Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היא כבר בארץ. מעניין כמה ירכשו אותה וכמה היא תעלה.

האמת, מבחוץ לא כזו מרשימה, אבל האבזור הפנימי מרשים ביותר.

סחתיין ליבואן שמביא גם את הדגם הנישתי הזה.

 

תזכורת:

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/876/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9C-%D7%A7%D7%A1%D7%A7%D7%93%D7%94-%D7%A0%D7%97%D7%A9%D7%A4%D7%AA,-%D7%A9%D7%99%D7%95%D7%95%D7%A7%D7%94-%D7%99%D7%97%D7%9C-%D7%91-2013

 

תמונות טריות מעכשיו:

 

ImageUploadedByTapatalk1383656780.933019.jpgImageUploadedByTapatalk1383656802.311072.jpg

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה פשוט רכב יפייפה! וואווו! :-o

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

עד כמה שאני שמח לראות רכבים חדשים ומיוחדים מגיעים ארצה, זו לא נראית לי בחירה טובה לשווק בארץ.

 

קרביולט עם גג בד בלי התנהגות ספורטיבית משהו, עם סמל של אופל ולא במוו, מרצדס או אפילו וVAG.

 

מי שמחפש קבריולט בארץ מחפש בד"כ גם ביצועים, או שהוא מחפש רכב עם גג קשיח מתקפל שיותר מתאים לארץ הן מבחינת מזג האוויר והן מבחינת פתיחת העיניים בארץ על כל רכב עם גג בד והוונדליזם הנפוץ בדגמים אלה. חוץ מזה שמקדם הפוזה שחלק מהרוכשי הרכבים הייחודיים נופל פה בגלל הסמל אופל שבארץ הישראלים נחשב למותג פחות נחשב.

 

הם צריכים להכניס אותה לשוק במחיר ממש תחרותי, אני לא רואה אותה מצליחה פה אך מקווה שאני טועה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

אל תמחאו כ"כ מהר כפיים ליבואן...

אין שום כתבה או איזשהו אזכור תקשורתי שהדגם הנ"ל הולך להיות מיובא באופן סדיר.

אולי מדובר בכלל בייבוא אישי?

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

היבואן הצהיר בזמנו שבכוונתו להביא את הרכב ארצה, אז סביר להניח שזה יבוא סדיר. אני מניח שהמחיר ופרטים נוספים יפורסמו בימים הקרובים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
עד כמה שאני שמח לראות רכבים חדשים ומיוחדים מגיעים ארצה, זו לא נראית לי בחירה טובה לשווק בארץ.

 

קרביולט עם גג בד בלי התנהגות ספורטיבית משהו, עם סמל של אופל ולא במוו, מרצדס או אפילו וVAG.

 

מי שמחפש קבריולט בארץ מחפש בד"כ גם ביצועים, או שהוא מחפש רכב עם גג קשיח מתקפל שיותר מתאים לארץ הן מבחינת מזג האוויר והן מבחינת פתיחת העיניים בארץ על כל רכב עם גג בד והוונדליזם הנפוץ בדגמים אלה. חוץ מזה שמקדם הפוזה שחלק מהרוכשי הרכבים הייחודיים נופל פה בגלל הסמל אופל שבארץ הישראלים נחשב למותג פחות נחשב.

 

הם צריכים להכניס אותה לשוק במחיר ממש תחרותי, אני לא רואה אותה מצליחה פה אך מקווה שאני טועה.

 

כי VW Eos נמכרה כאן כמו לחמניות חמות?

והב.מ.וו והמרצדס הם יותר סמל סטטוס מאשר קבריולט

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • אחראי פורום
פורסם

עיצוב מרשים מאוד מבחוץ, יפהפייה.

מבפנים אותה שבלונה שברולטית/אופלית מאכזבת וסתמית.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני מסכים שמוקדם עדיין לשמוח, קודם שתהיה הודעה מסודרת שזה אכן יבוא מסחרי ולא בודד/פרטי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
כל הכבוד ליבואן. הגיע הזמן ששוק הרכב יתחיל להיות מעניין מעט.

 

כן, כי זה בדיוק הרכב שיהפוך את זה למעניין...

פורסם

תצחק תצחק אבל במחיר שיהיה טיפה מעל לרכבים הסטנדרטיים (משפחתיות קומפקטיות) הרכב יהיה שובר שוק ואולי יבואנים אחרים יתעוררו. אבל, זה לא יקרה ככל הנראה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...