Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אכן חושב שהבחירה הנכונה תיהיה הבמוו, רק תקח בחשבון שאני כן חושב שהיא נופלת מהאחרות באיכות חומרים, הריפודים שמגיעים עם הבימר הם באמת זוועה וחבל שזה מה שמפיל את הרכב.

 

הבחירה הנכונה בגלל הנאת נהיגה ?

פורסם

במכוניות האלו אין יותר טובה לדעתי כל אחת מהן שואפת להיות הטובה יותר.

הרווח כאן הוא שלך מהצד הזה אתה הולך להשקיע 250 אלף ש"ח . תעשה על כל אחת מהן נסיעת/נסיעות מבחן תתחבר תנהג תהנה ולמי שאתה מתחר יותר לנוחות הישיבה ההנעה של הרכב אולי זה יהיה בכלל המצת של הסיגריות שיקבע . (זאת כל עוד אין לך דרישה של כוח הנעה) כולן אמורות להיות מהנות לנהיגה כולן איכותיות כולן טובות. לפני שאתה מחליט . שב באוטו תניע, תשמע ,תרגיש , תתן גז , תפתח חלון בגג , תיסע עם חלון פתוח בלי חלון פתוח , תצפור , כל מה שאתה רוצה ותתחבר לרכב שבאמת תרגיש בו את כל ההנאה את כל הנוחיות את כל האבזור.

 

 

ככה לדעתי צריך לעשות.

פורסם

נתחיל מזה שהיא הכי חדשה כאן מ ה 2 האחרות,מבחינת ביצועים היא גם כן מעליהם וכן וכמובן בהנאה מהנהיגה, מצד אחד אולי הייתה מחכה קצת בקרוב צריכה לנחות כאן ה cla רכב מאד מרשים שאני חושב ששווה בדיקה!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
איכות חומרים - כמצופה מב.מ.וו.

אבזור - מה הכוונה? אני בטוח שיש דברים בב.מ.וו שאין באודי ולהיפך. אני לא מכיר כל כך את רשימת האבזור שלהם.

גם יש הרבה דברים שאודי מוסיפים באבזור כדי לפצות על חוסר הדינאמיות לעומת הב.מ.וו.

 

ההצעה של אודי כנראה שאכן תהיה זולה יותר מב.מ.וו. לדעתי ההבדל יהיה באזור 6K ש"ח לטובת האודי, אחרי הוספת רישוי ומיגון בב.מ.וו.

 

השאלה האם שווה לך להוסיף 6K עבור הנעה אחורית והנאה מנהיגה, רכב חזק יותר, ודגם חדש יותר.

 

שוב, אני קצת משוחד כי אני עובד שם, אבל בלי קשר לזה, אני לא הייתי מוותר בכזאת קלות על הב.מ.וו. סעיף ההנאה מנהיגה חשוב לי מידי בשביל לוותר על זה.

 

הצעה שלי, תמצא את הזמן להגיע לתל אביב לנסיעת מבחן. רק ככה באמת תוכל להתרשם מהנאת הנהיגה, מאיכות החומרים ומהאבזור. גם אם בסוף תבחר במשהו אחר, לפחות תדע שבאמת בדקת הכל.

 

תעשה את השיקולים שלך.

 

בכל מקרה, המון בהצלחה, ותתחדש!

 

וואלה הצלחת לשנות לי תדעה, אני כבר הייתי סגור על האאודי אבל אמרת דברים נכונים שגרמו לי באמת לחשוב על הבמוו בתור אופציה , אבל תגיד מבחינת מחיר במוו לא מוכנים להתפשר ?או שיש אפשרות לקבל מהם הנחה או הטבות כמו איגרת רישוי ואיתוארן ?

 

 

נתחיל מזה שהיא הכי חדשה כאן מ ה 2 האחרות,מבחינת ביצועים היא גם כן מעליהם וכן וכמובן בהנאה מהנהיגה, מצד אחד אולי הייתה מחכה קצת בקרוב צריכה לנחות כאן ה cla רכב מאד מרשים שאני חושב ששווה בדיקה!

 

קראתי עליו באינטרנט ואין לי כח לחכות חצי שנה עד שהוא יגיע.

פורסם

על ה316 לא תקבל הנחה בכלל. דלק מוטורס עקשנים באוטו הזה.

 

ב320 קצת פחות עקשנים.

 

שוב אני אומר, תגיע לסוכנות, ייתנו לך הצעה "על הכביש".

 

בסוכנות בתל אביב, אם אני לא טועה, יש להם רכבי הדגמה כל הזמן, בשונה מסניף חיפה (איפה שאני עובד) שאנחנו מקבלים רכבי הדגמה פעם בשבוע וגם לא את כל הדגמים אלא כל פעם 2-3 דגמים.

 

שמח שהצלחתי לשנות את דעתך :)

 

שלא יהיו לך טעויות, אני לא מרוויח פה כלום. אין לי עמלות ואת אף אחד זה לא יעניין שקנית את האוטו בגללי.

 

פשוט היה חבל לי שבגלל נסיעה אחת לתל אביב תפספס אוטו שיכול להתאים לך.

 

גם אם בסוף לא תקנה ב.מ.וו, תדע שבדקת את כל האופציות, וכאשר תראה מישהו אחר עם אחת כזאת, לא תהיה לך הרגשה של "מה היה קורה אם..."

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
על ה316 לא תקבל הנחה בכלל. דלק מוטורס עקשנים באוטו הזה.

 

ב320 קצת פחות עקשנים.

 

שוב אני אומר, תגיע לסוכנות, ייתנו לך הצעה "על הכביש".

 

בסוכנות בתל אביב, אם אני לא טועה, יש להם רכבי הדגמה כל הזמן, בשונה מסניף חיפה (איפה שאני עובד) שאנחנו מקבלים רכבי הדגמה פעם בשבוע וגם לא את כל הדגמים אלא כל פעם 2-3 דגמים.

 

שמח שהצלחתי לשנות את דעתך :)

 

שלא יהיו לך טעויות, אני לא מרוויח פה כלום. אין לי עמלות ואת אף אחד זה לא יעניין שקנית את האוטו בגללי.

 

פשוט היה חבל לי שבגלל נסיעה אחת לתל אביב תפספס אוטו שיכול להתאים לך.

 

גם אם בסוף לא תקנה ב.מ.וו, תדע שבדקת את כל האופציות, וכאשר תראה מישהו אחר עם אחת כזאת, לא תהיה לך הרגשה של "מה היה קורה אם..."

 

ברור לי שאין לך אינטרס אם היה לא היית אומר שאתה מהסוכנות ... מה שכן מפתיע אותי שאתה אומר שהם כאלה קשים עד כדי כך שאפילו הם לא נותנים הטבה או שניים על רכישת רכב של 200 אלף שקל? מוזר . בכל מקרה תודה על העזרה אני יעשה ניסעות מבחן על אאודי ובמוו "נרגיש" אותם כמו שאומרים .

פורסם
ברור לי שאין לך אינטרס אם היה לא היית אומר שאתה מהסוכנות ... מה שכן מפתיע אותי שאתה אומר שהם כאלה קשים עד כדי כך שאפילו הם לא נותנים הטבה או שניים על רכישת רכב של 200 אלף שקל? מוזר . בכל מקרה תודה על העזרה אני יעשה ניסעות מבחן על אאודי ובמוו "נרגיש" אותם כמו שאומרים .

220 אלף שקל זה מחיר זול מאוד לכזה רכב, על איזה הנחה אתה מדבר ?

הנה כמה עולות מכוניות בגרמניה, מחיר כולל מע"מ גרמני של 19% :

http://www.bmw.de/vc/ncc/xhtml/start/startWithConfigUrl.faces;jsessionid=426aa3f535300e214cadb667cff3.3?country=DE&market=DE&productType=1&brand=BM&language=de&name=r4i7e0u9#MODEL_ENGINE

316I אוטומטית 136כ"ס עולה 31 אלף אירו. אחרי שמורידים מע"מ גרמני, מוסיפים 83% מס קניה ו-17% מע"מ על הכל, מקבלים 55 אלף אירו מחיר ישראלי. אז אם מוכרים רכב ב-220 אלף שקל, זהו מחיר מציאה ממש, אני רציני לגמרי.

פורסם
220 אלף שקל זה מחיר זול מאוד לכזה רכב, על איזה הנחה אתה מדבר ?

הנה כמה עולות מכוניות בגרמניה, מחיר כולל מע"מ גרמני של 19%

316I אוטומטית 136כ"ס עולה 31 אלף אירו. אחרי שמורידים מע"מ גרמני, מוסיפים 83% מס קניה ו-17% מע"מ על הכל, מקבלים 55 אלף אירו מחיר ישראלי. אז אם מוכרים רכב ב-220 אלף שקל, זהו מחיר מציאה ממש, אני רציני לגמרי.

 

לא מעניין אותי מספרים , מה שמעניין אותי זה הכיס שלי, אגב שיחה אחת וכבר קיבלתי הצעה לקנות תרכב ב 217 אלף כולל אגרה ואיתוראן . (הטבה של 9 אלף שקל )

פורסם

מניסיון, באודי מאוד גמישים במחירים.

 

אם יש לך אפשרות תיגש אפילו לסוכנות אחרת של אודי ותנסה לקבל מהם הצעה יותר טובה מהסוכנות הראשונה, לי זה עזר לסחוט עוד כמה אלפי שקלים מהמחיר של Q5.

 

מה שכן, אל תופתע אם בעוד כמה חודשים ימכרו את אותו הרכב במבצע עם "מלאי מוגבל וכמות מצומצת של יחידות שהיצרן הקצה" ב 199K.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

למה לא תנסה את הלקסוס IS החדשה?

מאובזרת

היברידית

מרווחת

אמינות.

בכל מקרה בין האחרים הייתי הולך על BMW.

פורסם
מניסיון, באודי מאוד גמישים במחירים.

 

אם יש לך אפשרות תיגש אפילו לסוכנות אחרת של אודי ותנסה לקבל מהם הצעה יותר טובה מהסוכנות הראשונה, לי זה עזר לסחוט עוד כמה אלפי שקלים מהמחיר של Q5.

 

מה שכן, אל תופתע אם בעוד כמה חודשים ימכרו את אותו הרכב במבצע עם "מלאי מוגבל וכמות מצומצת של יחידות שהיצרן הקצה" ב 199K.

 

תודה על העצה.

 

 

 

 

 

 

למה לא תנסה את הלקסוס IS החדשה?

מאובזרת

היברידית

מרווחת

 

אמינות.

בכל מקרה בין האחרים הייתי הולך על BMW.

 

לא אהבתי איך שהיא נראת ...

×
×
  • תוכן חדש...