Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

לארוסתי (מיום רביעי האחרון, מזל טוב לי), יש אייפון 3 שעבר כביסה.

המכשיר לא נדלק ולא מציג שום סימני חיים, מאז נרכש HTC ONE אך יש חשיבות גדולה למה שיש על האייפון.

פירקתי אותו ומצאתי את הלוח עליו יושב ה"כרטיס" זכרון, אך איך אפשר להשתמש בו בשביל להציל את הזכרון?

יש שם הרבה תמונות, הודעות ומספרים, שמן הסתם לא גובו אף פעם.

 

אודה על העזרה, אין בעיה לרכוש עוד מכשיר בשביל להשתיל בו את הזכרון אך האם זה אפשרי?

כל פתרון יתקבל בברכה.

תודה!

פורסם

סיכוי אפסי

אפשר לנסות להלחים אותו החוצה ולשים על איפון אחר, גם במצב מושלם לפני טביעה יכול להיות שיש הגנות שלא יאפשרו את זה אבל נגיד ואין מאוד יכול להיות מאוד שהקורוזיה אכלה לו את הרגליים מלמטה, ואתה צריך מעבדה סופר איכותית שתצליח אם בכלל לעשות את ההלחמה הזו

די אבוד

האם לא נעשה גיבוי איטיונס בשנה האחרונה לטלפון?

מתי פעם אחרונה הוא היה מחובר לאיטיונס?

זה סיכוי הרבה יותר טוב לקבל את החומר חזרה

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

אכן תבדוק מה מצב הגיבוי באייטונס, אולי גובה לך תדע.

לגבי המכשיר צריך מעבדת טלפונים לניסיון הצלת הלוח אם.

הסיכוי לא גדול, אך יש סיכוי, סדר גודל של מחיר במידה ומצליחים זה סביב ה400 ש"ח.

אם יש לך את הגיבוי באייטונס, ישלי תוכנה שלוקחת את הגיבוי ומוציאה לך אותו לקבצים לפי סוגים :

אנשי קשר,תמונות, מסמכים למינהם,פתקים,שיחות,הודעות.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
לארוסתי (מיום רביעי האחרון, מזל טוב לי)

 

אם לא פתחת שרשור בקארספורום לפני שהצעת, הרי שהאירוסין לא תקפים.

 

בכפוף לאמור לעיל - מזל טוב.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

נהג מתחיל אתה צודק, אפתח אחד לפני החתונה כך שלפחות היא תהיה רשמית.

 

בכל מקרה, אין גיבוי באייטונס, אנסה לבדוק עם מעבדות.

יש שם כמה דברים שאנשים זרים לא צריכים לראות לכן העדפתי לעשות זאת עצמאית.

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...