Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4838 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבל שלא יכולת ליצור שיח ולהגיע להבנות עם שאר הדיירים

בחרת בבריונות,שקטה אך עדיין בריונות לשמה

לקחת לעצמך שטח/חניה ששיכת לשימוש כל הדיירים

ועכשיו אתה בפרנויה שהשכנים עשו לך דווקא

פורסם
חבל שלא יכולת ליצור שיח ולהגיע להבנות עם שאר הדיירים

בחרת בבריונות,שקטה אך עדיין בריונות לשמה

לקחת לעצמך שטח/חניה ששיכת לשימוש כל הדיירים

ועכשיו אתה בפרנויה שהשכנים עשו לך דווקא

נו באמת, בריונות ? מאיפה הבאת את זה , כאילו מישהו עשה לך משהו רע.

זה לא שטח פרטי, זו חנייה לשימוש הדיירים על בסיס של מקום פנוי. ומותר לכל דייר לחנות. עובדה שגם אותה דיירת חונה שם כשהחנייה פנויה ואף אחד לא מונע ממנה לתפוס אותה.

פורסם

תמשיך להחנות שם.

אתה לא מתנהג בבריונות וגם אתה לא עושה שום דבר לא יפה.

יש לך רכב, אתה לא נוסע בו הרבה זה לא אומר שאתה צריך להוציא אותו מהחניון אם תפסת חנייה. אני פשוט לא מבין מה פסול.

פורסם

ברור ששום דבר לא פסול, לכן בכלל אירעה כל התקרית הזאת:

 

אם משהו שהוא עשה אכן היה פסול, לא היה צריך להשתמש באלימות כדי ליישר אותו, היה צריך רק להסביר מה פסול, ואם הסברים לא היו עובדים, להשתמש בכל הכלים החוקיים

 

עצם העובדה שעשו את מה שעשו בדרך שעשו, זוהי לבדה עדות לכך שמעשיו אינם פסולים כלל וכלל

 

ואין טעם להגיב למי שחושב שהוא הבריון בסיפור הזה, אלה יצורים שפשוט לא ראויים לתגובה

פורסם

אל תבזבז כסף על מצלמות. תיגש למשטרה ותגיש תלונה. תן את השם של השכנה. יזמנו אותה לחקירה וזה אמור לעשות את העבודה. לא צריך להיות אלימים ולהיגרר לפרובוקציות שלה. סיכוי סביר שאחת כזאת שהיא סתם צרת עין תיפול בחקירה ותודה במעשה ואז תוכל לתבוע אותה בתביעה אזרחית בתביעות קטנות על הנזק ובזבוז הזמן שנגרמו לך.

אתה גם יכול לוותר, להחליט שלא שווה לך להתעסק בזה ולתת לה לנצח.

פורסם
ברור ששום דבר לא פסול, לכן בכלל אירעה כל התקרית הזאת:

 

אם משהו שהוא עשה אכן היה פסול, לא היה צריך להשתמש באלימות כדי ליישר אותו, היה צריך רק להסביר מה פסול, ואם הסברים לא היו עובדים, להשתמש בכל הכלים החוקיים

 

עצם העובדה שעשו את מה שעשו בדרך שעשו, זוהי לבדה עדות לכך שמעשיו אינם פסולים כלל וכלל

 

ואין טעם להגיב למי שחושב שהוא הבריון בסיפור הזה, אלה יצורים שפשוט לא ראויים לתגובה

 

 

וכששכנים צרי עין באים ושורטים לך את האוטו סתם ככה? גם פה כי עשית משהו פסול? כי קנית רכב חדש?

לשכנה כואב שהוא דואג לאוטו שלו . :roll:

 

אל תוותר סתם ככה, כמו שאמרו כבר, לך למשטרה תגיש תלונה. עצם זה שהיא תיחקר היא לא תרצה להתעסק איתך יותר.

פורסם

אני במקומך הייתי מוותר כבר על החניה הזו.

 

הספק שבכל פעם שאתה נכנס לחניה עולה: תהיה או לא תהיה חניה, הוא מקור מתח עבורך ועבורה, שהרי כמו בתורת המשחקים מדובר על משחק סכום אפס שבו אם אתה מרויח היא מפסידה, וההפך. מצב כזה מכניס את מערכת היחסים בינכם, אם אפשר לקרוא לזה כך, לסוג של מלחמה: מלחמת עצבים, מלחמת התשה, מלחמת אגו.

 

אני בטוח שאם תחנה את הבלנו היפהפיה שלך בחוץ, איכות חייך תשתפר ולא תצטרך לחשוב על נקמות וכמה שהשכנה מעצבנת. תחשוב שהחניה הזו לא קיימת יותר, נמכרה או הושכרה לתקופה ארוכה, ותיווכח שתרגיש יותר טוב שתשכח ממנה. אוקיי, שהאישה הזו תרוויח. סו וואט.

The US manufactured products are 100% USA made

 

(מתוך האתר של אמריקן איגל)

פורסם
אני במקומך הייתי מוותר כבר על החניה הזו.

 

הספק שבכל פעם שאתה נכנס לחניה עולה: תהיה או לא תהיה חניה, הוא מקור מתח עבורך ועבורה, שהרי כמו בתורת המשחקים מדובר על משחק סכום אפס שבו אם אתה מרויח היא מפסידה, וההפך. מצב כזה מכניס את מערכת היחסים בינכם, אם אפשר לקרוא לזה כך, לסוג של מלחמה: מלחמת עצבים, מלחמת התשה, מלחמת אגו.

 

אני בטוח שאם תחנה את הבלנו היפהפיה שלך בחוץ, איכות חייך תשתפר ולא תצטרך לחשוב על נקמות וכמה שהשכנה מעצבנת. תחשוב שהחניה הזו לא קיימת יותר, נמכרה או הושכרה לתקופה ארוכה, ותיווכח שתרגיש יותר טוב שתשכח ממנה. אוקיי, שהאישה הזו תרוויח. סו וואט.

 

במילים אחרות להיכנע לבריונות:?:

פורסם

יש עוד עיצה אולי שווה למי שמוכן להוציא קצת כסף.

 

קנה גרוטאה (עם טסט לכמה שיותר זמן) בכמה אלפי ש"ח. חנה אותה בחנייה הזו ואל תזיז את הרכב. את הרכב שלך חנה במקום אחר. לקראת סיום הטסט של הגרוטאה מכור אותה/ גרוט אותה. בנתיים חצי שנה או יותר החנייה תהיה תפוסה והשכנה "תתרגל" לא לחנות שם. לאחר מכן חזור לחנות במקום.

פורסם

לא יכול לסבול את היפי נפש פה.

זה מה שתעשה, מקרה פרטי שלי:

 

שכן היה מפנצר את הרכב של חברה שלי,היא באה אליי מן הסתם הרבה ומחנה בחניון בבניין בחניה שאף אחד לא משתמש בה,בגלל שאף אחד לא משתמש בה ואני יודע של מי החניה,באתי לאותו הבעלים של החניה הביתה והצעתי לו 100 שקל בחודש על מנת להשכיר אותה.

אמר שאין שום בעיה,לשכן אחר זה כנראה כאב (לועד בית אחרי ויכוח רציני איתו) ופעם בשבוע בממוצע הוא היה מפנצ'ר לה את הרכב.

איך אני יודע שזה הוא:

לא מצלמה ולא נעליים,יש לנו עוד 2 רכבים בחניון חוץ מהרכב שלי ואחד מהרכבים עומד מול הרכב של חברה שלי כשהיא מגיעה.

אני אגש ישר ולעניין,שילמתי כל לילה במשך 8 ימים לבן אדם שפשוט יישב בחניה במקום שלא ניתן לשים לב שהוא יושב ומתצפת על הרכב.

הוא ישב מושב האחורי של אחד הרכבים שלנו(חלונות מושחרים בכל הרכב+הורדתי את הפלורסנט שמאיר מעל הרכב.

הוא השאיר את החלון פתוח בשביל לשמוע אם מישהו ירד לחניון.

בשעה 3:00 מישהו היה מגיע לשבת איתו (בתוך האוטו,נשמע מוזר) על מנת שלא יירדם וגם זה עלה לי עוד 100 שקל ל4 שעות כל פעם!!!!!

התענוג לא היה זול מכיוון ששילמתי לו כל פעם לפי 7 שעות.

שורה תחתונה הוא הביא לי וידאו של השכן שמפנצר לה את הרכב.

לאחר שידעתי מי זה, מה שהרכב שלו חווה לאחר מכן אני אשאיר לעצמי+לאחר כשבוע נפתחה נגד השמן הזה תלונה במשטרה על מה שהוא עשה.

הסיפור עוד ארוך אבל שורה תחתונה הוא יצא אהבל רציני וקיבל את המגיע לו.

 

אני בעד להחזיר לאנשים כאלה מכיוון שאלה אנשים קטנים חסרי חיים שחושבים שמגיע להם הכל.

תתקין מצלמות,תחכה שיקרה משהו עם הרכב שלך,תדאג להשחית את הרכב שלה ותוך כדי להתלונן עליה במשטרה עם הוכחות,זה יהיה שיעור מעולה בשבילה אני מבטיח לך.

 

סגרנו עם השכן הזה על 4 צמיגים חדשים בנוסף לכל.

הוצאתי על הסיפור הזה קרוב ל2000 שקל אני חושב,אבל זה היה שווה כל שקל מכיון שכמות הצמיגים שהלכו לה עלו יותר ואמרתי שאני חייב לשים לזה סוף.

פורסם

אני חושב שהסיפוק מהניצחון שווה יותר מה2000 שקלים האלו :)

זווית יפה לפתירת העניין , את הפתרון שלך אהבתי הכי הרבה.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אני גם הייתי במצב דומה לשלך

תמיד הייתי מחנה את הרכב מול החלון שלי ושרטו לי את הרכב עשו לי פשוט איקסים על המכסה מנוע

אין לי מושג מי זה אבל מה שבטוח שזה ילדים

 

מאז אני שם את הרכב במקום רחוק יותר שעדיין יש לי איתו קשר עין ואף אחד פשוט לא נוגע

 

 

מה שאני הייתי עושה במצב שלך זה ככה

גם יורד בלילה בשקט לוקח סכין שם לה אחד בגלגל בצד וזהו תיקו :)

 

ואזזז .......... אם היא תעשה לך שוב נזק פשוט תחזיר לה שוב נזק וככה תלחם בא מה שבטוח מה שאתה תפסיד היא גם תפסיד וככה אתה תדע שזאת היא

אם נניח תעשה לה עכשיו נזק תן לה עם סכין בגלגל שבור לה איזה וישר משו תעשה את זה בשעה מאוחרת 3 קום בישביל זה שים שעון מעורר ואם היא תחזיר לך שוב תעשה לך נזק זהו תדע לך שהיא זאת שעשתה לך את הנזק הראשון ועכשיו פשוט היא יודעת שהחזרת והיא החזירה לך

 

הפתרון הכי טוב :)

פורסם

רוצה לגרום למישהו לא לדבר איתך איפלו? תשתגע. אין ברירה אחרת.

 

היא הורידה לך פנס? תוריד לה את כל הצמיגים + השמשות + פח צבע על הרכב + פח צבע על הריפוד. תגמור לה את הרכב.

 

עונש לא מידתי בעליל. רק ככה אנשים כאלה מבינים.

 

אני במקור ירושלמי, ולמדתי לחיות עם הערסים בעיר הזאת. לא פעם ולא פעמיים נאלצתי להגן על עצמי מול אחד-שניים כאלה.

 

איך דאגתי שזה לא יקרה שוב? כשקיבלתי כפה, הורדתי בוקס ללסת (לא הצליח לקום מהרצפה איזה רבע שעה). כשקיבלתי בעיטה, שברתי לו את האף (ידעתם שכשהאף נשבר יוצא גם חומר לבן כזה חוץ מכל הדם שיוצא?)

 

מאותה פעם, הוא היה עובר לצד השני של המדרכה כשהוא היה רואה אותי.

 

ולכל מי שחושב שזאת בריונות ולא הרווחתי פה כלום וכל מיני שטויות כאלה, אז תסתכלו על מבחן התוצאה. הוא לא מעיז להסתכל עליי אפילו מאותו יום, וכבונוס נוסף, הוא סיפר לכל החברים שלו כמה אני "משוגע" ו"יודע ללכת מכות". חרטאבונה. פשוט השתגעתי עליו כאילו הוא אנס את אחותי.

 

מבחן התוצאה. זה מה שמשנה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...