Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בקרוב(שבוע , שבועים גג ) מתכון לקנות רכב חדש מהחברה ואחרי בירורים לפי הדרישות שלי הגעתי ל 2 אופציות אחרונות

 

A4-אאודי , הדגם הבסיסי מנוע 1800

או

sport c 180 מרצדס, דגם בסיסי מנוע 1800

 

שני הדגמים זה דגמי 2013 חדשים מהחברה, רק שהמרצדס עולה לי יותר בערך ב 25 אלף .

 

העדפה שלי הייתה מרצדס משום שחשבתי שהמחיר היותר גבוה יתן תמורה טובה יותר אבל אחרי המון ביקורות חיוביות גם באינטרנט וגם מידידים אמרו לי ש A4 עדיפה , גם מבחינת יופי, גם מבחינת שהרכב יותר לצעירים וגם מבחינת הנאה מהנהיגה.(שזה בעצם הדרישות העיקריות שלי מהרכב )

 

 

לכן אני פונה אליכם לקבל יעוץ סופי , וגם לשואל האם ההפרש הניכר יחסית של 30 אלף שקל נובע רק מכך שלמרצדס יש יותר כוחות סוס ? או שזה לא מתבטא רק בזה .

 

אגב אשמח לשמוע מחירים של אנשים שכבר קנו את אחד הרכבים.

 

תודה מראש על העזרה והזמן.

פורסם

זה נשמע כאילו ולא הזמנת נסיעת מבחן באף אחת מהן - אתה מצפה לקרוא על משהו שאתה אמור להרגיש?



 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה לגבי סדרה 3 של ב.מ.וו?

 

אם הנאה מנהיגה חשובה לך, זה אמור להיות האוטו הראשון שאתה חושב עליו...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

זה נשמע כאילו ולא הזמנת נסיעת מבחן באף אחת מהן - אתה מצפה לקרוא על משהו שאתה אמור להרגיש?



 

 

יום שישי אני אמור לקבוע נסיעות מבחן על שני הרכבים , בנתיים רציתי חוות דעות של אנשים עם נסיון כבר.

 

 

 

GhostBuster

 

 

לצערי ל BMW אין נציגות בדרום ובלי נסיעת מבחן אני לא מתכון לקנות רכב , אני בן אדם די עסוק ואני לא מאמין שאני אמצא את הזמן לנסוע לתל אביב . (הנציגות הכי קרובה )

פורסם

שלום רב.

הייתי רוצה להבביר לך שבמנוע המדובר יש 2 דגמי משנה:

1. 120 כ"ס.

2. 160 כ"ס, החזק והמומלץ יותר.

השאלה לאיזה דגם אתה מתכוון לבדוק?

פורסם

השאלה היא מה אתה מעדיף להיות. ראש לשועלים או זנב לאריות. אני אישית מעדיף מנוע חזק יותר מאשר תדמית מותגית

פורסם
לצערי ל BMW אין נציגות בדרום ובלי נסיעת מבחן אני לא מתכון לקנות רכב , אני בן אדם די עסוק ואני לא מאמין שאני אמצא את הזמן לנסוע לתל אביב . (הנציגות הכי קרובה )

ניסיתי לבדוק לך נסיעת מבחן קרובה יותר לאזור מגוריך, לצערי הדבר בלתי אפשרי ואכן האפשרות היחידה היא להגיע לתל אביב.

 

חבל שתפספס רכב שאולי יהיה עבורך הבחירה הטובה ביותר.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
שלום רב.

הייתי רוצה להבביר לך שבמנוע המדובר יש 2 דגמי משנה:

1. 120 כ"ס.

2. 160 כ"ס, החזק והמומלץ יותר.

השאלה לאיזה דגם אתה מתכוון לבדוק?

 

אני מדבר על הדגם ה 120 כס , נאמר לי שהבדל היחידי בין ה 170 כס לבין ה 120 כס זה הכס בלבד ( אותו איבזור במדויק גם חיצוני וגם פנימי ) לכן מבחינתי לא חשוב לי השניה יותר מה- 0 ל 100 והקצת יותר כח ברכב .

 

 

השאלה היא מה אתה מעדיף להיות. ראש לשועלים או זנב לאריות. אני אישית מעדיף מנוע חזק יותר מאשר תדמית מותגית
אז אתה ממליץ על המרצדס?

 

 

 

ניסיתי לבדוק לך נסיעת מבחן קרובה יותר לאזור מגוריך, לצערי הדבר בלתי אפשרי ואכן האפשרות היחידה היא להגיע לתל אביב.

 

חבל שתפספס רכב שאולי יהיה עבורך הבחירה הטובה ביותר.

אפשר לדעת למה אתה חושב שהבמוו תהיה בחירה יותר טובה?
פורסם

ההבדל בין ה120 ל-170 מסתכם ביותר מזמן האצה ל-100. שאגב, לדעתי ההבדל יעמוד על יותר משנייה. ההבדל מורגש בכל לחיצה על הגז.

אם התקציב מאפשר, לדעתי קח את המרצדס. מראה סולידי יותר ואיכות מגע יותר נעימה(לדעתי). בנוסף, לפי נתוני היצרן לC יש 156 סוסים שגם זה לדעתי יתן הבדל משמעותי.

פורסם
אפשר לדעת למה אתה חושב שהבמוו תהיה בחירה יותר טובה?

אתחיל בגילוי נאות - אני איש מכירות באולם תצוגה של ב.מ.וו בצפון.

 

מול האודי אני אשווה את דגם ה316 של ב.מ.וו:

לעומת האודי הב.מ.וו יותר חזקה (136 כ"ס לעומת 120 באודי), יותר חדשה (דגם שהתחיל את חייו לפני כשנה), יותר זולה משמעותית (217K מול ה230K של אודי), תיבת ההילוכים היא פלנטרית 8 הילוכים ולא DSG, והיא הנעה אחורית. אל תשכח כמובן שהב.מ.וו ידועה כרכב מאוד מהנה לנהיגה.

 

למול המרצדס, במקרה הזה אני אשווה את דגם ה320 של ב.מ.וו:

יותר חזקה (184 כ"ס מול 156 במרצדס), שוב מדובר בדגם חדש יותר, הכוח זמין יותר (27 קג"מ זמינים כבר ב1250 סל"ד), מדובר פה כבר במנוע 2 ליטר טורבו ולא 1.6, ההבדל במחיר זניח (על הנייר, הב.מ.וו יקרה יותר ב2K ש"ח - כמובן לפני מיקוח).

ואל תשכח, שוב, זאת ב.מ.וו שהנאה מנהיגה זה פרמטר ידוע.

 

בקיצור, לדעתי חבל לך לפספס את האוטו הזה על עניין של מרחק.

 

בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

120 כוחות ולרכוש מרצדס - נראה לי נתון קצת מאכזב לא?



 

בעיני זה להכנס לרכב עם תחושה של פספוס.

 

אם אתה יכול להרשות לעצמך דגם מתחרה יותר חזק באותו הכסף הייתי עושה את זה - עד כמה כבר האאודי או הבימריות יפלו באיכות מהמרצדס? - אני מאמין שההבדלים הם זניחים בין המותגים האלה.

 

היות ומדובר ברכבים מאוד מוכרים ממליץ לך גם לבדוק ביוטיוב חוות דעת של carbuyer על הרכבים האלה, הם נותנים סיקור מלא לרכבים ומעבירים את התוכן בצורה מאוד טובה לאדם השפוי בניגוד למגזיני רכב שחושבים שכל רכב צריך להבדק על מסלול מרוצים ולעולם לא מראים איך זה לקחת אותו לסופר.

 

לגבי המרצדס:

 



 

לגבי האאודי:

 



 

לא יודע כרגע עם פגעתי בול בדגמים המדוייקים אבל זה הכוון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אתחיל בגילוי נאות - אני איש מכירות באולם תצוגה של ב.מ.וו בצפון.

 

מול האודי אני אשווה את דגם ה316 של ב.מ.וו:

לעומת האודי הב.מ.וו יותר חזקה (136 כ"ס לעומת 120 באודי), יותר חדשה (דגם שהתחיל את חייו לפני כשנה), יותר זולה משמעותית (217K מול ה230K של אודי), תיבת ההילוכים היא פלנטרית 8 הילוכים ולא DSG, והיא הנעה אחורית. אל תשכח כמובן שהב.מ.וו ידועה כרכב מאוד מהנה לנהיגה.

 

למול המרצדס, במקרה הזה אני אשווה את דגם ה320 של ב.מ.וו:

יותר חזקה (184 כ"ס מול 156 במרצדס), שוב מדובר בדגם חדש יותר, הכוח זמין יותר (27 קג"מ זמינים כבר ב1250 סל"ד), מדובר פה כבר במנוע 2 ליטר טורבו ולא 1.6, ההבדל במחיר זניח (על הנייר, הב.מ.וו יקרה יותר ב2K ש"ח - כמובן לפני מיקוח).

ואל תשכח, שוב, זאת ב.מ.וו שהנאה מנהיגה זה פרמטר ידוע.

 

בקיצור, לדעתי חבל לך לפספס את האוטו הזה על עניין של מרחק.

 

בהצלחה.

 

ומבחינת איכות חומרים פנימי ואבזור איך היא ביחס לאאודי והמרצדס ?

ואגב לאודי יש לי כבר הצעה לרכוש אותה תמורת 219 אלף כולל אגרה ואיתוארן ( מהחברה) , כך שזה יוצא לי אפילו יותר זול מבמוו .

פורסם
ומבחינת איכות חומרים פנימי ואבזור איך היא ביחס לאאודי והמרצדס ?

ואגב לאודי יש לי כבר הצעה לרכוש אותה תמורת 219 אלף כולל אגרה ואיתוארן ( מהחברה) , כך שזה יוצא לי אפילו יותר זול מבמוו .

איכות חומרים - כמצופה מב.מ.וו.

אבזור - מה הכוונה? אני בטוח שיש דברים בב.מ.וו שאין באודי ולהיפך. אני לא מכיר כל כך את רשימת האבזור שלהם.

גם יש הרבה דברים שאודי מוסיפים באבזור כדי לפצות על חוסר הדינאמיות לעומת הב.מ.וו.

 

ההצעה של אודי כנראה שאכן תהיה זולה יותר מב.מ.וו. לדעתי ההבדל יהיה באזור 6K ש"ח לטובת האודי, אחרי הוספת רישוי ומיגון בב.מ.וו.

 

השאלה האם שווה לך להוסיף 6K עבור הנעה אחורית והנאה מנהיגה, רכב חזק יותר, ודגם חדש יותר.

 

שוב, אני קצת משוחד כי אני עובד שם, אבל בלי קשר לזה, אני לא הייתי מוותר בכזאת קלות על הב.מ.וו. סעיף ההנאה מנהיגה חשוב לי מידי בשביל לוותר על זה.

 

הצעה שלי, תמצא את הזמן להגיע לתל אביב לנסיעת מבחן. רק ככה באמת תוכל להתרשם מהנאת הנהיגה, מאיכות החומרים ומהאבזור. גם אם בסוף תבחר במשהו אחר, לפחות תדע שבאמת בדקת הכל.

 

תעשה את השיקולים שלך.

 

בכל מקרה, המון בהצלחה, ותתחדש!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אם הוא הולך על אאודי שמצויידת בקוואטרו - זה נותן פייט לא קטן להנעה אחורית וזה גם יותר פרקטי.



 

מעבר לזה, בנהיגה יומיומית אתה לא ממש מרגיש שוני רציני בין AWD לבין הנעה אחורית לבין הנעה קדמית - זה יותר כשאתה מביא את הרכב לקצה שהתכונות האלה באות לידי ביטוי בפועל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני אכן חושב שהבחירה הנכונה תיהיה הבמוו, רק תקח בחשבון שאני כן חושב שהיא נופלת מהאחרות באיכות חומרים, הריפודים שמגיעים עם הבימר הם באמת זוועה וחבל שזה מה שמפיל את הרכב.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

×
×
  • תוכן חדש...