Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

viper

לא מבין איך אותו שכן לא התלונן עלייך גם במשטרה + תבע אותך?

הרי לכל חוקר מתחיל במשטרה יהיה ברור שאתה השחטת לו את הרכב שלו.

כבר השקעת כ"כ הרבה בלתפוס אותו (שאפו), היית יכול להסתפק בתלונה במשטרה + תביעה אזרחית (או הסדר בינכם במקום), בשלב הזה הוא בכל מקרה כבר היה busted

 

מאחד שגם סובל מהתעללות, אבל רחוקה מהרמות המתוארות פה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

איך דאגתי שזה לא יקרה שוב? כשקיבלתי כפה, הורדתי בוקס ללסת (לא הצליח לקום מהרצפה איזה רבע שעה). כשקיבלתי בעיטה, שברתי לו את האף (ידעתם שכשהאף נשבר יוצא גם חומר לבן כזה חוץ מכל הדם שיוצא?)

 

מאותה פעם, הוא היה עובר לצד השני של המדרכה כשהוא היה רואה אותי.

 

ולכל מי שחושב שזאת בריונות ולא הרווחתי פה כלום וכל מיני שטויות כאלה, אז תסתכלו על מבחן התוצאה. הוא לא מעיז להסתכל עליי אפילו מאותו יום, וכבונוס נוסף, הוא סיפר לכל החברים שלו כמה אני "משוגע" ו"יודע ללכת מכות". חרטאבונה. פשוט השתגעתי עליו כאילו הוא אנס את אחותי.

 

מבחן התוצאה. זה מה שמשנה.

LOL

איזה תותח :lol:

אתה יכול לספר על הרקע של הריב?

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
ואף אחד לא מתסכל על הצד השני של המטבע - שפותח השרשור מתנחל לו בחניה שיתופית ולא מזיז את הרכב לפחות חמישה ימים בשבוע? למה זה כן בסדר והרצון שלה לחנות שם לא? [אני מתעלם לרגע מהאלימות ומתייחס למה שהביא אליה] גם היא רוצה "שתי חניות" כמו שיש לו עכשיו...

 

האם יש הבדל בין חניה ציבורית לחניה "שיתופית" מבחינת החוק ? (עזוב לרגע את נושא ההתחשבות בזולת)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
האם יש הבדל בין חניה ציבורית לחניה "שיתופית" מבחינת החוק ? (עזוב לרגע את נושא ההתחשבות בזולת)

 

איציק

 

יש הבדל. חנייה שיתופית היא רכוש משותף רק של כל בעלי הדירות בבניין. בדיוק כמו החצר הקירות החיצוניים, חדר המדרגות הגג,וכו ...

חנייה ציבורית שייכת לכלל הציבור.

פורסם
יש הבדל. חנייה שיתופית היא רכוש משותף רק של כל בעלי הדירות בבניין. בדיוק כמו החצר הקירות החיצוניים, חדר המדרגות הגג,וכו ...

חנייה ציבורית שייכת לכלל הציבור.

 

האם החוק יכול למנוע מדייר (שחנה בחניה "על בסיס מקום פנוי") להחנות את רכבו לפרק זמן ארוך יחסית (נניח הוא טס לחו"ל לאיזה חודש) ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לדעתי זה משהו שנתון להחלטת הדיירים.

אם לדוגמא תהיה אסיפת ועד, בה יוחלט כי בחניות המשותפות אין להחנות רכב מעל תקופה מסויימת

ברציפות, או לבצע "תורנות" כלשהי מבחינת החניות, יהיה על הדיירים לכבד החלטה זו,

ואם לא, ניתן לפנות לבוררות בנושא , וכד'. אשמח גם לשמוע את המשפטנים שביננו לגבי זה.

פורסם
LOL

איזה תותח :lol:

אתה יכול לספר על הרקע של הריב?

 

מישהו החנה לו בחנייה אז הוא החליט לצאת גבר שלא יתעסקו איתו.

ילד שהיה עולה לגג של הבניין שלי, פותח את הברז של אחד מהדודים, ממלא דלי ושופך על אנשים מהגג. כמובן שהוא לא דייר בבניין.

מעניין איך כל הרגועים היו מגיבים כשדבר כזה היה קורה להם.

 

על אותו משקל של האישה הזאת. עושה מה שהיא רוצה כאילו הכל שייך לה. היא צריכה ללמוד לקח.

 

כמו שאמרתי, עונש לא מידתי בעליל. אנשים מגיבים הכי טוב לכוח. כשהם מבינים שהם הסתבכו עם מישהו יותר משוגע מהם, הם בורחים מאותו אדם. פאקט אוף לייף.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
ילד שהיה עולה לגג של הבניין שלי, פותח את הברז של אחד מהדודים, ממלא דלי ושופך על אנשים מהגג. כמובן שהוא לא דייר בבניין.

מעניין איך כל הרגועים היו מגיבים כשדבר כזה היה קורה להם.

 

על אותו משקל של האישה הזאת. עושה מה שהיא רוצה כאילו הכל שייך לה. היא צריכה ללמוד לקח.

 

כמו שאמרתי, עונש לא מידתי בעליל. אנשים מגיבים הכי טוב לכוח. כשהם מבינים שהם הסתבכו עם מישהו יותר משוגע מהם, הם בורחים מאותו אדם. פאקט אוף לייף.

 

צודק, אבל כל האשכול הזה זה הפללה אחת גדולה.

הסיכויים שאם הוא יעשה לה משהו לרכב והיא תגלה על האשכול הזה מאוד גבוהים.

בקיצור הוא לא יכול לעשות כלום עכשיו, כי תוך דקה יעלו עליו ויהיה להם את האשכול הזה בשביל הוכחות.

פורסם
צודק, אבל כל האשכול הזה זה הפללה אחת גדולה.

הסיכויים שאם הוא יעשה לה משהו לרכב והיא תגלה על האשכול הזה מאוד גבוהים.

בקיצור הוא לא יכול לעשות כלום עכשיו, כי תוך דקה יעלו עליו ויהיה להם את האשכול הזה בשביל הוכחות.

אתה צודק רק שיש פה אבל.

האבל הוא זה שהיא לא תוכל להוכיח שמי שאכן הרס לה את האוטו זה הוא. זה מה שנקרא ראיה נסיבתית. אם וכאשר מישהו ישרוף לה את האוטו, זה יכול להיות כל אחד מהדיירים. נכון שהאשכול הזה יפנה אצבע מאשימה כלפי מכובדינו, אבל זה נסיבתי בלבד.

על מנת להוכיח אשמה בהליך פלילי, על הקטיגור להוכיח אשמה מעבר לכל ספק סביר. אם זה יגיע למשפט, מכובדינו פשוט יגיד שהיא עושה את זה כל הזמן לכל השכנים ושזה יכול להיות כל אחד. זה יוצר ספק יותר מסביר. זה יוצר מצב שיש לך מספר רב של חשודים בלי אפשרות להרשיע אף אחד מהם. צריך צילום או טביעות אצבע או משהו שלא משאיר מקום של ספק לגבי זהות הפושע.

 

אנחנו סתם מדברים באויר. לא יקרה כלום גם ככה. וגם אם כן, לא הייתי חוזר לשרשור הזה ומגיב משהו בסגנון של "אל תשאלו, האוטו שלה העלה להבות כחולות כששרפתי אותו"...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
אתה צודק רק שיש פה אבל.

האבל הוא זה שהיא לא תוכל להוכיח שמי שאכן הרס לה את האוטו זה הוא. זה מה שנקרא ראיה נסיבתית. אם וכאשר מישהו ישרוף לה את האוטו, זה יכול להיות כל אחד מהדיירים. נכון שהאשכול הזה יפנה אצבע מאשימה כלפי מכובדינו, אבל זה נסיבתי בלבד.

על מנת להוכיח אשמה בהליך פלילי, על הקטיגור להוכיח אשמה מעבר לכל ספק סביר. אם זה יגיע למשפט, מכובדינו פשוט יגיד שהיא עושה את זה כל הזמן לכל השכנים ושזה יכול להיות כל אחד. זה יוצר ספק יותר מסביר. זה יוצר מצב שיש לך מספר רב של חשודים בלי אפשרות להרשיע אף אחד מהם. צריך צילום או טביעות אצבע או משהו שלא משאיר מקום של ספק לגבי זהות הפושע.

 

אנחנו סתם מדברים באויר. לא יקרה כלום גם ככה. וגם אם כן, לא הייתי חוזר לשרשור הזה ומגיב משהו בסגנון של "אל תשאלו, האוטו שלה העלה להבות כחולות כששרפתי אותו"...

 

לפי דעתי אם זה היה קורה לי והייתי רואה אשכול כזה לגבי הרכב שלי לא נראה לי שתהיה לי בעיה להשיג הוכחות.

פורסם

הכל טוב ויפה אבל העובדה היא שפותח השרשור ממש לא יכול להיות בטוח שמי שביצע את החבלה זאת באמת אותה שכנה.

 

אישית, אם הייתה בידי הוכחה ללא כל ספק ששכן ביצע לי דבר כזה ברכב למחרת גג הרכב שלו היה הופך למסננת (וסוף סוף הייתי מוצא את השימוש לדוקרן שיש לי בארגז הכלים).

אבל גם כאן יש תנאי והוא שהרכב של השכן יהיה משמעותית יותר יקר/חדש משלי.. :wink:


×
×
  • תוכן חדש...