביב ברמת אבזור "ישראלית") ובמחיר יחסית נגיש (לפחות בהתבסס על תמחורו באירופה) אז ככל הנראה מדובר על בחירה לא רעה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
ולמשתמש ששאל מקודם למה הEOS לא הצליחה בארץ, מחיר מחיר ושוב מחיר.

 

ב-220K עם סמל של VW היא כנראה הרבה יותר מצליחה מאשר קסקדה ב-200-250K עם סמל של אופל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...