Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שימוש העיקרי זה קפה- פינג'אן, לא ממש מתכנן לבשל על זה.

אחרי שיטוט קצר באיביי מצאתי כמה ראשים של גזיות,

כולם מתברגים כמובן, והמחיר הוא בין 20 ל30 ש"ח.

איך המחיר הזה ביחס למה שיש בארץ?

הנה כמה דוגמאות- יש העדפה למשהו מביניהם?

דוגמא 1

 

דוגמא 2

 

דוגמא 3

 

דוגמא 4

 

דוגמא 5

 

 

וכמה עולים מיכלים של 460 או 230 גרם שמותאמים לגזיה מתברגת?

קיים מתאם בין מיכלים חד"פ לראש מתברג? נראה לי שזה יכול להיות אחלה חיסכון לטווח הרחוק, עם השימושיות של ההברגה ומחיר של הניקוב.

תודה ושבת שלום :wink:

פורסם

לא עדיף לקנות בארץ משהו שלם? עד כמה שידוע לי המחירים לא כל כך בשמים...באיזור ה 50-100 ש"ח אתה סוגר לך פינה.

לא מזמו קניתי גז לגזיה שלי, עולה 10 שקלים ומספיק להרבה זמן.

פורסם

לי יש פק"ל קפה עם גזייה מתברגת, מיכל עולה לי 25-30 ש"ח בריקושט שהם עוד יקרנים, אפשר למצוא אפילו ביותר זול אבל בשביל עוד 5-10 שקל הנחה אני מעדיף פשוט לקפוץ לקניון הקרוב אליי...

 

מתברג זה מדהים...גם מדובר במיכל שהוא חד פעמי (אחרי שהוא נגמר צריך לזרוק, אי אפשר למלא) אבל הוא רב פעמי לעומת אלה עם הניקוב.

זה עובד מעולה, אין נזילות, זה מחזיק מצוין בשטח, אני ממליץ בחום!

אני משתמש בו כבר 7 שנים בערך...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לפני כמה שנים קניתי גם ראש מאיבי.

מנסיון עדיף לקנות ראש עם צינורית שמתברגת למיכל גז, הרבה יותר קל לייצב אותה בשטח.

עלתה לי בסביבות 70 שקל, שווה כל אגורה מאשר האווטדור הקודמת שהייתה לי, מרתיחה בדקות בודדות את המים ולא נכבת.

פורסם

עכשיו הפסיקו למכור בריקושט וכו' את המכלים המתברגים בגלל שהתחילו לאכוף את 'חוק הגז' או משהו בסגנון, בגלל שלרשתות האלה אין רישיון כזה, הם לא מוכרים, אני מצאתי במקרה בטומבוריה הקרובה לכן, לפני שאתה מזמין תבדוק שיש חנות שמוכרת באיזור שלך.

 

עוד אפשרות היא המתאם הזה, אני ראיתי כזה פעם אבל מאז לא מצאתי משהו כזה, בהחלט יכול להוות תחליף זול.

 

האפשרות השלישית היא בנזיניה, קצת ריח, הדלק קצת יקר אבל תמיד יהיה לך מאיפה לקנות.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

גם אני מכיר את המחירים של 25-30 למיכל מתברג לעומת כ8 ש"ח למתנקב.

אזמין את הראש הזול ב25, ונראה מה זה. לא יהיה טוב, ננסה את ההוא עם הצינורית, עולה 50 ש"ח באיביי.

יש עצות מקוריות לשאר הערכה?

כוסות, תיק (נרתיק של ליאור\שח"ע\אקילה? סנדלי שורש? לתפור מקורדורה?), בקבוקונים לסוכר\קפה וכו'

פורסם
עכשיו הפסיקו למכור בריקושט וכו' את המכלים המתברגים בגלל שהתחילו לאכוף את 'חוק הגז' או משהו בסגנון, בגלל שלרשתות האלה אין רישיון כזה, הם לא מוכרים, אני מצאתי במקרה בטומבוריה הקרובה לכן, לפני שאתה מזמין תבדוק שיש חנות שמוכרת באיזור שלך.

זה היה והם חזרו למכור. הייתה תקופה שהם לא מכרו בגלל החוק הזה, אבל זה הסתדר ועכשיו הם מוכרים שוב.

 

מה שקרה זה שמעכשיו הם חייבים להחזיק את המיכלים בכלוב סגור מברזל שתמיד נעול.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

GhostBuster באמת ? כמעט החלפתי את כל הערכה בגלל זה.

 

Step כוסות - לקלאסיות מזכוכית איזולירבנד בחיבור, גם מונע שבירה, גם מאפשר להחזיק שזה חם (בערך), וגם לא מתערבב עם כוסות זהות מפקלי"ם אחרים.

נרתיק - אני משתמש בתיק של שורש (אם אין לך אפשר לקנות בריקושט רק את התיק).

קופסאות - חפש משהו בבית או לך לשוק בטוח תמצא שם משהו (אני לוקח רק קפה).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

תודה רופני.

לגבי הכוסות- יצא לי לראות כוסות אלומיניום ממש מגניבות- קלות, לא שבירות, מבודדות חום ונשטפות תוך שניה. מישהו מכיר ויודע איפה קונים?

פורסם

קניתי מיכל מתברג לפני כחודש-חודשיים בריקושט, אחרי שהייתי תקוע בלי מיכל איזה חצי שנה בגלל החוק הזה.

 

בדקתי גם באייס וגם בהום סנטר, כל הזמן אמרו לי שיש בעיה עם החוק.

 

כשקניתי בריקושט, שאלתי אותם לגבי זה. מה שכתבתי בתגובה הקודמת שלי זה מה שהם הסבירו לי.

 

זה גם נשמע הגיוני שכן באותו רגע קניתי את המיכל והוא הוציא אותו מכלוב ברזל ענק שנראה כמו העונש שנותנים למי שגם הצינוק גדול לו מידי...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני משתמש במתאם הברגה למיכל ניקוב, כבר בטח קרוב לעשר שנים. מתאם פשוט שבאמת לא ראיתי בחנויות. יש כזה, אבל הוא יקר לאללה.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

איי, יקר מאוד.

זה אמור להיות אחד המתאמים הפשוטים ואין סיבה שהוא יעלה יותר מ20 ש"ח, אבל כנראה שזה לא משתלם לחנויות כי אז הן יוותרו על כל מחירות מיכלי ההברגה. אם למישהו יש מושג איפה משיגים אחד פשוט וזול אשמח לכיוון!

פורסם

זה באמת מרגיז, כי למרות שמה שקישרתי אליו נראה כמו מוצר מתוחכם ומושקע, מה שיש אצלי הוא מתאם פלסטיק פשוט מאוד, שבאמת אין סיבה שיעלה הרבה. אין לי שמץ של מושג איפה נקנה, הוא חלק מפק"ל קפה שמצאתי פעם בנחל נקרות.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
שימוש העיקרי זה קפה- פינג'אן, לא ממש מתכנן לבשל על זה.

אחרי שיטוט קצר באיביי מצאתי כמה ראשים של גזיות,

כולם מתברגים כמובן, והמחיר הוא בין 20 ל30 ש"ח.

איך המחיר הזה ביחס למה שיש בארץ?

הנה כמה דוגמאות- יש העדפה למשהו מביניהם?

דוגמא 1

 

דוגמא 2

 

דוגמא 3

 

דוגמא 4

 

דוגמא 5

 

 

וכמה עולים מיכלים של 460 או 230 גרם שמותאמים לגזיה מתברגת?

קיים מתאם בין מיכלים חד"פ לראש מתברג? נראה לי שזה יכול להיות אחלה חיסכון לטווח הרחוק, עם השימושיות של ההברגה ומחיר של הניקוב.

תודה ושבת שלום :wink:

1. הגזיות שמצאת זה גזיות לבישול. אפשר להרתיח עליהן קפה אך יקח יותר זמן וחוץ מזה שיעילותן יורדת מאוד ברוח. אם אתה מעוניין לקפה אז לא הייתי ממליץ עליהן.

2. גזיית הרתחה עולה בארץ 150-200 ש"ח. כאשר הזולות יותר מתברגות ישירות על הראש והיקרות יותר הן אלפיניות. כלומר יוצא צינור מהמיכל לגזייה וכך הגזייה יושבת נמוך יותר ויציב יותר.

3. מיכל הברגה קטן עולה 25-30 ש"ח.

4. מתאם זה רעיון מאוד נחמד, אך משום מה הוא ממש יקר.

 

בקישור הבא תוכל למצוא מידע על סוגי גזיות שונים (הרתחה, בישול, אלפינית וכו')

http://www.matzok.com/איך-לבחור-גזיה

×
×
  • תוכן חדש...